در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آرایش شاین بهتر است یا میکاپ مات

جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره آرایش شاین بهتر است یا میکاپ مات

معمولا آرایشگران، میکاپ صورت را به دو شیوه ی آرایش شاین یا همان آرایش براق و آرایش مات انجام می دهند. اصولا در آرایش مات از رنگ های دودی و مات استفاده می شود و تمام اجزای صورت یک حالت ماتی را به خود می گیرند،  اما در آرایش براق لب ها و چشم ها و خصوصا پوست صورت حالت درخشنده ای دارند. اما ببینیم آرایش شاین بهتر است یا میکاپ مات؟ و کدام یک می توانند برای حضور در مراسم های مختلف مناسب باشند؟

آرایش شاین یا آرایش براق چیست؟

در سال های گذشته مشهورترین مدل آرایش صورت همین آرایش شاین بود و مدت ها استفاده از این سبک استقبال خوبی نداشت. اما امروزه سلبریتی های هالیوود از این مدل میکاپ چهره دوباره استقبال خوبی داشته اند و سعی می کنند با استفاده از رژ لب های براق و رنگ روشن، رژ گونه های گلبهی و صورتی، سایه های الکلیلی و حتی هایلایترهای گونه یک طراوت و تازگی را به چهره خود بدهند. داشتن یک چهره طبیعی و براق در بین سبلریتی ها آنچان اهمیت دارد که حتی برای ثبات آرایش خود از اسپری های براق کننده استفاده می کنند؛ زیرا براق بودن آرایش می تواند حالت بانشاط تری را به چهره فرد ببخشد.

آرایش مات چیست؟

 میکاپ مات همانطور که نامیده می شود؛ یک نوع آرایش صورت است که حالت مات بودن را به چهره می دهد. این نوع آرایش غالبا کمتر از آرایش براق مورد توجه گریمور ها و آرایشگران قرار گرفته است. در حقیقت طراحان آرایش مات سعی می کنند با استفاده از پنکیک های مات و میکاپ چشم توسط سایه های مشکی و خاکستری از براق بودن چهره بکاهند و ماندگاری آرایش را تا حد ممکن بالا ببرند. امروزه دیده می شود که بیشتر عروس ها تمایل دارند تا آرایش آنها مات باشد چون که آرایش های مات از آرایش شاین فیکس تر بوده و یک حالت فوق العاده ای را به چهره می دهد. از طرفی رژ لب های مات و یا رژ گونه های تیره در بین افراد طرفداران بیشتری پیدا کرده است؛ زیرا اصولا رنگ های تیره و مات در چهره حالت حجیم تر و پر تری را در چهره ایجاد می کنند.

آرایش شاین بهتر است یا میکاپ مات

خوب است بدانید آرایش شاین برای حضور در برخی مراسم های رسمی و دوستانه مناسب است و آرایش مات برای رفتن به محل های عمومی می تواند میکاپ مناسبی باشد. اما در مقایسه این موضوع که کدام نوع از آرایش های مات و براق بهتر است باید گفت امروزه مرسوم ترین نوع میکاپ چهره تلفیقی از آرایش شاین و آرایش مات است و در واقع اکثر میکاپ آرتیست های حرفه ای با ترفندهای زیرکانه با تلفیقی از هر دو میکاپ شاین و مات سعی می کنند یک آرایش طبیعی و هماهنگ به چهره افراد خصوصا عروس خانم ها ببخشند. البته توجه داشته باشید که مناسب ترین مکاپ صورت برای افرادی که دارای پوست سبزه یا همان پوست گندمی هستند آرایش مات می باشد؛ زیرا حالت دلچسب تری به چهره می دهد. ولی بهترین آرایش برای  افراد سفید پوست، میکاپ شاین می باشد.

در کلام آخر باید گفت آرایش شاین و میکاپ مات به تنهایی حالت جالبی به صورت نمی دهند بلکه ترکیب هر دو آرایش در کنار هم می توانند زیبایی فوق العاده ای را به آرایش صورت بدهند، از طرفی دیگر در انتخاب آرایش شاین و یا آرایش مات علاوه بر انتخاب بهترین انواع لوازم آرایش باید به رنگ پوست توجه ویژه ای داشته باشید.

  ثبت کسب و کار