در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نکاتی در رابطه با میکاپ ابرو

دوشنبه ۹ تیر ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره نکاتی در رابطه با میکاپ ابرو

یکی از اندام های مهمی که در زیبایی صورت، نقش موثری را ایفاء می کند ابروها هستند. پس میکاپ ابرو به وسیله لوازم های مختلف آرایشی می تواند بعد از آرایش چشم، مهمترین کار ممکن در گریم صورت و یا آرایش چهره به حساب آید؛ چون که آرایش چشم، یک حالت زیبایی را به کل چهره فرد می بخشد. البته انتخاب وسایل مورد نیاز میکاپ ابرو در خوش حالت کردن ابرو بسیار اهمیت دارد؛ زیرا ابروها نیز همانند هر اندام دیگری از شکل منحصر بفردی برخوردار هستند و استفاده از هر نوع لوازمی برای آرایش چشم باید با آگاهی کاملی صورت بگیرد.

وسایل مورد نیاز برای میکاپ ابرو چیست؟

از زمان های بسیار دور رنگ زدن ابرو توسط مواد مختلف رایج ترین نوع آرایش ابرو به شمار می رفته است. اما امروزه با استفاده از لوازم آرایش مختلف جهت میکاپ ابرو از قبیل:

 ژل ابرو

ریمل ابرو

مداد ابرو

سایه ابرو

پودر ابرو

رنگ ابرو

ماژیک ابرو یا همان آکوا

و بسیاری لوازمات دیگر آرایشی کار آرایش ابرو انجام می گیرد. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از هر کدام، ترفندهای آرایشی متنوعی وجود دارد و  این وسایل می توانند زیبایی منحصر بفردی را به ابروهای شما بدهند.

آرایش ابرو با مدادهای مختلف

اگر چه بیشتر وسایل مورد نیاز برای میکاپ ابرو دارای رنگ هستند و با رنگ بخشدن به قسمت های مختلفی از ابرو باعث زیبایی این اندام در صورت افراد می شوند. اما به یاد داشته باشید که در میکاپ ابرو مهمترین اصل جهت رعایت تکنیک های آرایشی، حفظ ضخامت و بلندی ابروها می باشد؛ زیرا هر قالب صورتی می بایست برای زیباتر دیده شدن، یک مدل ابرو را در خود داشته باشد. سپس اینجاست که ژل ابرو با مرتب کردن موی ابروها و قرار دادن آنها در جهت بالا می تواند چهره جوانتری را به افراد ببخشد. البته اگر ابروهای شما تقریبا کم پشت هستند یک ریمل ابروی هم رنگ ابرو می تواند میکاپ ابرو را انجام دهد. در رنگ زدن ابرو فراموش نکنید که هر گاه رنگ ابروها دو درجه از رنگ موی سر تیره تر و با روشن تر باشد بدون شک زیبایی بیشتری را به ابروها خواهد داد.

زیباترین مدل ابرو

قطعتا هر کسی به تنهایی بدون میکاپ ابرو نمی تواند ابروهای جذاب و خیره کننده ای داشته باشد. اما با کمک وسایل آرایش ابرو داشتن جدیدترین مدل ابرو برای هر کسی میسر خواهد بود. تنها کافیست با استفاده از مداد ابرو یک محدوده مشخصی را برای ابروهای خود انتخاب کرده و با کمک سایه ابرو یا همان پودر ابرو قسمت های خالی را پر کنید. مهمترین قسمت ابرو معمولا تاج ابرو می باشد پس سعی کنید در همنگام آرایش ابرو بیشترین زمان میکاپ را به تاج ابرو اختصاص دهید. در حالت دادن به ابرو حتما شکل اصلی چهره را در نظر داشته باشید. غالبا کار با ماژیک ابرو می تواند بسیار آسانتر از مداد ابرو باشد.

ترفندهایی مهم برای زیباتر شدن ابرو

اگر چه استفاده از مدادها و یا سایه های آرایشی می توانند در زیباتر کردن ابرو نقش موثری داشته باشند اما قبل از مصرف لوازم آرایش ابرو بهتر است تمام موهای زائد زیر ابرو را برداشته و تا جای ممکن نوک موهای ابرو را کوتاه کنید. هرگز در زدن سایه سفید روی استخوان ابرو کوتاهی نکنید زیرا یک محدوده مشخصی را به ابرو خواهد داد و در کنار دیگر وسایل مورد نیاز برای میکاپ ابرو بیشترین کاربرد را دارد.

  ثبت کسب و کار