در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران هستید لازم است بدانید تجربه کاری و ارائه نمونه کارهای خوب و عالی در انتخاب یک اکستنشن کار حرفه ای اهمیت بسیاری دارد. در این زمینه بهترین اکستنشن کار مژه باید به موارد بسیاری توجه کند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

بهترین آرایشگاه و اکستنشن مژه در تهران

امروزه اکستنشن مژه تار به تار یکی از خدماتی است که در اغلب آرایشگاه ها و مراکز زیبایی تهران و شهرستان ها انجام می شود. در واقع با این روش تارهای نازک مژه مانندی را که از ترکیبات مصنوعی تولید شده اند در لا به لای مژه های فرد قرار می دهند.

طبیعتاً استفاده از اکستنشن مژه روش بسیار بهترین نسبت به استفاده از مژه مصنوعی است و علاوه بر ظاهری طبیعی تر روی چشم های شما از ماندگاری بالاتری نیز برخوردار است. اما لازم است این کار توسط یک فرد حرفه ای صورت بگیرد تا اهر طبیعی تری داشته باشد.

مرکز تخصصی اکستنشن مژه

روش اکستنشن مژه در بیش از 15 مدل انجام می شود که اجرای هر یک از روش ها غالباً باید توسط فردی حرفه ای و در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران و دیگر شهرستان ها صورت بگیرد.

در واقع یک اکستنشن کار مژه خوب و حرفه ای برای اضافه کردن مژه بر روی دیگر مژه های فرد باید

  • از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مژه ها برای اکستنشن استفاده کند.
  • سعی کند مژه های اضافه شده را روی دیگر مژه ها بچسباند.
  • در حین انجام اکتنشن مژه حرفه ای و تخصصی عمل کند و مشتری احساس درد و سوزش نکند.
  • با توجه به میزان نازکی و ضخامت مژه ها، تراکم آن ها و بسیاری موارد دیگر کار اکستنشن را انجام بدهد.

و اما با انتخاب بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران، کرج و یا هر شهر دیگری این نکته اهمیت دارد که مشتری پس از انجام اکستنشن احساس درد و سوزش نکند، احساس سنگینی روی پلک هایش نداشته باشد و از طرفی چسب مژه هایش کنده نشوند.

آیا اکستنشن مژه با کاشت مژه تفاوت دارد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که اکستنشن مژه در واقع همان کاشت مزه داخل پلک می باشد و می توانند با مراجعه به بهترین مرکز کاشت مژه در تهران به صورت دائمی و همیشگی مژه هایی پرپشت و زیبا داشته باشند. اما لازم است بدانید روش اکستنشن در واقع توسط بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران و دیگر شهرها انجام می شود اما کاشت مژه را یک تیم متخصص و جراحی باید انجام بدهد.

علاوه بر تفاوتی که نحوه انجام این دو روش دارد، قیمت کاشت مژه نیز بسیار بالاتر از روش اکستنشن آن می باشد. خوب است این نکته را نیز در نظر بگیرید که روش کاشت مژه دائمی یا همان پیوند مژه بسیار مشکل ساز و سخت است چرا که نزدیک به چشم بوده و حساسیت بالایی دارد.

قیمت اکستنشن مژه در تهران

قطعاً با توجه به هر آنچه که پیش تر گفته شد، علاوه بر تخصص و حرفه ای بودن بهترین اکستنشن کار مژه در تهران، قیمت انجام این خدمات نیز برای مشتریان اهمیت دارد و به طور حتم مشتریان به دنبال انجام اکستنشن مژه با قیمت مناسب هستند. اما لازم است بدانید هزینه اکستنشن مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران و یا دیگر شهرها به عوامل مختلفی بستگی دارد از قبیل

  • نوع اکستنشن درخواستی از سوی مشتری
  • جنس مژه مصنوعی و مواد مصرفی در آرایشگاه
  • میزان اکستنشی که قرار است انجام شود

در نهایت باید گفت با توجه به تخصصی بودن اکستنشن مژه، فردی که قرار است این کار را برای شما انجام بدهد و ارزش کار او بعلاوه میزان حرفه ای بودنش در انجام این کار می تواند قیمت اکستنشن مژه را تعیین کند.

  ثبت کسب و کار