در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

زیباترین میکاپ و گریم برای عروس چیست

چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره زیباترین میکاپ و گریم برای عروس چیست

مهمترین چیزی که در شب عروسی می تواند برای هر خانمی حائز اهمیت باشد میکاپ و گریم عروس است که می بایست نظر هر مهمانی را به سمت عروس خانم جلب کند. بنابراین بسیاری از خانم های جوان چندین ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی خود به دنبال جدیدترین میکاپ عروس، زیباترین مدل موی عروس، شیک ترین آرایش صورت و دیگر موضوعات مربوطه نظیر طراحی ناخن، کاشت مژه، اسکراب صورت، میکاپ ابرو و... هستند. اما ببینیم چه نکاتی باید در بهترین مکاپ و گریم عروس مورد توجه قرار بگیرید.

جدیدترین میکاپ و گریم عروس

اگر چه ترفندهای زیادی برای خلق یک عروس رویایی وجود دارد اما انتخاب یک آرایشگر ماهر و یک میکاپ آرتیست با سلیقه می تواند مهمترین مسئله برای رسیدن به بهترین آرایش صورت برای عروس باشد؛ زیرا در میکاپ و گریم عروس ترکیب رنگ ها و ایجاد رنگ متعادلی از سایه روشن ها به هنرمندی زیادی نیاز دارد که می بایست متناسب با قالب اصلی چهره عروس انجام بگیرد. در حقیقت یک گریمور با تجربه نباید یک مدل میکاپ و آرایش صورت را برای دو چهره در نظر بگیرید؛ چرا که هر قالب صورتی تنها میکاپ منحصر بفرد خود را می تواند داشته باشد. بنابراین در انتخاب جدیدترین مدل های میکاپ مانند:

  • میکاپ اروپایی
  • میکاپ خلیجی
  • میکاپ ایرانی
  • میکاپ لایت
  • میکاپ لبنانی
  • میکاپ هندی

و... حتما به رنگ پوست، مدل چشم و ابرو، کشیدگی صورت و بسیاری موارد مهم دیگر توجه لازم را داشته باشید.

مهمترین تکنیک های گریم عروس

اگر به دنبال لوکس ترین مدل آرایش صورت عروس هستید حتما در زمان انتخاب مدل میکاپ عروس، لباس سفید بپوشید تا مدل اصلی گریم عروس با مدل شب عروسی قابل تشخیص باشد. هیچگاه موی مصنوعی استفاده نکنید چون که تصویر نامناسبی را در فیلم عروسیتان به وجود خواهد آورد. رنگ ابرو و مدل ابروی خود را مطابق با رنگ مو و فرم اصلی صورت خود انتخاب کنید و سعی کرده آرایش مات و رنگ های صورتی و نارنجی را در میکاپ خود استفاده نکنید. بهترین مژه مصنوعی را با مرغوب ترین چسب مژه به کار بگیرید تا از دوام بالایی برخوردار باشد. فراموش نکنید که کیفیت لوازم آرایش می تواند بیشترین تاثیر را در اجرای بهترین میکاپ و گریم عروس داشته باشد. تا جای ممکن آرایش لایت را بر روی صورت عروس انتخاب کنید؛ زیرا در بین میکاپ دیگر مهمانان می تواند جذابیت زیادی را به وجود آورد و به زبان ساده عروس را در جمع زیادی از خانم ها منحصربفرد می کند، هر آنچه را که دوست دارید قبل از دست به کار شدن آرایشگر حتما به میکاپ آرتیست خود بگویید.

زیباترین میکاپ و گریم برای عروس

همیشه در میکاپ و گریم عروس آرایش کلاسیک بیشترین طرفدار را داشته است؛ زیرا با گذشت زمان عکس های روز عروسی همچنان جذابیت خود را از دست نخواهند داد. البته در انتخاب این مدل از آرایش صورت عروس چندین رنگ از رژ لب را امتحان کنید و سعی کرده تفاوتی میان رنگ پوست صورت با پوست بدن وجود نداشته باشد، معمولا سایه های تیره در اطراف چشم جلوه میکاپ عروس را از بین می برد پس تا جای ممکن هنگام میکاپ چشم از سایه های روشن استفاده کنید، میکاپ لب را فراوش نکنید چون که وجود لب های پرحجم چهره جذاب تری را به عروس خواهد داد و در کلام آخر سعی کنید در میکاپ و گریم عروس مرز سایه روشن ها را به خوبی محو کنید تا کار تمیزتری را به انجام برسانید.

  ثبت کسب و کار