در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار

شنبه ۱۴ تیر ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار

بهترین و راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار

اخذ ویزای کار می تواند یک تجربه ریسکی و پیچیده باشد، چرا که بیشتر کشورها شهروندان خود را در اولویت خود قرار می دهند و محدودیت هایی را برای اتباع خارجی قائل هستند. اما لازم به نگرانی نیست، زیرا کشورهایی هستند که به آسانی ویزای کار صادر می کنند و می توانید از طریق آنها برای مهاجرت کاری اقدام کنید. برای آگاهی و تصمیم بهتر شما، لیستی از راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار را به شما ارائه می نماییم.
 

معرفی 7 مورد از راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار

1. گرفتن ویزای کاری در استرالیا

استرالیا از گذشته تا کنون یکی از راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار بوده و اکنون نیز افراد زیر 30 سال برای دریافت ویزای کاری استرالیا اقدام می کنند. اگر می خواهید برای استرالیا اقدام کنید، درخواست ویزای موقت کار ماهرانه 457 (Temporary Work Skilled 457 visa) بهترین انتخاب است. در این ویزا، کارفرما می تواند حداکثر چهار سال از شما حمایت مالی کند و این امکان را می دهد که اعضای خانواده خود را سریعا به استرالیا بیاورید.
 

2. گرفتن ویزای کار کامبوج

کامبوج به علت اشتغال و فرصت های شغلی زیاد، یکی از راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار در جهان است. در این کشور دو نوع ویزا کار وجود دارد:

- ویزای کار موقت

- ویزای کار دائم

کار در کامبوج به دو روش بالا، کاملا به تخصص و مشاغل مورد نیاز این کشور بستگی دارد. در واقع باید شرایط و مدارک خود را بررسی کرده و بر اساس آنها درخواست ویزای کار بدهید.
 

3. فرصت شغلی فنی در ایرلند

ایرلند نیز جزء راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار است. این کشور دارای مجوز اشتغال عمومی است که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا یا اتباع خارجی تا دو سال اشتغال قانونی می دهد. یکی از رایج ترین راه های کار در ایرلند، دریافت پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر کتبی است که می توانید با داشتن آن برای ویزا اقدام کنید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید، پیشنهاد شغلی شما از ایرلند باید حداقل حقوق 30،000 یورو در سال را دارا باشد.
 

4. اخذ ویزای کاری سنگاپور

سنگاپور با داشتن دو نوع ویزای کاری، در لیست راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار جای دارد. دو ویزای کار سنگاپور عبارتند از:

- گذرنامه استخدام سنگاپور

 - گذر کارآفرین سنگاپور

 اولین گذرنامه برای متخصصان و حرفه ای ها مانند پزشکان و مهندسان بوده، در حالی که دومین برای کارآفرین ها طراحی شده است. هر دو ویزا به شما اجازه می دهند حداقل 12 ماه در سنگاپور کار کنید و بعد از 2 سال آن را تمدید کنید.

یکی دیگر از فرصت های دریافت ویزا کار سنگاپور به روش S Pass است. این روش بیشتر برای کارگران با مهارت های معمولی مناسب بوده و باید صلاحیت های مربوط به شغل و حداقل حقوق 20000 دلار در ماه را داشته باشند.
 

5. گرفتن ویزای کار در مکزیک

اگر به کشورهای آمریکای شمالی علاقه دارید و در جستجوی کار هستید؛ لازم است بدانید مکزیک راحت ترین کشور برای اخذ ویزای کار است. برای دریافت ویزای کار مکزیک، باید مصاحبه ای را در سفارت مکزیک واقع در زادگاه خود انجام دهید. سپس از شرکت مورد نظرتان پیشنهاد کاری به همراه نامه حمایت مالی دریافت کنید. مکزیک برای افرادی که قصد دارند در انتها به آمریکا مهاجرت کنند و در ایالات متحده مشغول به کار شوند گزینه بهتری خواهد بود. این کشور همکاری نزدیکی با ایالات متحده داشته و پیوندهای حمل و نقل مستقیمی با آمریکا دارد.
 

6. اخذ ویزای کاری پاناما

پاناما در سال های گذشته، نظر شرکت های بزرگی از سراسر جهان را به کشور خود جلب کرده است. اکنون شعبه های مختلفی از شرکت های عظیم اروپایی در این کشور مستقر هستند. همین امر منجر به جذب کارگران خارجی به این منطقه شده است.

اگر شما به دنبال راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار هستید، پاناما شرایط اجازه کار سریع و بدون دردسر را دارد. تنها لازم است از یک شرکت پانامایی، پیشنهاد شغلی کتبی دریافت نمایید. همچنین به کارگران دارای مدرک لیسانس و دکتری، حق کار و ویزای کارگر بسیار ماهر اعطا می شود.
 

7. گرفتن ویزای کاری در امارات

امارات در لیست سریع ترین و راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار جای گرفته است. اگر مدارک و تخصص مورد نظر این کشور را داشته باشید، به مدت 40 روز می توانید در امارات مشغول به کار شوید.

اگر یک پیشنهاد شغلی از شرکت های منطقه آزاد داشته باشید، وزارت کار آن را بررسی خواهد کرد. بعد از بررسی پیشنهاد شغلی و پذیرش شما، ویزای دو ماهه دریافت می کنید و این امکان را می دهد تا کار خود را شروع کنید.

نتیجه گیری

کار در کشورهای مختلف قوانین و مقررات به خصوصی دارد و هیچ کشوری در زمینه اشتغالزایی به یکدیگر شبیه نیستند. در این مقاله برای شما از راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار گفتیم و نکات مهمی را ارائه دادیم. اگر هنوز کشور مقصد مورد نظرتان را برای شروع کار انتخاب نکرده اید، شرایط کاری این 7 کشور را بررسی کنید و بعد تصمیم عاقلانه و هوشمندانه بگیرید.

  ثبت کسب و کار