در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

50 ایده صادرات برای کسب و کارهای کوچک

جمعه ۸ فروردین ۹۹ تجارت
  • تصویر شماره 50  ایده صادرات برای کسب و کارهای کوچک

امروزه به وفور مشاهده می شود که کسب و کارهای کوچک تقریباً تمام بازار صادرات را تشکیل می دهند و بازارهای مصرف کننده بین المللی مانند طبقه متوسط و ​​رو به رشد در کشورهای مختلف، فرصت های فراوانی را جهت ورود به حوزه صادرات برای شرکت های کوچک فراهم آورده اند.

ایده های صادرات کسب و کارهای کوچک

اگر شما نیز علاقه مند به راه اندازی شغلی هستید تا محصولات خود را به سایر بازارها در سراسر جهان صادر کنید، لازم است این 50 ایده صادرات کسب و کارهای کوچک را بررسی کنید.

صادرات وسایل نقلیه

امروزه صنعت اتومبیل، کشورهای بسیاری را به یک منطقه عالی برای صادرات این محصول تبدیل می کند. به همین دلیل می توانید با شناخت بازار صادرات و واردات خودرو، کسب و کار خود را در این زمینه راه اندازی کرده و توسعه بدهید.

صادرات قطعات خودرو

شما همچنین می توانید تلاش خود را بر روی محصولات کوچکتر در قسمت خودرو مانند قطعات و ابزارها متمرکز کنید و در زمینه بازار واردات و صادرات قطعات خودرو کسب و کارتان را رونق بدهید.

صادرات کامپیوتر

رایانه ها و فن آوری های مشابه نیز در بازارهای سراسر جهان محبوب هستند. بنابراین می توانید یک کسب و کار صادراتی متمرکز بر قطعات رایانه و سخت افزارهای مشابه آغاز کنید. بنابراین شناخت بازار صادرات و واردات کامپیوتر تا حد چشمگیری می تواند شما را در این امر یاری کند.

صادرات گوشی های هوشمند

شما همچنین می توانید روی صادرات گوشی های هوشمند و همچنین صادرات لوازم جانبی فناوری و تلفن همراه استفاده شده تمرکز کنید. چرا که امروزه مجموعه عظیمی از لوازم جانبی فناوری برای گوشی های هوشمند و رایانه ها وجود دارد که می توانید آنان را به کشورهای مصرف کننده و نیازمند این قطعات صادر کنید.

صادرات پوشاک

در برخی از کشورهای جهان در مقایسه با سایر کشورها فراوانی تولیدکننده پوشاک وجود ندارد. بنابراین شما می توانید کسب و کاری ایجاد کنید که لباس های مورد نیاز آن کشورها را با کمک طراحان خاص یا حتی صنعتگران این حوزه تولید و صادر کنید. در این صورت بهتر است با بازار تولید و صادرات پوشاک آشنا شوید تا با آگاهی بیشتری در این حوزه وارد شوید.

صادرات محصولات زیبایی

همچنین می توانید شغلی را راه اندازی کنید که محصولات زیبایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از مو و مراقبت از پوست را صادر کنید.

صادرات پنبه

پنبه یک کالای صادراتی خوب است که شما می توانید آن را به عنوان یک مواد اولیه به کشورهای دیگری که لباس و پارچه تولید می کنند، صادر کنید.

صادرات آثارهنری

همچنین می توانید شغلی را آغاز کنید که به صادرات آثار هنری به در سراسر جهان متمرکز باشد.

صادرات آثار کلکسیونی

تعدادی آثار دیگر نیز وجود دارند که در سرتاسر دنیا در بین کلکسیونرها محبوب هستند. بنابراین می توانید کسب و کاری را با یک خط کالای کلکسیونی بسیار خاص که برای صادرات به این کلکسیونرها ایجاد کنید.

صادرات کالاهای چرمی

کالاهای چرمی نیز در بازارهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند و فرصت های خوبی را برای صادرات کالاهای چرمی ایجاد می کنند.

صادرات چوب

همچنین می توانید کسب و کاری را آغاز کنید که مواد اولیه چوب را به شرکت های تولید مبلمان و محصولات مشابه صادر می کنند.  . در برخی موارد نیز در حوزه صادرات چوب، محصولات تزئینی چوبی بازار خوبی رادر بازارهای داخلی و خارجی دارند.

صادرات کاغذ

علاوه بر فعالیت در حوزه واردات یا صادرات کاغذ؛ می توانید این مواد را بیشتر فرآوری کنید و سپس مواد اولیه کاغذ را به شرکت هایی که از آن در فرآیندهای مختلف تولید استفاده می کنند، ارسال کنید.

