در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بازار واردات و صادرات خوراک دام در ایران و جهان

پنجشنبه ۱۳ شهریور ۹۹ تجارت
  • تصویر شماره بازار واردات و صادرات خوراک دام در ایران و جهان

با توجه به اینکه امروزه در کشور تامین خوراک دام و طیور برای نیاز داخلی به اندازه کافی صورت می گیرد، مجوز صادرات خوراک دام و طیور نیز به دیگر کشورهای مصرف کننده این محصول امکانپذیر می باشد. در این میان ایران قابلیت صادرات این محصول را به 16 کشور دارد.

بزرگترین صادرکنندگان خوراک دام و طیور در جهان

چین یکی از کشورهایی است که به عنوان بزرگترین صادرکننده خوراک دام و طیور در جهان شناخته می شود. در زمینه صادرات خوراک دام و طیور نیز لازم است بدانید آمریکا از دیگر کشورهای بزرگی است که به عنوان تولید کننده خوراک دام و طیور و صادرکننده این محصول در بازارهای جهانی بشمار می رود.

کارخانه تولید خوراک دام و طیور در ایران

قدمت تولید خوراک دام و طیور در کشور ایران به بیش از نیم قرن برمی گردد و از زمانی که تولید این محصول به صورت مدرن و صنعتی شکل گرفت با افزایش تولید چشمگیری روبرو شده ایم. امروزه شاهد بیش از 600 کارخانه های تولید کننده خوراک دام در کشور هستیم که توانایی تولید بیش از 60 درصد خوراک دام مصرفی در کشور را دارند.

انواع خوراک دام و طیور و آبزیان را از ما به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید

خوراک دام در کدام استان های ایران تولید می شود؟

هر چند که واحدهای تولید خوراک دام و طیور در بسیاری از شهرهای کشور فعال هستند اما در این میان می توان به استان هایی از قبیل

  • خراسان رضوی و جنوبی
  • مازندران
  • فارس
  • گلستان
  • آذربایجان غربی

کرمانشاه و همچنین کردستان به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان خوراک دام در ایران اشاره نمود.

صادرات خوراک دام و طیور

صادرات خوراک دام با توجه به عرضه محصولات غیر نفتی، استفاده از بقایای تولیدات کشاورزی و همچنین افزایش کیفیت خوراک دامی از مهم ترین دلایلی است که موجب شده تا صادرات تغذیه دام و تولید محصولات با کیفیت برتر در جایگاه ویژه ای قرار بگیرد.

برای دریافت لیست تولیدکنندگان انواع خوراک دام و طیور کلیک کنید

ممنوعیت صادرات خوراک دام

چند سالی بود که صادرات خوراک دام و طیور با ممنوعیت هایی روبرو بود. اما با وجود ضررهایی که برای تولید کنندگان خوراک دام و آبزیان به وجود آمده بود و همچنین از دست دادن بازارهای خارجی که با سال ها تلاش و پشتکار به دست آورده بودند؛ در حال حاضر این ممنوعیت برداشته شده است.

امروزه تولیدکنندگان خوراک دام می توانند محصولات تولیدی خود را با توجه به بازارهای هدف خود تولید نموده و عرضه کنند. ضمن اینکه باید به تنظیم بازار داخلی نیز توجه نموده و عوارض صادراتی نیز پرداخت کنند.

انواع خوراک دام و طیور صادراتی کدامند؟

در میان مواد تغذیه ای دام و طیور، می توان انواع علوفه، محصولات خوراکی اماده و همچنین ضایعات کارخانه ای اشاره نمود. در این میان کشورهای واردکننده خوراک دام و طیور درخواست بالایی برای 

  • صادرات یونجه
  • صادرات سیلاژ ذرت علوفه ای
  • صادرات دان آماده و خوراک های کنسانتره
  • صادرات سبوس گندم و آرد
  • صادرات جو و ذرت دامی

دارند. در این میان صادرات پودر پسته، پودر هسته خرما و همچنین پودر گوشت و پودر استخوان از دیگر موارد صادراتی در بازارخای مصرف کننده خوراک دامی هستند.

جهت دریافت لیست قیمت انواع خوراک دام و طیور و آبزیان با کارشناسان ما تماس بگیرید

کشورهای واردکننده خوراک دامی ایران کدام هستند؟

در میان واردکنندگان خوراک دامی از کشور ایران می توان نگاه ویژه ای به کشورهای همسایه از جمله

  • افغانستان
  • عراق
  • ترکیه
  • ارمنستان

داشت. هر چند که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز جزو بازارهای فروش خوراک دام و طیور ایران هستند. در این میان کویت، امارات متحده عربی، عمان و همچنین قطر از جمله خریداران خوراک دام و آبزیان از ایران به شمار می روند.

کلام آخر

بازار صادرات خوراک دام و طیور پتانسیل بالایی برای ارتقا و پیشرفت دارد چرا که این بازار هم اکنون در حال پیشرفت و گسترش است و شما نیز می توانید با بهبود و افزایش تولیدات خود به دنبال مدرن ترین روش های بازاریابی برای فروش خوراک دام و آبزیان در بازارهای خارجی باشید و با تجارت خوراک دام و آبزیان سودآوری بالایی دست یابید.

  ثبت کسب و کار