در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

10 کشور با بالاترین فرصت های شغلی در خارج از کشور

چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره 10 کشور با بالاترین فرصت های شغلی در خارج از کشور

10 کشور با بالاترین فرصت های شغلی در خارج از کشور

یکی از مهمترین تصمیمی که هر شخصی در طول زندگی باید اتخاذ كند، پیدا کردن شغل خوب و محیط کار حرفه ای است. مدت ها پیش مردم در کل زندگی خود به کار درون کشور راضی بودند و برای مهاجرت کاری اقدام نمی کردند. فناوری و شیوه زندگی مدرن این فرصت را به وجود می آورده که گزینه های دیگری را انتخاب کنیم و فراتر برویم. امروزه با افزایش نیازها و تغییر اهداف، مردم برای پیشرفت و چالش های بیشتری برای کار به کشورهای مختلفی مهاجرت می کنند. در این راستا قصد داریم شما را با بهترین کشورهایی که بالاترین فرصت های شغلی در خارج از کشور را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند را معرفی کنیم.

بهترین کشورها با فرصت های شغلی در خارج از کشور

تعدادی کشور وجود دارند که در آنجا اقتصاد در حال رشد است و به متخصص و افراد حرفه ای نیاز دارند. این کشورها علاوه بر اینکه مکان مناسب و استانداردی برای زندگی هستند، فرصت های شغلی در خارج از کشورها را برای اتباع خارجی در نظر گرفتند و امکانات خوبی به آنها ارائه می دهند.
 

کشورها با استانداردهای بالا برای کار:

1.سنگاپور

2.هنگ کنگ

3.امارات متحده عربی

4.استرالیا

5.ایالات متحده آمریکا

6.فرانسه

7.چین

8.هلند

9.بریتانیا

10.مکزیک
 

اکنون ما قصد داریم در بین این 10 مورد، پرمقصدترین کشور و فرصت های شغلی در خارج از کشور را برای ایرانیان ارائه نماییم.

1. سنگاپور
در تحقیقات اخیر در خصوص بهترین فرصت های شغلی در خارج از کشور، سنگاپور جزو اولین کشور معرفی شده است. سنگاپور در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازهای زیادی دارد و سال هاست نیروی کار با این تخصص ها را می پذیرد. اقتصاد پایدار و مناسبات تجاری خوب این کشور در سطح جهانی فرصت های زیادی را برای افراد واجد شرایط ایجاد می کند.

2. هنگ کنگ
هنگ کنگ به عنوان تجارت جهانی، محیط تجاری و همچنین مقصد گردشگری عالی مشهور است. این منطقه در چین فرصت های زیادی را برای افراد جوان و جاه طلب فراهم می کند. در نتیجه اگر جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید فرهنگ جدید آسیایی را کشف کنند و تجربه آسیایی با محیط تجارت جهانی داشته باشند، هنگ کنگ انتخاب مناسبی است.

3. امارات متحده
مقام سوم برای امارات متحده عربی است. این کشور به لطف نفت خیز بودن خود منابع زیادی دارد. پروژه های عظیم و زیادی توسط نیروی کار ماهر در این کشور در حال پایه گذاری است و تمام بودجه ها توسط دولت تامین می شود. بنابراین اگر در بخش های نفت، مهندسی و همچنین ساختمان سازی تخصص دارید امارات مقصد عالی خواهد بود. ناگفته نماند که مطالبات عظیم در امارات و منابع بی پایان منجر به حقوق خوبی برای کارمندان خواهد شد. اما قبل از مهاجرت کاری به دبی یا هر قسمت امارات، هوای گرم و خشک را در نظر بگیرید.

4. استرالیا
استرالیا جزو پر رفت و آمد ترین کشورهای جهان است. علاوه بر اینکه ایرانیان برای ادامه تحصیل استرالیا را انتخاب می کنند، برای کار و زندگی به آنجا مهاجرت کرده و برای آنها مقصدی ایده آل است. استرالیا کشوری گسترده و دارای نیازهای کاری بی پایان است و نیروی کاری در بخش تجاری و متخصص های مختلف را استخدام می کند.

5. مکزیک
کشور شگفت انگیز این لیست، مکزیک است. مکزیک به فرهنگ، آب و هوای خوب و شلوغ ترین مقصد گردشگری معروف بوده و سالانه تعداد زیادی توریست را به خود جذب می کند . این کشور چهاردهمین اقتصاد بزرگ دنیا را در اختیار دارد و برای تولید الکترونیک و رایانه در سطح جهان در بین 10 کشور برتر قرار گرفته است. صنعت نفت این کشور  توسعه یافته و جایگاه ششم جهان را دارد. تمام این موارد باعث شده مکزیک، فرصت های شغلی در خارج از کشور را برای اتباع خارجی مهیا کند.

6. چین
نام چین سال های طولانی است که در بین لیست بهترین کشورها و مناسب ترین فرصت های شغلی در خارج از کشور قرار دارد. یکی از مهمترین دلایل این موضوع، ارتباط چین با کشورهای پیشرفته ای مانند آمریکا و بریتانیا است. چین با ارتباط مستحکم تجاری که با این دسته کشورها راه انداخته، فرصت های شغلی را افزایش داده و نیروی کار ماهر از سراسر جهان را استخدام می کند. کشور ایران نیز با رابطه عمیقی که با کشور چین داشته و سال هاست واردات و صادرات انجام می دهد، به راحتی می توانند به بازار کار چین دسترسی داشته باشد. جالب است بدانید با اینکه چین فضای کاری مناسب و گسترده ای دارد؛ اما شهروندان این کشور به کشورهایی مانند آمریکا و کانادا مهاجرت کرده و تحصیل و کار را در آن محیط تجربه می کنند.

 

کلام آخر

در این مطلب در مورد فرصت های شغلی در خارج از کشور صحبت کردیم. هر کدام از این کشورها در صنایع متعددی که دارند، کارگر ماهر می پذیرند و با تمام وجود روی شما سرمایه گذاری می کنند. اما شما باید رزومه و مدرکی دال بر تخصص خود ارائه دهید و ثابت کنید، توانایی کار در کشور خارجی را دارید.

  ثبت کسب و کار