صادرات کالاهای خانگی

برای کسانی که می خواهند محصولات را به مصرف کنندگان واقعی یا خرده فروشانی ارسال کنند که آنها را به مصرف کنندگان می فروشند، می توانند در حوزه فروش لوازم مربوط به دکوراسیون منزل یا صادرات لوازم خانگی فعالیت کنند.

صادرات تولیدات کشاورزی

مشاغل کشاورزی یا باغداری را می توان با صادرات محصولات آنها به بازارهای مختلف در خارج از کشور توسعه داد. امروزه صادرات محصولات کشاورزی موفقیت های چشمگیری برای فعالان در این حوزه داشته است.

صادرات گوشت

گوشت گاو و سایر فرآورده های گوشتی نیز در بازارهای سرتاسر جهان مانند بازار چین محبوب هستند. از این رو می تواند فعالیت خود را در حوزه صادرات دام، گوشت و فرآورده های گوشتی آغاز کنید

صادرات غذاهای دریایی

اگر شغل ماهیگیری دارید، می توانید محصولات خود را به بازارهایی در سراسر جهان صادر کنید که به آن نوع از غذاهای دریایی دسترسی ندارند. امروزه بازار فروش و صادرات آبزیان رونق چشمگیری داشته است.

صادرات برنج

برنج یکی از بهترین محصولات ایرانی است که می تواند یک ایده صادراتی عالی برای فعالان در این حوزه باشد. امروزه صادرات برنج ایرانی به کشورهای بسیاری در سراسر جهان عرضه می شود.

صادرات زعفران

زعفران از جمله محصولاتی است که امروزه بازار خوبی در معاملات جهانی دارد. از این رو فعالیت در حوزه تجارت زعفران، این طلای سرخ، می تواند ارزی آوری خوبی برایتان داشته باشد.

صادرات دام

برای مشاغلی که از توانایی لجستیک برای حمل و نقل حیوانات برخوردارند، می توانند صادرات دام را به کشورهای دیگر انجام بدهند.

صادرات خوراک دام

خوراک دام یکی دیگر از حوزه های بالقوه برای صادرات محصولات کشاورزی و غذایی است. امروزه صادرات خوراک دام از رونق بالایی برخوردار است.

صادرات مواد غذایی و آشامیدنی بسته بندی شده

همچنین می توانید محصولات غذایی را بسته بندی و برچسپ گذاری کنید و سپس آنها را مستقیماً به مصرف کنندگان یا خرده فروشان کشورهای دیگر بفروشید. در حال حاضر صادرات موادغذایی بخش چشمگیری از محصولات غیر نفتی را در بر می گیرد

صادرات فرآورده های دارویی

اگرچه موانع بسیاری برای صادرات دارو وجود دارند، اما شما می توانید با شرکت های دارویی همکاری کنید تا تمهیدات صادرات داروهای مختلف دارویی به تأمین کنندگان پزشکی در کشورهای دیگر را فراهم آورید.

صادرات فلز

فلزات مختلف نیز می تواند برای تولید کنندگان و انواع دیگر کسب و کارها در سرتاسر جهان محبوب باشد.

صادرات سنگ های قیمتی

شما می توانید روی قطعات کوچکتر تمرکز کنید و سنگ های قیمتی را به سازندگان جواهرات و مشاغل مشابه در کشورهای دیگر صادر کنید.

صادرات ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات صنعتی و تجهیزات کارخانه یک دسته محبوب دیگر برای صادرکنندگان هستند.

صادرات تجهیزات حمل و نقل

همچنین می توانید بر حوزه فعالیت شرکت های حمل و نقل مانند قطعات هواپیمایی یا تجهیزات سیستم راه آهن تمرکز کنید.

صادرات مواد شیمیایی

مواد شیمیایی ارگانیک نیز می توانند در انواع سازمان های مختلف در سراسر جهان محبوبیت داشته باشد.

صادرات تجهیزات پزشکی

یا می توانید بر تأمین تجهیزات پزشکی برای تأسیسات سایر کشورها تمرکز کنید.

صادرات تجهیزات برقی

شما می توانید کسب و کاری برای صادرات تجهیزات الکتریکی به سازندگان و مشاغل این حوزه ایجاد کنید.

صادرات زغال سنگ

زغال سنگ هنوز هم توسط بسیاری از صنایع به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توانید به طور بالقوه این ماده را به چنین صنایعی صادر کنید.

صادرات پلاستیک

همچنین می توانید مواد خام پلاستیکی را به تولید کننده هایی که از این مواد در محصولات مختلف استفاده می کنند، صادر کنید.

