در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

اجاره دوربین FX3 سونی

اجاره دوربین FX3 سونی

اجاره دوربین اف ایکس3 - Sony FX3 Full-Frame Cinema Camera

 

توجه توجه FX3 از لیست اجاره حذف شده. جهت رزرو دوربین های مشابه تماس بگیرید

                                      

                                        02188997705

 

قیمت اجاره FX3 در مرکز اجاره تجهیزات سیما سبز در تهران بدست آورید

ویژگیهای دوربین سینمایی سونی Sony FX3
بدنه‌ کوچک FX3 از جنس آلیاژ منیزیوم ساخته شده است؛ که علاوه بر کم‌ وزن کردن این دستگاه، آن را برای شرایط محیطی مختلف قابل استفاده می‌کند. این بدنه با لایه ضد رطوبت و ضد گرد و غبار پوشانده شده است و یک فن نیز در بیرون این لایه پوششی مانت شده؛ که ضخامت دستگاه به دلیل وجود این فن افزایش یافته است. دوربین سینمای سونی FX3 در قسمت بالایی خود یک دسته دارد که از آداپتور XLR / 1/4” TRS بهره می‌برد. به کمک این آداپتور می‌توانید تا چهار کانال صدا را به دوربین وصل کنید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD لمسی ۳ اینچی است؛ که وضوح آن برابر ۱,۴۴۰,۰۰۰ نقطه می‌باشد و قابلیت چرخش به بغل دارد (که هنگام اتصال به دسته کاربرد دارد).

سنسور ۱۲٫۱ MP 4K CMOS Exmor R فول‌ فریم و پردازنده BIONZ XR این دوربین نتایجی باکیفیت و فوق‌العاده‌ در اختیار شما قرار می‌دهند. این سنسور فول‌فریم می‌تواند عمق میدانی کم و بوکه‌ای چشم‌گیر ارائه داده و جلوه‌های مصنوعی را کاهش دهد. سنسور FX3 با تکنیک‌های نوری ترکیب شده است و حتی در شرایط کم نور نیز نتایج رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. دوربین سینمایی سونی دارای دامنه‌ پویای وسیع با ۱۵ توقف است؛ که به کمک آن می‌تواند شرایط پر نور داخلی و خارجی در اواسط روز و همچنین شرایط کم نور صبح‌ و عصر را اداره کند.

برای حساسیت ISO این دوربین نیز مقدار استاندارد ۸۰ تا ۱۰۲,۴۰۰ در نظر گرفته شده است که تا ۴۰۹,۶۰۰ قابلیت ارتقا دارد. تنظیمات رنگ S-Cinetone پیش‌فرض منجر به ظاهری با تن رنگی ملایم و رنگ پوستی زیبا می‌شود. S-Log-3، S-Gamut3، S-Gamut3.Cine و ۱۰-bit 4:2:2 نیز به سهولت درجه‌بندی و ایجاد رنگ‌های غنی کمک می‌کنند.

اجاره دوربین سینمایی سونی Sony FX3 در تهران

 

لوکیشن سیماسبز 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار