در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چند ایده عالی برای آموزش عکاسی

سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ اطلاعات عمومی
  • تصویر شماره چند ایده عالی برای آموزش عکاسی

آموزش عکاسی با استفاده از دوربین های دیجیتال و یا هر دوربین  حرفه ای و نیمه حرفه ای و حتی دوربین های خانگی ، نیاز به مهارت هایی برای شناخت نور، شناخت تصویر، شناخت بخش های مختلف عکاسی و همچنین آشنایی با تمام قطعات دوربین، آشنایی با نور و بسیاری موارد دیگر دارد. اما قبل از توجه به این موارد لازم است تا سبک عکاسی خود را انتخاب کرده و تمام این شاخصه ها را با توجه به نوع سبک عکاسی در نظر بگیرید.

آموزش عکاسی

اگر به دنبال یک آموزش فوق العاده برای هنر عکاسی هستید ابتدا باید سبک عکاسی خود را تعیین کنید؛ زیرا انتخاب یک سبک عکاسی می تواند تمام مشخصه های آموزش عکاسی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین در آموختن هنر عکاسی باید به طور دقیق مشخص شود عکاسی در کدام یک از سبک های عکاسی مانند عکاسی منظره، مد، هنرهای زیبا، پرتره و همچنین عکاسی حیات وحش، عروسی، ماکرو، خبری، معماری، سیاه و سفید و غیره قرار گرفته است.

 مهم ترین فاکتور در آموزش عکاسی

یکی از فنونی که برای به ثبت رساندن عکس های با کیفیت لازم است، تنظیم کردن دیافراگم یا همان قطر روزنه داخل لنز به عنوان اولین گام می باشد. زیرا اندازه دیافراگم میزان نور وارد شده به دوربین را مطابق با نور محیط تنظیم می کند که همین امر در نهایت می تواند عمق میدان تصویر را در حالت کم یا زیاد قرار دهد. پرده دیافراگم مقدار نور دهی و همینطور تار بودن تصویر را تعیین می کند، محل قرار گرفتن عکاس و حالت های اندازه گیری در تنظیم کردن نور نقش بسزایی دارد و توجه به همین نکته قادر است تا نتیجه کار را کاملا متفاوت کند. البته توجه داشته باشید با استفاده از هیستوگرام در دوربین های حرفه ای شما می توانید این شرایط نوری محیط سوژه را به خوبی تنظیم کنید.

چند ایده عالی برای آموزش عکاسی

اگر چه عکاسی یک شغل حرفه ای است اما شما هم با داشتن یک دوربین مناسب و رعایت کردن چند ایده می توانید یک عکاس عالی و حرفه ای باشید. تنها کافیست عمق دید خود را نسبت به سبک عکاسی در نظر گرفته و رنگ سفید را در عکس ها به توازن برسانید.

توجه به فاصله کنونی تاثیری بسیار فراتر از زوم کردن در عکس از خود نشان می دهد. انتخاب نوع لنز برای داشتن زاویه های دید مناسب بسیار اهمیت دارد، پس قبل از عکاسی دقت کنید که نوع لنز با سبک عکاسی شما مطابقت داشته باشد، استفاده از فیلترهای مناسب  باعث می شود تا در عکس های شما بازتاب نور از اشیای متفرقه وجود نداشته باشد و یا اجسامی مانند شیشه، مه و دیگر بازتاب های نور، کیفیت عکس را پایین نیاورند.

رعایت کردن قانون یک سوم و تقسیم بندی قاب دوربین به سه قسمت مساوی و همچنین قرار دادن از هر کدام از سوژه ها در یک قسمت می تواند ترکیب بندی مناسبی را برای تصویر به وجود آورده و در نهایت کیفیت تصویر را بهتر کند. شناخت تصویر و در نظر گرفتن وزن بصری و قانون مثلث در آموزش عکاسی از جمله مواردی می باشد که توجه ببیننده را در تماشای یک عکس به سمت خود جلب می کند. زمانی که در  آموزش عکاسی سوژه شما افراد هستند لازم است تا خط چشم و دید فرد در  مسیری مشخص شده قرار داشته باشد و از وجود فضاهای منفی که باعث می شوند تا توجه بیننده را به بخش دیگری از عکس جلب کنند جلوگیری شود و در نهایت می بایست به توازن تصویر بسیار اهمیت داده شود؛ زیرا متوازن بودن تصویر حس بهتری را به بیننده القاء داده و عکس جذاب تر به نظر می آید.

  ثبت کسب و کار