در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

کانتورینگ چیست

جمعه ۶ تیر ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره کانتورینگ چیست

کانتورینگ صورت یک نوع آرایش ترمیمی است که غالبا با متعادل سازی چهره و استفاده از سایه روشن ها یک حالت طبیعی را در صورت ایجاد می کند. در حقیقت گریمورها و آرایشگران حرفه ای جهت رفع عیوب صورت و بیشتر جلوه دادن نقاط قوت چهره با کمک کرم پودرها و یا دیگر سایه های آرایشی در چندین درجه تیره تر و روشن تر یک گریم ساده ای را در چهره پیاده کرده و هنر کانتورینگ صورت را انجام می دهند.

 کانتورینگ صورت چیست؟

 کانتور کردن چهره های مختلف یا همان کانتورینگ صورت با برجسته کردن گونه و چانه و محو کردن عیوب بینی و پیشانی و...  یک فرم ایده الی را به چهره می بخشد.  تکنیک های مختلفی در انجام کانتورینگ چهره وجود دارد، اما اصولا هدف از کانتور کردن، روشن تر کردن یا همان هایلایت کردن برخی قسمت های صورت و همچنین تیره کردن و گود نشان دادن برخی قسمت های دیگر می باشد. پس برای اجرای ترفندهای کانتور کردن چهره به قلم مو و کرم پودرهای مختلف در دو الی سه درجه رنگ هایلات و تیره نیاز است که در این میان کانسیلر و کاموفلاژ می تواند بسیار کارآمد باشد.

انواع کانتورینگ صورت

قبل از دست به کار شدن برای کانتورینگ چهره لازم است تا فرم طبیعی صورت تشخیص داده شود و متناسب با قالب اصلی صورت، متعادل سازی انجام بگیرد. پس با این حساب کانتورینگ های صورت در چندین نمونه قابل اجرا می باشند مانند:

 کانتورینگ صورت گرد

کانتورینگ صورت قلبی

کانتورینگ صورت کشیده

کانتورینگ صورت مربعی

کانتورینگ صورت بیضی

کانتورینگ صورت لوزی

پس توجه داشته باشید که پیاده کردن سایه روشن در چهره های مختلف ممکن است بسیار متفاوت بوده و یک تکنیک برای تمام چهره ها قابل انجام نباشد. مثلا در هنگام زدن رژگونه در صورت های گرد دقیقا رژگونه باید زیر استخوان گونه استفاده شود در حالتی که در صورت های قلبی می بایست برای بهتر جلوه دادن گونه ها رژگونه بر روی خطی بالای استخوان گونه کشیده شود.

مهمترین تکنیک های کانتور کردن

هنگامی که قصد اجرای کانتور کردن را دارید لازم است تا رنگ های هایلات و تیره را به گونه ای روی هم اعمال کنید که نتوان مرز مشخصی را میان آنها پیدا کرد. در روند کانتورینگ چهره هر چقدر نواحی که در معرض آفتاب هستند روشن تر کنید بدون شک کانتورینگ بهتری را بر روی صورت پیاده خواهید ساخت، برای فرم دهی به بینی حتما به شکل بینی توجه کنید و بلندی بینی را در زمان کانتور کردن در نظر بگیرید؛ زیرا حالت بینی در زیبایی چهره نقش موثری را ایفاء می کند. بلندی پیشانی را با کمک کرم پودرهای تیره کوتاه تر نشان دهید، در زمان انجام کانتورینگ لب، فرم دهی و برجسته سازی لب را فراموش نکنید و مهمترین ترفندهای آرایشی را در نظر داشته باشید. هیچ گاه در کانتورینگ از رنگ های براق مانند رنگ های نارنجی استفاده نکنید، سعی کنید رنگ های ملایم طبیعی را در کانتورینگ به کار ببندید.

مراحل انجام کانتور کردن صورت

برای استفاده از سایه روشن ها در صورت لازم است تا مراحلی را به ترتیب زیر انجام دهید:

 زیر سازی صورت را انجام دهید

قلم مو و کرم پودرها را در دسترس خود قرار دهید

قالب صورت را تقسیم بندی کرده و نقاط قوت را مشخص کنید

قسمت های برجسته را روشن تر و پررنگ تر کنید

هایلات و محو کردن را فراموش نکنید

  ثبت کسب و کار