در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

خدمات طراحی لوگو با قیمت ارزان و مناسب

چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره خدمات طراحی لوگو با قیمت ارزان و مناسب

خدمات طراحی لوگو یکی از کارهایی است که توسط طراح گرافیک حرفه ای انجام می شود. هر چند که قیمت طراحی لوگو با توجه به خاص بودن آن و میزان زمانی که صرف انجام این کار می شود متغیر است. اما می توان طراحی لوگوی ساده را با قیمت ارزان و مناسب انجام داد.

طراحی حرفه ای لوگو و آرم

لوگو یکی از مهم ترین مواردی است که برای شروع یک کسب و کار نیز دارید. از آنجایی که طراحی یک لوگوی زیبا و جذاب آنقدر قدرت دارد که بتواند شما را در میان هزاران هزار رقیب، خاص جلوه بدهد و در ذهن مخاطبانتان حک کند.

به همین دلیل برای طراحی لوگوی حرفه ای باید به دنبال طراح گرافیست حرفه ای نیز باشید تا بتواند با

- خلاقیت خود برایتان ایده پردازی کند.
- طرح های متنوعی را به شما ارائه بدهد.
- ایده های ذهنی شما را بر روی طرح خواسته شده پیاده کند.
- یک طرح خاص و منحصر به فرد برایتان ایجاد کند.

و در نهایت مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت ها را برای کار خود در نظر بگیرد.

اگر به دنبال طراح گرافیک حرفه ای لوگو هستید اینجا کلیک کنید

طراحی انواع لوگو و آرم شرکت

معمولا طراحی لوگو و آرم به صورتی انجام می شود که در واقع نمادی زیبا و جذاب برای برند شما باشید. به همین دلیل یک طراح حرفه ای آرم و لوگو، طرح خود را می تواند به صورت

- طراحی لوگو تایپی
- طراحی لوگو تصویری
- طراحی لوگو ترکیبی از آرم و حرف تایپی

ارائه می دهد. اما لازم است بدانید نوع فعالیت شما و نام برندتان مهم ترین شرط برای انتخاب هر یک از این نمونه ها خواهد بود.

در این زمینه هم چنانچه شما درخواست هر سه مورد را داشته باشید، طراح به شما چند نمونه اول ارائه می دهد و بنابر سلیقه خوذ می توانید طرح مورد نظر را تایید کنید.

ما چندین نمونه لوگو را به عنوان طرح اولیه در اختیارتان قرار می دهیم

قیمت طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد. بنابراین باید گفت نوع لوگویی که شما می خواهید، حرفه ای بودن و یا ساده بودن آرم می تواند در تعیین قیمت لوگوی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

هزینه لوگوی ساده

اگر قصد دارید قیمت مناسبی را برای طراحی لوگوی خود بپردازید می توانید از طرح های ساده برای خود استفاده کنید. در این صورت طراح گرافیست طراحی شما را جزو ارزان ترین طراحی لوگو قرار می دهد و هزینه کمتری بابت این کار دریافت می کند.

هزینه لوگوی حرفه ای

اما اگر به دنبال یک لوگوی حرفه ای، خاص، منحصر به فرد و بسیار چشمگیر برای کسب و کار، فروشگاه، مغازه و یا شرکت خود هستید قطعا باید از پرداخت هزینه بیشتر چشم پوشی کنید.

اگر به دنبال طراحی لوگوی ارزان هستید اینجا کلیک کنید

کلام پایانی

طراحی آرم و لوگو اصولا اهمیت بسیاری دارد و ایجاد یک طرح جذاب می تواند در برندسازی شما تاثیر زیادی داشته باشد. بنابرانی بهتر است آن را به دست افراد متخصص و حرفه ای در زمینه بسپارید تا علاوه بر هزینه و زمانی که برای ایجاد این طرح صرف می کنید در طمان تبلیغات و بازاریابی بهترین نتیجه را کسب نمایید.

  ثبت کسب و کار