در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

جدیدترین ترفندهای آرایش برای چشم ریز

یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره جدیدترین ترفندهای آرایش برای چشم ریز

اکثر خانم ها علاقه زیادی به چشمان درشت و زیبا دارند و در بیشتر مواقع سعی می کنند با به کار بردن بهترین آرایش برای چشم ریز چهره جذاب تری را در خود به وجود آورند. اما غافل از اینکه گاهی اوقات با انجام اشتباهات ریز و استفاده از مدادهای مشکی برای چشم  نه تنها جذابیتی را به چشمان خود نمی دهند بلکه چشمان خود را از حالت طبیعی خارج کرده و یک چهره غیر طبیعی به صورت خود می دهند. پس در این میان برای رسیدن به بهترین میکاپ چشم دانستن ترفندهای انجام زیباترین آرایش برای چشم ریز می تواند مهمترین تکنیک آرایشی به حساب بیاید و جذاب ترین چهره را در هر فردی به وجود آورد.

نکاتی مهم برای درشت کردن چشم ها

اساسی ترین نکته ای که در میکاپ صورت وجود دارد مربوط به آرایش چشم است. یعنی هر چه قدر چشم ها جلوه جذاب تری  داشته باشد بدون شک میکاپ چهره زیباتر خواهد بود. پس برای رسیدن به چنین نتیجه دلخواهی باید در گام اول ابروها را با کمک فرچه ابرو که کمی به آکوا آغشته شده باشد مرتب و یکدست کنید سپس با استفاده از یک سایه رنگ روشن زیر ابرو، پشت و زیر پلک خصوصا گوشه های چشم را زیر سازی کنید. در مرحله بعدی که جزو کاربردی ترین آرایش برای چشم ریز می باشد سعی کنید بخش داخلی چشم را توسط یک مداد رنگ روشن سایه بزنید. در واقع هنگامی که به جای سرمه و یا استفاده از مداد مشکی از مداد نقره ای و یا آبی استفاده می کنید چشم درشت تر از آنچه هست نشان داده می شود و در نهایت قبل از زدن ریمل بهتر است از فرمژه کمک بگیرید. البته در زدن ریمل، مژه های پلک پایین را فراموش نکنید؛ زیرا پرحجم تر شدن مژه های پلک پایین نقش موثری در درشت کردن چشم ها دارد.

بهترین آرایش برای چشم های ریز

با توجه به کبودی زیر چشمی که در اکثر خانم ها وجود دارد همیشه در آرایش برای چشم ریز به محو کردن این نوع تیرگی ها توجه خاصی داشته باشید و سعی کنید قبل از هر گونه اقدامی در جهت آرایش برای چشم ریز با استفاده از سایه های روشن و یا کرم پودرهای روشن این کبودی ها را بپوشانید تا چشم ها از حالت گودی خارج شوند. استفاده از مژه مصنوعی و خط چشم های کشیده می تواند ترفند جالبی برای درشت کردن و برجسته کردن چشم ها باشد. نوع جنس ریمل در انجام این کار می تواند بسیار موثر باشد؛ زیرا ریمل های خرده مژه دار و پلاستیکی حجم بیشتری به چشم ها می دهند و به دلیل بالا بردن مژه ها پلک را از حالت افتادگی خارج می کنند.

جدیدترین ترفندهای آرایش برای چشم ریز

برای بزرگ تر کردن چشم در گریم صورت و یا میکاپ صورت باید توجه ویژه ای به ترکیب رنگ ها و روشن بودن رنگ سایه ها داشته باشید؛ چرا که هر چقدر در اطراف چشم رنگ های تیره به کار ببرید چشم گودتر و ریزتر نشان داده می شود و هر چه رنگ روشن تر و لارج تر به کار ببرید چشمان درشت تر و زیباتر جلوه خواهند داد. خوب است بدانید استفاده از لنزهای رنگ روشن این توانایی را دارند تا چشم را درشت از حالت طبیعی خود نشان دهند. در آرایش برای چشم ریز حتما به فاصله بین دو چشم توجه داشته باشید ، چنانچه چشم ها به یکدیگر نزدیک باشند اندازه ریزتری خواهند داشت پس فراموش نکنید که کمی سایه کرم رنگ را حتما بین دو ابرو استفاده کنید تا چشم ها در فاصله دورتری نشان داده شوند.

  ثبت کسب و کار