در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

پردرآمدترین مشاغل اتریش در سال 2020

دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره پردرآمدترین مشاغل اتریش در سال 2020

اتریش یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که قصد دارند برای کار و فعالیت مهاجرت کنند. این کشور از لحاظ اقتصادی پیشرفته بوده و امنیت شغلی بالایی دارد. اما برای ورود به بازار کار کشور اتریش لازم است قوانین و مقررات این کشور را رعایت کنید و برای رسیدن به این کشور قوانین را رد نکنید. همانطور که می دانید هر کشوری دارای لیست پردرآمدتریین مشاغل است و درنتیجه در این بخش قصد داریم شما را با پردرآمدترین مشاغل اتریش آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی پردرآمدترین مشاغل اتریش

قبل از هر مسئله باید بدانید که برای رسیدن به شغل رویایی خود در کشور اتریش باید از 100 امتیاز 70 امتیاز دریافت کنید. در واقع دانش زبان، تخصص، مدرک تحصیلی، سن متقاضی و سابقه کار شما امتیازات مثبت محسوب می شود و هرچه فعال تر بوده باشید، امتیاز بیشتری کسب می کنید. اگر اتریش را برای مهاجرت کاری انتخاب کرده اید لازم است بدانید این کشور برای افرادی که قصد پیدا کردن کار یا کارفرما دارند، ویزا کاری در نظر گرفته با این ویزا می توانید حدود 3 ماه به دنبال کار و موقعیت مناسب برای زندگی بگردید. سپس بعد از یافتن شغل مناسب، برای اقامت دائم اقدام می کنید و مدارک خود را به دولت اتریش ارائه می دهید. برای آگاهی بیشتر شما از مشاغل در ادامه پردرآمدترین مشاغل اتریش را ارائه می دهیم.
 

پردرآمدترین مشاغل اتریش کدامند:

  • مهندس مکانیک
  • پرستار
  • دندان پزشک
  • مهندس برق
  • متخصص IT و برنامه نویس
  • مهندسان راه و ساختمان
  •  مدیر توسعه و تجارت
  • مددکار اجتماعی
  •  مهندس معدن
  • مهندس کسب و کار
     

مدارک مورد نیاز برای ورود به پردرآمدترین مشاغل اتریش

اتریش کشوری قانونمند و سختگیر است. برای ورود به بازار کار یا دستیابی به پردرآمدترین مشاغل اتریش باید دارای مدارک و مستندات خاصی باشید. این مستندات باعث شده شما سریع تر شغلتان را پیدا کنید و بعد از پیدا کردن کارفرما اتریشی، استخدام شوید. مدارک مورد نیاز برای استخدام در شرکت های اتریشی به شرح زیر است:
 

1. مدارک شناسایی کامل

2. پاسپورت دارای اعتبار

3. به همراه داشتن چند قطعه عکس

4. ارائه بیمه سلامت زادگاه

5. مدارک تحصیلی به ویژه مدارک دانشگاه

6. یک رزومه کاری کامل با ارائه توضیحات سوابق کاری

7. مدرک زبان معتبر مانند آیلتس

8. مدرکی دال بر تمکن مالی جهت توانایی فرد در پرداخت هزینه های زندگی در اتریش


بهترین مسیر برای کار پیدا کردن در اتریش

روش های متعددی برای راه یافتن به پردرآمدترین مشاغل اتریش وجود دارد. اما در وهله اول مسئله این است که شما باید قابلیت دریافت این شغل را داشته باشید و تخصص مورد نظر آنها یا سابقه کار چندین ساله را ارائه دهید. ناگفته نماند که امتیازاتی که به دست آورده اید اهمیت بسیاری داشته و یک اصل برای راهیابی به مشاغل پردرآمد اتریش است.

حال می رسیم به نقطه اصلی یعنی همان روش پیدا کردن شغل پردرآمد در اتریش. لازم است بدانید این روزها مردم دنیا برای پیدا کردن شغل مناسب خود در سراسر دنیا از روش آنلاین استفاده می کنند. در اصل کافی است با مراجع به سایت های کاریابی اتریش و موسسه های کاریابی نخست شغل خود را پیدا کنید و سپس برای مهاجرت اقدام کنید. با این روش حتی می توانید جلسه مصاحبه با کارفرما اتریشی داشته باشید و از طریق برنامه های تصویری رو در رو صحبت کنید. فراموش نکنید در این روش کاریابی در اتریش باید به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید و دانش زبان آلمانی امتیاز بالایی برایتان محسوب می شود و رسیدن به شغل دلخواهتان آسان تر خواهد بود.
 

سایت های کاریابی در اتریش کدامند:

ec.europa.eu
jobnet.at
karriere.at
Austria.xpatjobs.com
 

نکته مهم: سایت Jobnet برای دانشجویانی ساخته شده که به دنبال کارهای پاره وقت هستند و می خواهند در کنار تحصیل درآمد داشته باشند.
 

معایب و مزایا کار در اتریش

یکی از مزایای مهاجرت کاری به اتریش، سطح بالای رفاه و داشتن اقتصاد باثبات است. در اصل با کار کردن در این کشور به مدت طولانی و دریافت بازنشستگی می توانید زندگی خوبی را در آخر عمرتان رقم بزنید.

امنیت کشور اتریش از دیگر مزایای این کشور است. به همین دلیل نوجوانان زیادی به اتریش سفر می کنند و در اولین سفر تصمیم میگیرند به این کشور مهاجرت کنند.

از معایب کار در اتریش باید بگوییم که زبان آلمانی برای برخی افراد سخت بوده و به محض ورود به اتریش به یادگیری زبان آلمانی مشغول می شوند.

همچنین نسبتا کشور گرانی بوده و هزینه های زندگی در آنجا بالا است. مگر اینکه به پردرآمدترین مشاغل اتریش ورود کنید و از پس هزینه های زندگی بر آیید.

نتیجه گیری

در این مطلب در خصوص پردرآمدترین مشاغل اتریش صحبت کردیم و اطلاعات زیادی در خصوص کار در اتریش در اختیارتان قرار دادیم. به یاد داشته باشید کار در کشورهای اروپایی نیازمند حرفه و تخصص خاص است و هر شغلی در این کشورها پردرآمد نخواهد بود. اگر هنوز در نیمه مسیر قرار دارید و اتریش را برای زندگی انتخاب کرده اید، تخصص ها و رشته های تحصیلی پردرآمد را انتخاب کنید.

  ثبت کسب و کار