در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

5 راه برای اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در کانادا

دوشنبه ۹ تیر ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره 5 راه برای اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا علاوه بر اینکه مقصد مناسبی برای مهاجرت تحصیلی و کاری است، سرمایه گذاران زیادی آن را برای مهاجرت انتخاب می کنند. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا دارای امتیازات متعددی است که با تزریق سرمایه به این کشور می توانید اقامت دائم را دریافت کنید و مادام العمر در این کشور زندگی کنید. در ادامه این پست می خواهیم در خصوص 5 راه موثر برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری صحبت کنیم و بهترین راه برای ورود شما به کانادا را اعلام کنیم.


راه های سرمایه گذاری در کانادا برای مهاجرین


1. برنامه سرمایه گذار مهاجر استان کبک

این سرمایه گذاری به سرمایه ای حدود 750،000 دلار (800000 دلار کانادایی) نیاز دارد. با این سرمایه گذاری در استان کبک در قبال آن بهره ای دریافت نخواهید کرد. اما یکی از مزایای آن این است که در حدود 24 تا 36 ماه، اقامت دائم کانادا را به دست می آورید و به همراه خانواده نزدیک اجازه ورود به کانادا را خواهید داشت. خبر خوب این است که مبلغ کامل سرمایه گذاری، در پایان پنج سال از دولت کبک به شما بازپرداخت می شود.

هیچ محدودیت سنی یا نیاز تحصیلی برای این برنامه وجود ندارد. اما سرمایه گذار و اعضای خانواده باید از سلامتی نسبتاً خوبی برخوردار باشند. جدای از اینکه بهتر است زبان انگلیسی را تا حدودی بدانید، نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی نخواهد بود.


2. ویزای کار بخش 205

این پروسه برای سرمایه گذاری در کانادا مستلزم ثبت شرکت کانادایی است. برای تحقق این هدف باید یک برنامه تجاری تهیه کنید. در این برنامه باید توضیح دهید؛ چگونه سرمایه گذاری شما برای کانادایی ها از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سودآور خواهد بردبرای مثال شرکتی راه اندازی می کنید که می توانید در آن تعدادی کارمند کانادایی استخدام کنید و باعث اشتغالزایی در این کشور شوید. همچنین علاوه بر استخدام شهروندان کانادایی، پول یا کالاهای سودمند و کارآمد را وارد بازار کار کانادا کنید. این موارد باعث شده به سرعت پذیرش بگیرید و در کمترین زمان ممکن به اقامت دائم خود برسید. ناگفته نماند که پردازش این پروسه کمتر از شش ماه طول می کشد. علاوه بر این، بعد از گذشت یک سال از موفقیت در کار، می توانید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.


3. ویزای کار انتقالی بین شرکت ها

این ویزا یکی از ارزان ترین راه های سرمایه گذاری در کانادا است که به شرکت حمایت کننده نیاز دارد. به عنوان نمونه اگر از شرکت خود در زادگاه به همان شرکت(یا شرکت های وابسته) در کانادا منتقل شوید و در جایگاه مدیر، مدیر اجرایی یا شخص با دانش تخصصی بالا فعالیت کنید، ممکن است اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. فقط این نوع سرمایه گذاری در کانادا به دو شرط نیاز دارد:


شرط اول: شما باید در سه سال گذشته حداقل یک سال در شرکت زادگاهتان کار کرده باشید.

شرط دوم: شغل شما در کانادا باید مشابه کارهایی باشد که در شرکت قبلی انجام می دادید.


شایان ذکر است که اگر واجد شرایط باشید، ویزای کار تا چهار سال به شما تعلق می گیرد. همچنین زمان پردازش برای نقل و انتقالات بین شرکت ها کمتر از شش ماه بوده و بعد از گذشت یک سال، می توانید برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایید.


4. برنامه های نامزد استان یا (PNP)

بسیاری از استان های کانادا برنامه های مهاجرتی خود را دارند، که به عنوان برنامه های نامزد استانی (PNP) شناخته می شود. این نوع سرمایه گذاری شباهت هایی به بخش ویزا کار 205 دارد که در این قسمت می خواهیم از برنامه استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) به عنوان مثال بهره ببریم.

برنامه PEI به ارزش خالص کمتر از 560،000 دلار (600،000 دلار کانادا) نیاز دارد، که باید بیش از 185،000 دلار (200،000 دلار کانادا) را به عنوان سپرده بازپرداخت امنیتی پرداخت کنید. همچنین حدود 185،000 دلار (200،000 دلار کانادا) را در یک تجارت سرمایه گذاری کرده و در این راستا اقامت را دریافت کنید. البته ناگفته نماند که دو سال تجربه مدیریت در پنج سال گذشته، تسلط بر زبان انگلیسی و حداقل تحصیلات در این پروسه ضروری خواهد بود. برای سرمایه گذاری در کانادا به این روش، باید به PEI سفر کنید و با مقامات استانی دیدار کنید و آنها را از تمایل خود برای سرمایه گذاری و زندگی در PEI آگاه کنید.


5. برنامه کارآفرین کبک

این برنامه با دارایی و سرمایه کم منجر به اقامت دائم می شود. در اصل با دارایی خالص حداقل 280،000 دلار (300000 دلار کانادا) می توانید به سرمایه گذاری در کانادا بپردازید. شرایط لازم برای این پروسه که به ارزیابی شما کمک می کند:


- دو سال تجربه کاری در 5 سال گذشته

- سن متقاضی

- مهارت های زبان انگلیسی و فرانسه

- خصوصیات شخصی شما و دانش شما از کبک

- توانایی انجام یک پروژه تجاری در کبک، عنصر اصلی در ارزیابی شما خواهد بود.

 

کلام آخر

حتی اگر در حال حاضر آمادگی لازم برای مهاجرت را ندارید، این 5 مورد از روش های سرمایه گذاری در کانادا و مراحل تزریق پول به این کشور را به یاد داشته باشید. سرمایه گذاری در هر کشوری کار آنچنان سختی نخواهد بود و تنها به سرمایه نیاز دارد.

  ثبت کسب و کار