در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

انواع ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند

پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره انواع ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند

ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند این روزها به یکی از آیتم های مهاجران ایرانی تبدیل شده است. اما همانطور که میدانید بردن سرمایه به یک کشور دیگر، قوانین و مقررات خود را دارد و باید از آنها پیروی کرد. سرمایه گذاری در کشور نیوزیلند آنچنان سخت نیست؛ به شرط اینکه منابع مالی کافی داشته و باشید و بتوانید پول زیادی را به صندوق مالی این کشور تزریق کنید. در ادامه این مقاله شما را با روش و ویزای سرمایه گذاری در نیوزیلند آشنا می کنیم.

4 مدل ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند

کشور نیوزیلند دارای دو ویزای اصلی سرمایه گذاری است که هر فردی باید با توجه به بودجه و شرایطی که دارد، یکی از آنها را انتخاب کند. این دو ویزا تفاوت هایی زیادی دارند و دو مورد از تفاوت اصلی آن در میزان بودجه است. اگر می خواهید بیشتر با این دو نوع ویزا آشنا شوید، ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.


1. ویزای سرمایه گذاری مدل اول

ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند به روش ویزا 1 به این شکل است که باید 10 میلیون دلار بودجه به همراه داشته باشید. اگر 10 میلیون دلار پول برای ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند در طی یک دوره 3 ساله دارید، می توانید برای اقامت دائم نیوزیلند اقدام کنید. اگر اقامت به شما اعطا شد میتوانید به همراه خانواده خود به نیوزیلند بیایید و از شیوه زندگی بی نظیر آنجا لذت ببرید.
 

- با این روش سرمایه گذاری به طور نامحدود می توانید در نیوزیلند بمانید.

- زندگی، کار و تحصیل در نیوزیلند همزمان برای شما آزاد خواهد بود.

- همسر و فرزندان وابسته در سن 24 سال و زیر 24 سال را می توانید به همراه خود به نیوزیلند آورید.

- همچنین شاید بتوانید ماشین، قایق یا وسایل خانگی خود را بدون پرداخت هزینه گمرکی به نیوزیلند بیاورید.

- در این نوع سرمایه گذاری به دانش زبان انگلیسی یا مدرس آیلتس و تافل نیازی ندارید.

- سهمیه سالانه به شما تعلق نمی گیرد.

- سرمایه گذاری ویزا 1 محدودیت سنی ندارد.


2. سرمایه گذاری ویزا مدل دوم
برای ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند به روش ویزا 2، افراد تجاری باید حداقل 3 میلیون دلار بودجه را به این کشور تزریق کنند. قبل از درخواست ویزا 2، ابتدا تجار باید نحوه سرمایه گذاری و حیطه ای که روی آن قصد سرمایه گذاری دارند را گزارش دهند. بعد از تایید آن شریک زندگی و فرزندان وابسته خود را می توانید برای اقامت به این کشور آورید.
 

- متقاضیان ویزای سرمایه گذار 2 نباید بزرگتر از 65 سال باشند.

- حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشند و معیارهای مختلف سرمایه گذاری را رعایت کنند.

- با روش سرمایه گذاری دسته 2 مدت اقامت شما نامحدود است.

- زندگی، کار و تحصیل در نیوزیلند برایتان آزاد خواهد بود.

- شریک زندگی و فرزندان وابسته در سن 24 سال و زیر 24 سال را می توانید در برنامه ویزا خود قرار دهید.

- برای ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند به روش ویزا 2، از یک سیستم مبتنی بر مدارک و امتیازات استفاده می شود تا صلاحیت ویزاهای اقامتی سرمایه گذار 2 ارزیابی شود.

- اگر نحوه سرمایه گذاری و علایق شما برای درخواست اقامت نیوزیلند از سوی این کشور تایید شد؛ 4 ماه فرصت دارید تا درخواست خود را ارسال کنید.

- شما برای این نوع سرمایه گذاری به دانش زبان انگلیسی احتیاج دارید.

- سهمیه سالانه به شما تعلق می گیرد.
 

3. ویزای کارآفرینی نیوزیلند
یکی دیگر از ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند شامل حال کارآفرینان می شود. کسانی می خواهند کسب و کاری در این کشور راه اندازی کنند، باید از طریق ویزای کارآفرینی اقدام کند. فقط قبل از هر مسئله ای باید طرح شغل را به دولت نیوزیلند ارائه دهید و اگر طرح شما برای کشور سود داشته باشد، مورد قبول خواهید بود. در ضمن به یاد داشته باشید، باید در زمینه طرحی که ارائه می دهید در کشور خود دو سال مشغول به کار باشید و در غیر این صورت پذیرفته نخواهید شد.
 

4. ویزای سرمایه گذاری بازنشستگی
این نوع ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند، برای بازنشستگان بوده و موقتی است. افرادی که حداقل 66 سال سن دارند، می توانند همراه با همسر خود که حداقل 66 سال سن دارد، به نیوزیلند مهاجرت کند. فرد متقاضی باید بودجه ای برابر با 75 هزار دلار به نیوزیلند منتقل کند. ناگفته نماند که اگر این هزینه به مدت 2 سال در بانک های نیوزیلند بماند، فرد بازنشسته می تواند برای اقامت اقدام کند. فراموش نکنید برای اینکه در طول زندگی در نیوزیلند پشتوانه مالی داشته باشید، باید 500 هزار دلار برای هزینه های زندگی کنار بگذارید و در حین درخواست ویزای سرمایه گذاری بازنشستگی نیوزیلند، 60 هزار دلار از این کشور درآمد داشته باشید.


کلام آخر

در این مقاله در خصوص چهار مورد از مهمترین روش های ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند صحبت کردیم. هر کدام از این روش ها به نوبه خود قوانین خاصی داشته و فقط در صورت رعایت آنها می توانید به اقامت دائم نیوزیلند برسید. ویزای 1 و ویزای 2 از رایج ترین ویزاهای سرمایه گذاری در نیوزیلند است که این روزها افراد در سراسر دنیا آن را انتخاب می کنند.

  ثبت کسب و کار