در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

اکستنشن مژه کلاسیک چیست و چه تفاوتی با والیوم دارد

شنبه ۸ شهریور ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره اکستنشن مژه کلاسیک چیست و چه تفاوتی با والیوم دارد

هر چند که اکستنشن والیوم مژه ها را حجیم تر و پرپشت تر می کند اما لازم است بدانید اکستنشن مژه کلاسیک حالت طبیعی تری دارد و اکثر افراد نوع کلاسیک را برای خود انتخاب می کنند. ضمن اینکه روش والیوم برای مژه های کم پشت تر روش بسیار مناسب تری است.

تفاوت میان اکستنشن مژه طبیعی و اکستنشن والیوم

در اکستنشن مژه کلاسیک میان تک تک تارهای طبیعی مژه یک تار مژه مصنوعی قرار داده می شود.  این روش جزو روش های نخستین اکستنشن مژه است که 6 ماه ماندگاری دارد و بین 2 الی 3 هفته نیز باید ترمیم شود. در حالیکه با روش اکستنشن مژه والیوم 2 الی 6 تا 9 تار مژه ابریشمی لا به لای مژه طبیعی اضافه می شود و حجم مژه ها تا حد چشمگیری افزایش می یابد. در این میان لازم است بدانید اکستنشن مژه والویم بسیار سبک تر از نوع کلاسیک است و دوام بیشتری نیز دارد.

انواع اکستنشن مژه والیوم

ایده اکشتنشن مژه روسی یا همان والیوم اولین بار از کشور روسیه برخاست. این روش که به نام اکستنشن مژه سه بعدی و چند بعدی نیز شناخته می شود می تواند با استفاده از چندین تار ابریشمی مژه انجام شود و به صورت 3d، 6d، 8d، 9d روی مژه های فرد کاشته شود. به این روش اکستنشن مگا والیوم نیز گفته می شود.

برای انجام انواع اکستنشن مژه به صورت حرفه ای با ما تماس بگیرید

چسب کاشت مژه برای اکستنشن والیوم و کلاسیک

برای اکستنشن مژه از چسب کاشت مژه استفاده می شود. بنابراین لازم است این چسب از نوع مرغوب و بدون حساسیت باشد تا پس از انجام اکستنشن مژه مشکلی برای فرد ایجاد نشود. اما در زمینه تفاوت اکستنشن مژه والیوم و کلاسیک لازم است بدانید در روش کاشت مژه والیوم از چسب کمتری استفاده می شود و ضخامت و وزن مژه های کار شده بسیار کمتر است.

قیمت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

اما باتوجه به نوع اکستنشن مژه هزینه انواع روش ها نیز متفاوت می باشد. بنابراین هزینه اکستنشن مژه کلاسیک ارزان از قیمت اکستنشن مژه والیوم می باشد چرا که علاوه بر ساده تر بودن کار کاشت مژه از تعداد مژه های کمتری استفاده می شود و قاعدتاً هزینه مناسب تری دارد.

مناسب ترین قیمت اکستنشن و کاشت مژه را از ما بخواهید

اکستنشن کار مژه حرفه ای در تهران

کار اکستنشن مژه کلاسیک و یا والیوم نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد تا علاوه بر حجیم کردن مژه های فرد، حالت طبیعی و زیبایی به چهره او ببخشد. از طرفی اگر این کار توسط اکستنشن کار حرفه ای مژه انجام شود علاوه بر استفاده از بهترین نوع مژه مصنوعی و چسب آن، از ماندگاری بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

برای استعلام قیمت و مشاهده نمونه کارهای اکستنشن حرفه ای مژه در تهران اینجا کلیک کنید

اگر به دنبال اکستنشن کار حرفه ای برای کاشت انواع مژه در تهران هستید لازم است بدانید یک اکستنش کار خوب مژه علاوه بر انجام کار حرفه ای قیمت های منصفانه ای را نیز به شما ارائه می دهد.
  ثبت کسب و کار