صادرات محصولات فناوری زیست محیطی

یا می توانید برای شرکت هایی که خواهان تجهیزات و تخصص لازم برای بهبود ابتکارات زیست محیطی خود هستند، محصولات یا حتی خدماتی را در این حوزه ارائه دهید.

صادرات صنایع دستی

محصولات دست ساز به طور فزاینده ای در بازارهای سراسر دنیا رواج یافته اند. بنابراین می توانید محصولات دست ساز خود را صادر کنید یا حتی تمهیدات لازم برای صادرات سایر مشاغل دست ساز فراهم آورید.

صادرات محصولات استفاده شده

همچنین می توانید بر فروش انواع مختلف محصولات دست دوم یا استفاده شده به مصرف کنندگان سایر کشورها متمرکز شوید.

صادرات خدمات نرم افزاری

اگر توانایی ایجاد نرم افزار یا خدمات مبتنی بر ابر را دارید، می توانید بر فروش این محصولات یا خدمات به کاربران در کشورهای دیگر متمرکز شوید.

صادرات خدمات مالی

همچنین امکان ایجاد یک کسب و کار در زمینه خدمات مالی متمرکز بر بازارهای خارجی وجود دارد.

صادرات خدمات تجاری

یا می توانید به مشاغل دیگر خدمات ارائه دهید و روی کار با شرکت های کشورهای دیگر متمرکز شوید.

صادرات خدمات اطلاعاتی

خدمات اطلاعاتی مانند تخصص یا مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات (IT)  نیز می توانند فرصت های شغلی خوبی را ارائه دهد. و می توانید با مسافرت یا برقراری ارتباط عمدتاً آنلاین با مشتریان خارج از کشور به راحتی با آنها کار کنید.

صادرات خدمات آموزشی

همچنین می توانید کسب و کاری با محوریت آموزش کارگران و شرکتهای موجود در کشورها دیگر ایجاد کنید.

صادرات وسایل سرگرمی

از آنجا که در سایر کشورها نیز، سرگرمی هایی مانند موسیقی و فیلم محبوب شده اند، شما می توانید یک تجارت صادراتی جهت تامین این موارد برای مصرف کنندگان بین المللی ایجاد نمایید.

صادرات در حوزه ساخت و ساز

شما می توانید یک تجارت ساخت و ساز را آغاز کنید که در بازارهای بین المللی خدمات ارائه می دهد.

صادرات مهندسی

همچنین می توانید یک کسب و کار مهندسی را آغاز کنید و با شرکت ها و سازمان هایی در سراسر جهان کار کنید.

اداره یک انبار صادراتی

همچنین می توانید کسب و کار انبارداری برای ذخیره سازی و صادرات محصولات مختلف به سایر مشاغل را ایجاد نمایید.

سرویس دراپ شیپینگ

شما همچنین می توانید خدمات جامع تری برای تجارت های الکترونیک ارائه دهید. به عنوان مثال می توانید به عنوان ارائه دهنده خدمات دراپ شیپینگ که کلیه امور حمل و نقل و لجستیک مشاغل تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد فعالیت داشته باشید.

نمایندگی صادرات

شما همچنین می توانید کسب و کاری را آغاز کنید که در آن به عنوان نماینده تجاری خدمت کنید و به سایر مشاغل کوچک کمک کنید تا صادرات خود را مدیریت کنند.

نمایندگی گمرکی

یا می توانید بطور ویژه بر کمک به صادرکنندگان در خصوص مسائل مربوط به دریافت کالاها از طریق گمرک متمرکز شوید.

مشاور صادرات

همچنین امکان ایجاد یک کسب و کار مشاوره برای کمک به مشاغل دیگر در حوزه صادرات وجود دارد.

اداره یک فهرست راهنمای صادراتی

همچنین می توانید تجارتی را راه اندازی کنید که صادرکنندگان مختلف را در قالب یک فهرست راهنما لیست می کند تا به واردکنندگانی که به دنبال محصولات یا خدمات خاص هستند کمک کند.

خدمات بازاریابی صادراتی

اگر یک بازاریاب مجرب هستید می توانید یک شرکت بازاریابی را راه اندازی کنید تا به صادرکنندگان کمک کنید که محصولات خود را برای مشتریان هدف در خارج از کشور عرضه کنند.

خدمات بیمه صادرات

لازم است بدانید ملاحظات بیمه ای بسیاری برای مشاغل صادراتی وجود دارند. بنابراین می توانید شرکت هایی را تاسیس کنید که به آن صاحبان مشاغل مختلف کمک کنید تا بیمه مورد نیاز برای حفاظت از دارایی های خود را تامین کنند.

  ثبت کسب و کار