در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

با محصولات قابل کشت در زمستان آشنا شوید

جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ کشاورزی و باغداری
  • تصویر شماره با محصولات قابل کشت در زمستان آشنا شوید

بیشتر گیاهان و سبزیجات زمستانی سخت هستند و به خوبی با هوای سرد زمستان مقابله می کنند. ناگفته نماند که این حصولات را بهت است بیرون از خانه کاشت و برداشت کنید و اصولا در خانه ثمره نمی دهند. اگر جزء کسانی هستید که به فصل زمستان علاقه دارید و می خواهید گیاهان زمستانی کشت کنید، مقاله محصولات قابل کشت در زمستان را از دست ندهید. 

معرفی محصولات قابل کشت در زمستان

1. سیر و پیاز

انواع سیر و پیاز، جزء محصولات زمستانی هستند که به آسانی رشد می کنند. کاشت سیر و پیاز در زمستان به این دلیل آسان است که از خود در برابر سرما محافظت می کنند و به سرعت رشد می کنند.

2. باقالی سبز

باقالی سبز یکی از بهترین حبوباتی است که می توانید در فصل سرما بکارید. گیاه باقالی سبز به سرعت رشد کرده و ثمره زیادی ارائه می دهد. اصولا باقالی را در فصل سرما می کارند و یک ماه مانده به فصل بهار برداشت می کنند.

3. مارچوبه

مارچوبه جزء محصولات زمستانی است که خیلی کم از طریق بذر ثمره می دهد. و بیشتر شبیه به شاخه های خوابیده در واخر زمستان درون خاک کاشته می شوند. اگر فضای کافی برای کاشت و برداشت در زمستان را دارید، مارچوبه بیشتر بکارید. مارچوبه انواع مختلفی دارد که تمام آنها محصولات قابل کشت در زمستان بوده و هیچ مشکلی برای محصول پیش نمی آید. جالب است بدانید هر تاج مارچوبه می تواند حداکثر 25 نیزه در سال تولید کند و 25 سال به محصول دادن ادامه می دهد. 

نتیجه گیری
بذرهای دیگری نظیر ریواس، ترب کوهی، پیاز بهاری و اسفناج جزء گیاهان زمستانی هستند. لازم است بدانید بهترین راهکار این است که آنها را خارج از خانه یعنی در زمین کشاورزی یا باغداری بار آوردید تا از آب و نور کامل بهره ببرند. در نظر داشته باشید برای مراقبت از محصولات و آبیاری نکات مهم را رعایت کنید تا در صنعت کشاورزی موفق شوید.

  ثبت کسب و کار