در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آموزش وکس کردن صورت در منزل

یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره آموزش وکس کردن صورت در منزل

اگر علاقه زیادی به وکس کردن صورت دارید اما پوست شما دچار تبخال و یا جوش های چرکی شده بهتر است تا بهبود تبخال و یا جوش از وکس انداختن منصرف شوید؛ زیرا این عمل باعث انتشار باکتری در سطح پوست خواهد شد. همیشه برای ذوب کردن مواد وکس از شیوه بن ماری استفاده کنید، قبل از انجام عملیات وکس هرگز لایه برداری نکنید چون پوست صاف و نرم می شود و قطعاً وکس صورت با درد بیشتری همراه خواهد بود. اما چطور وکس کنیم که به نتیجه مطلوبی برسیم.....

آموزش وکس کردن صورت در منزل

وکس کردن صورت چیست؟

برای از بین بردن موهای زائد بدن راهکارهای مختلفی وجود دارد که یکی از این راهکارها وکس کردن با استفاده از شمع، موم و همچنین نوارهای مخصوصی می باشد که البته اخیرا نمونه های مختلفی از این مواد با برندهای متنوع در بازار عرضه می شوند. این روزها افرادی که به بند حساسیت دارند و پوستشان دچار التهاب و زخم می شود جزو استقبال کنندگان از وکس هستند؛ زیرا وکس علاوه بر رفع موهای زائد به پوست صورت حالت نرمی و شفافیت می دهد و با حذف سلول های مرده از روی پوست و لایه برداری با کمترین هزینه کار پاکسازی و اسکراب پوست را انجام می دهد. البته ناگفته نماند که برخی از افراد ممکن است حساسیت شدیدی به مواد وکس داشته باشند و در این زمینه باید تست انجام داده سپس از این روش برای زیباسازی پوست خود استفاده کنید.

اصلاح صورت با شمع

این روزها بیشتر خانم ها تمایل زیادی به اصلاح صورت با وکس را پیدا کرده اند. اگر چه انواع وکس صورت مانند وکس ذغالی، وکس مدل سکه ای، وکس عسلی، وکس مدل خاویار، وکس گرانوله و...در بازار وجود دارد، اما عموم خانم ها ترجیح می دهند شمع صورت را گزینه انتخابی خود قرار دهند. البته اگر قصد دارید این کار را در منزل انجام دهید بهتر است احتیاط لازم را به کار ببندید، چون گاهی اوقات داغ بودن زیاد از حد ماده وکس، باعث سوختگی صورت می شود و یا به دلیل چسبندگی که شمع و یا هر ماده وکس کردن دیگری با پوست ایجاد می کند ممکن است هنگام کندن ماده از پوست، ناخن دست باعث خراشیدگی در پوست شود.

بهترین روش برای وکس صورت

برای وکس کردن صورت و یا هر قسمت دیگری از بدن لازم است پوست به طور کامل شسته، تمیز و خشک باشد تا ماده وکس بدون هیچ مانعی به خوبی به سطح پوست بچسبد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است هنگام برداشتن ماده وکس از روی پوست  برعکس رویش مو لایه ی وکس از سطح پوست کنده شود و پس از آن حتما ژل خنک کننده مانند ژل آلوئه ورا استفاده کنید. بد نیست بدانید وکس کردن صورت اگر چه راهی ارزان و تمیز برای برطرف کردن موهای زائد به حساب می آید اما استفاده مکرر از روش وکس می تواند شل شدن پوست صورت را به همراه داشته باشد. پس توصیه می شود در طول سال تنها ۲ الی ۳ بار از وکس صورت استفاده کنید.

مهم ترین نکته در مورد وکس انداختن

 در زمان قاعدگی بهتر است وکس نکنید چون دمای بدن و نوسانات هورمونی در سطح بالایی قرار دارد و فرد انجام وکس را با درد بیشتری احساس خواهد کرد، از همه مهم تر اینکه اگر از داروی خاصی مثل Accutane و یا Retin_A استفاده می کنید حتما انجام وکس را به زمان دیگری موکول کنید. برای جلوگیری از کبودی در پوست، پس از انجام وکس صورت، به کار بردن تکه های یخ را فراموش نکنید.

هر چند که انجام وکس صورت در خانه امکانپذیر است اما در برخی موارد این عمل به صورت ناشیانه صورت گرفته و می تواند عوارضی را بر روی پوست شما بر جای بگذارد از این رو توصیه می شود برای انجام خدمات وکس صورت و پاکسازی پوست به کارشناسان حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید.

  ثبت کسب و کار