در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

شیدینگ ابرو یا سایه ابرو چیست و چه انواعی دارد

سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره شیدینگ ابرو یا سایه ابرو چیست و چه انواعی دارد

آیا تا به حال با لفظ شیدینگ ابرو برخورد داشته اید؟ در واقع این روش که به طور عامیانه سایه ابرو گفته می شود یک آرایش نیمه دائمی است که تنها برای ابروها می تواند کاربرد داشته باشد. در واقع شیدینگ را باید با دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام داد اما در این روش رنگدانه خیلی به درون پوست نفوذ نمی کند و مدت ماندگاری آن کمتر از میکروپیگمنتیشن خواهد بود. البته دقت داشته باشید که شیدینگ با روش میکروبلیدینگ یا همان قاب انداختن ابرو کاملا متفاوت می باشد و می تواند در مدل های مختلفی خود را نشان داده و ظاهر دیگری را به ابرو ها بدهد.

شیدینگ ابرو یا سایه ابرو چیست؟

سایه ابرو که نام تخصصی آن شیدینگ می باشد یک تکنیک کارآمد در حرفه آرایشگری است که اغلب با نام آرایش نیمه دایم آن را می شناسند که به شکل یک هاله ای از رنگ به صورت نقطه نقطه در قسمت های خالی ابرو توسط سوزن های بسیار باریک و کوتاه متعلق به دستگاه میکروشیدینگ اجرا می شود و یک ظاهری پرپشت و زیبا را به ابروها می دهد. البته فراموش نکنید که این کار تاتو نیست؛ زیرا سایه ابرو جلوه ای طبیعی تر و قشنگ تر از تاتو برای ابرو به وجود می آورد.

میکروبلیدینگ بهتر است یا شیدینگ؟

در انجام میکروبلیدینگ ابروها شکل طبیعی تری دارند چون که در لابه لای ابروهای طبیعی رنگدانه ها به شکل خط هایی بسیار باریک شبیه به تار ابرو کشیده می شوند و کمتر کسی تشخیص می دهد که رنگدانه ها ابروهای طبیعی نیستند، از طرفی دیگر به دلیل قاب انداختن در اطراف ابرو یک حالت مرتبت تری در ساختار ابرو ایجاد می شود. اما در سایه ابرو یا همان شیدینگ زمینه ابرو پر رنگ می شود و یک شکل پودری به ابروها می بخشد و غالبا برخلاف تتو چیزی به عنوان قاب در اطراف ابروها وجود ندارد و تنها به پرپشت جلوه دادن ابروها کمک خواهد کرد.

انواع سایه ابرو

سایه ابرو یا به زبانی دیگر کاشت ابرو به دو حالت نیمه پر و پر انجام می شود که در حالت نیمه پر از سوزن پاور استفاده می شود. در این حالت از این ابزار برای انجام شیدینگ مخملی، شیدینگ پودری و حالت دیگری از سایه ابرو به نام دات فورد به کار برده می شود. اما برای اینکه بخواهیم ابرو کاملا پر نشان داده شود باید از سوزن فلت استفاده کرد.

چه کسانی کاندید کاشت ابرو هستند؟

 معمولا افرادی که بر اثر زخم و یا شکستگی در ناحیه ابرو بخشی از زیبایی ابروهای خود را از دست داده اند و یا کسانی که بر اثر کهولت سن، مصرف داروهای شیمیایی، استرس و به هر دلیل دیگری به ریزش ابرو دچار شده اند می توانند با انجام سایه ابرو از کشیدن مدوام مداد و ریمل ابرو صرف نظر کنند و با یک بار انجام شیدینگ ابرو، سایه مخملی ابرو، سایه طبیعی ابرو و سایه ساده ابروهای خود را آنطور که تمایل دارند مدل داده و به طور دائم ابروهای فوق العاده زیبایی داشته باشند. البته به شرط اینکه میکروکار شما مهارت کافی در انجام شیدینگ و سایه انداختن ابرو را داشته باشد و کار سایه ابرو رو به صورت کاملا تخصصی انجام دهد تا بعد از شیدینگ کردن مجبور به پاک کردن آن نباشید؛ زیرا در غیر اینصورت به دلیل اثرات باقی مانده از سایه ابرو و زخم های ایجاد شده ممکن است که در شیدینگ بعدی از کیفیت کار کم شود و جذابیت اولیه خود را نداشته باشد.

  ثبت کسب و کار