در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

میکاپ لایت یا آرایش اروپایی چیست

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره میکاپ لایت یا آرایش اروپایی چیست

میکاپ لایت یا آرایش اروپایی یکی از جدیدترین سبک های میکاپ صورت است که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. البته این نوع سبک آرایش بیشتر به شکل آرایش های ملایم و دخترانه به کار می رود. در واقع آرایش اروپایی به علت سبک بودن و استفاده از سایه های روشن به یک نوع آرایش مورد پسند دخترانه شناخته شده است. به طوری که این سبک آرایش طبیعی در زبان عام به آرایش ملایم و همچنین میکاپ دخترانه مشهور می باشد.

میکاپ لایت یا آرایش اروپایی چیست؟

آرایش لایت نوعی آرایش سبک است که بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد و خبری از میکاپ چشم به صورت غلیظ و یا رژ لب ها و رژگونه های بولد شده وجود ندارد. در حقیقت چهره با کمک ترکیب سه رنگ، حالت طبیعی خود را حفظ کرده و کاملا نچرال می باشد و هیچ گاه آرایش هایی که به صورت خطی و یا مدل های حلقوی اجرا می شوند و حتی آرایش های برش دار هم در دستور کار این نمونه آرایش های معمولی قرار نمی گیرند.

پرکاربردترین آرایش صورت

امروزه تعداد زیادی از دختر خانم ها و دیگر خانم های جوان جهت حضور در دانشگاه، مهمانی های دوستانه، ادارات و حتی حضور در خیابان و دیگر محل های عمومی تمایل دارند تا میکاپ لایت یا آرایش اروپایی را انجام دهند و هیچ تمایلی به آرایش های غلیظ ندارند. ازطرفی هم آرایشگران به کار بردن میکاپ لایت یا آرایش اروپایی را بیشتر به آرایش دخترانه می شناسند و چون یک چهره معصومانه و دوست داشتنی به خانم های جوان می بخشد، غلب آرایشگران در حوزه  ارائه خدمات آرایش و زیبایی مربوطه، تمایل دارند انواع آرایش لایت و انواع میکاپ اروپایی را برای دخترهای مجرد و خانم های زیر چهل سال مورد استفاده قرار دهند تا اینکه برای خانم هایی که سن بالا هستند.

آرایش لایت مناسب با فصل

خوب است بدانید سبک آرایش اروپایی یا همان آرایش سبک به دلیل استفاده از انواع لوازم آرایش رنگ هایی مانند

  • رنگ پوست
  • رنگ های نود
  • رژگونه گوشتی
  • رژلب های همرنگ لب و صورتی
  • کرم های رنگ پوست

و همچنین استفاده از رنگ های اسموکی که بیشتر در رنج قهوه ای هستند؛ بیشتر از هر زمانی برای فصول گرم می تواند مناسب باشد. در واقع هنگام انجام میکاپ لایت یا آرایش اروپایی آرایشگر سعی می کند خط چشم خیلی نازکی را بر روی پلک کشیده و از ریمل، کمترین استفاده را داشته باشد.

جدیدترین آرایش عروس

بر خلاف گذشته کمتر کسی تمایل دارد که در شب عروسی خود آرایش تند و غلیظی داشته باشد. در واقع بیشتر عروس خانم ها دوست دارند چهره طبیعی داشته باشند و آرایش محو و ملایمی را بر صورت خود تجربه کنند. پس چنانچه از آن دسته افراد هستید که بر روی آرایش چشم تمرکز دارید و علاقه زیادی به سیاه کردن چشم ها و یا خط چشم های بلند دارید بهتر است قبل از انتخاب آرایش لایت یا میکاپ اروپایی با آرایشگر انتخابی خود مشورت هایی داشته باشید.

بهترین میکاپ صورت

امروزه آرایشگران و میکاپ آرتیست های حرفه ای سعی می کنند تا با استفاده از خط چشم های نازک و سایه هایی متناسب با تناژ پوست میکاپ چهره را به یک سبک اروپایی اجرا کنند. در اغلب اوقات لب ها رنگ تیره و براق دارند و آرایش چهره به گونه ای انجام می شود که گویی افراد در ساده ترین حالت آرایش شده اند. معمولا میکاپ لایت یا آرایش اروپایی از جمله سبک هایی به شمار می آید که تقریبا کمتر از سبک های دیگر در حواشی مد و رنگ های سال قرار دارد.

  ثبت کسب و کار