در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن چیست و چه کاربردی دارد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن چیست و چه کاربردی دارد

در چند سال گذشته خانم ها با انجام تاتو که همراه با درد و خونریزی بود سعی می کردند تا چهره زیباتری داشته باشند، اما امروزه خدمات آرایش دائم با پیشرفته ترین متد که میکروپیگمنتیشن نام دارد مطلوب ترین زیبایی را بدون هیچ گونه ناراحتی برای هر خانمی به ارمغان می آورد. در واقع میکروپیگمنتیشن یک نوع تخصص آرایشگری است که با کمترین آسیب به پوست، رنگدانه های متفاوتی را در لایه های زیرین پوست قرار می دهد و یک آرایش دائمی را برای فرد به وجود می آورد.

میکروپیگمنتیشن بهتر است یا تاتو؟

 میکروپیگمنتیشن یک نوع تکنیک زیبایی است که توسط سوزن های بسیار نازک و ریز بر روی هر ناحیه ای از پوست انجام می گیرد و حتی در زمینه پزشکی هم می تواند به کار برده شود. در حقیقت این تکنیک در حوزه آرایشگری به آرایش دائم شهرت گرفته است در صورتی که علاوه بر جلوه بخشیدن به صورت می تواند بازسازی و متعادل سازی پوست را نیز انجام دهد و در نهایت یک زیبایی طولانی مدتی را در چهره فرد به وجود آورد. در صورتی که تاتو حالت نقاشی کردن بر روی پوست را دارد و به غیر از رنگ بستن پوست، مزایای دیگری نمی تواند برای پوست داشته باشد. در نتیجه میکروپیگمنتیشن یک روش کاملا بهداشتی تر و کارآمدتر به جای تاتو می باشد که با حداقل خونریزی و کمترین احساس درد در مراکز تخصصی میکروپیگمنتیشن قابل اجرا می باشد.

آرایش چهره به طور دائم و بدون درد

این روزها هر خانمی وقت و هزینه زیادی را برای آرایش چهره یا همان میکاپ تخصصی و حرفه ای صرف می کند و تمایل دارد راهکاری را انجام دهد که آرایش چهره را در مدت طولانی تری نگه حفظ نماید. بنابراین بهترین روش برای رسیدن به چنین مقصودی انجام میکروپیگمنتیشن لب برای انجام خط لب دائمی،  میکروپیگمنتیشن چشم برای خط چشم دائمی و انجام میکروپیگمنتیشن برای رژ لب دائمی، پرپشت کردن ابرو به صورت دائمی و بسیاری زیبایی های دیگر می باشد. ولی رعایت برخی نکات مانند:

- دستگاه میکروپیگمنتیشن
- نوع سوزن و کارتریج
- رنگ میکروپیگمنتیشن
- مهارت پیگمنتر یا همان آرایشگر

و... در انجام آرایش دائم توسط آرایشگران متخصص لازم است.

زیبایی دائم با جدیدترین متد آرایشگری

در بیشتر اوقات خانم ها پس از آرایش صورت یا همان میکاپ صورت به علت لمس کردن چشم و لب خود و یا حتی عرق کردن، نگران پاک شدن آرایش و یا برهم خوردن زیبایی خود هستند. در صورتی که با پیشرفت تکنولوژی و به کار گرفتن تکنیک های آرایشگری و انجام میکروپیگمنتیشن دیگر چنین نگرانی ها وجود نخواهد داشت؛ زیرا میکروپیگمنتیشن یک نوع خالکوبی است که در هر ناحیه ای از بدن مانند دور لب به عنوان خط لب، خط چشم، داخل ابرو، روی پوست لب به عنوان رژ لب و هر جای دیگری قابل اجرا می باشد و هیچ گاه بر اثر عرق کردن، شستن، حمام کردن ، شنا در آب و....پاک نمی شود و آرایش دائم باقی خواهد ماند. در نتیجه با یک بار هزینه شما می توانید با کمک آرایش دایم یک زیبایی همیشگی در تمام ساعات روز داشته باشید.

کاربرد میکروپیگمنتیشن در مراکز آرایشگری

جالب است بدانید که از تکنیک میکروپیگمنتیشن علاوه بر ایجاد آرایش دایم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند می توان در موارد دیگری نظیر:

  • جایگزین کردن ابروها
  • تقویت مژه
  • قرینه سازی ابروها
  • رفع لکه های ماه گرفتگی
  • سایه ابرو
  • قرینه سازی لب
  • حجیم سازی لب
  • بهبود خط لب
  • رفع سفیدی لب
  • برطرف کردن سیاهی دور چشم
  • رفع اسکارهای پوستی
  • تغییر رنگ کلی پوست

و بسیاری ترفندهای آرایشی دیگر استفاده نمود.

  ثبت کسب و کار