در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین مشاغل ایرانیان فرانسه کدامند؟

دوشنبه ۱۹ اسفند ۹۸ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره بهترین مشاغل ایرانیان فرانسه کدامند؟

مشاغل ایرانیان فرانسه

  • فرانسه، یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که سالانه مهاجران زیادی را اعم از ایرانیان می پذیرد. این کشور از لحاظ رفاه از امتیازات بالایی برخوردار است و در نتیجه افراد متخصص برای کار به این کشور مهاجرت می کنند. اما از آنجایی که فرانسه قوانین و مقررات سرسختی برای کار در کشور خود دارد، باید قبل از مهاجرت کاری به فرانسه و تصمیم ورود به مشاغل ایرانیان فرانسه، اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه ها افزایش دهید.

 

بهترین مشاغل ایرانیان فرانسه کدامند؟

فرانسه، یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که مهاجران زیادی را اعم از ایرانیان سالانه می پذیرد. این کشور از لحاظ رفاه از امتیازات لالایی برخوردار است و در نتیجه افراد متخصص برای کار به این کشور می روند. اما از آنجایی که فرانسه قوانین و مقررات سرسختی برای کار در کشور خود دارد، باید قبل از مهاجرت کاری به فرانسه و تصمیم ورود به مشاغل ایرانیان فرانسه، اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه ها افزایش دهید. بنابراین ما در این مطلب به مشاغل مورد نیاز فرانسه و کار در کشور فرانسه می پردازیم تا تصمیم صحیحی و هوشمندانه ای بگیرید.

شرایط مشاغل ایرانیان فرانسه

شرایط مشاغل ایرانیان فرانسه نسبت به کشورهای ایتالیا و آلمان کمی بهتر است. زیرا فرانسه جزو آن دسته کشورهایی است که از اقتصاد مناسبی  برخوردار بوده و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. در نتیجه مارکت ایرانی در فرانسه و سرمایه گذاری در این کشور نسبتا با موفقیت بیشتری رو به رو خواهد شد. در سال 2020 نیز کار در فرانسه با پیشرفت مضاعفی مواجه شد و همین موضوع بر مهاجرهای کشور فرانسه افزود.

ویزای کار فرانسه

یکی از بهترین راه هایی که بتوانید وارد بازار کار فرانسه شوید و کسب و کار در فرانسه را آغاز کنید؛ دعوتنامه است. در واقع شما باید از یک کارفرمای فرانسوی دعوتنامه دریافت کنید و آنها قصد داشته باشند شما را در شرکت خود استخدام کنند. در این صورت است که می توانید ویزای کوتاه مدت شنگن دریافت کنید و با تایید وزارت کار فرانسه وارد کشور شوید. نیازی به نگرانی نیست، بعد از تکمیل مراحل و دریافت ویزا کاری می توانید مجدد زمان ویزا را تمدید کنید و برای کار در فرانسه بمانید.

خبر خوب برای کسانی که شهروند سوئیسی یا آمریکایی هستند؛ اینکه شما می توانید بدون دریافت ویزا در فرانسه مشغول به کار شوید و زندگی خود را در آنجا آغاز کنید.

شرایط کار در فرانسه و ورود به مشاغل ایرانیان فرانسه

اگر می خواهید به حوزه مشاغل ایرانیان فرانسه وارد شوید، باید شرایط کار در این کشور را داشته باشید. بدون این شرایط و قوانین امکان کار در کشور فرانسه ممکن نخواهد بود. به یاد داشته باشید اگر متقاضیان بخواهند بیش از 90 روز در فرانسه بمانند باید علاوه بر دعوتنامه از سوی کارفرما، برای درخواست ویزای طولانی مدت اقدام کنند. سپس کارفرما درخواست کار را به اداره محلی وزارت کار فرانسه ارسال می کند. اگر بخواهید اعضای خانواده خود را به فرانسه آورید، کارفرمای شما باید فرایندی را جهت همراه کردن خانواده تان شروع کند. خبر خوب این است که کشور فرانسه برای تسریع بخشیدن به روند کاری مشاغل ایرانیان فرانسه و دیگر خارجی ها پروسه استعدادهای برتر را ارائه داده است


شرایط مهم کسب و کار فرانسه و افرادی که جزو استعدادهای برتر هستند:
 

1. اگر کارمند یک شرکت حرفه ای و نوآورانه بوده اید به راحتی پذیرش می شوید

2. فارغ التحصیل دانشگاه در رشته مورد نظر فرانسه و بالا بودن رتبه دانشگاه

3. کارگران بسیار ماهر و دارای کارت آبی اتحادیه اروپا

4. محققان و دانشمندان

5. داشتن پروژه های نوآورانه

6. متخصص و حرفه ای در زمینه شغل های مورد نیاز فرانسه

7. نمایندگان شرکت

8. هنرمندان

Image

کار در فرانسه

شغل های مورد نیاز فرانسه

کشور فرانسه شغل های متنوعی را برای خارجی ها در نظر گرفته است. اما مسئله ای که مهم است، متخصص و حرفه ای بودن شما در این زمینه جزو بهترین شغل ها است. در نتیجه اگر هنوز مطمئن نیستید چقدر در حوزه کاری خود خبره هستید برای کار در فرانسه اقدام نکنید.

اجازه دهید به اندازه کافی متخصص شوید و سپس برای کسب و کار در فرانسه اقدام کنید و به مشاغل ایرانیان فرانسه بپیوندید.

- خرده فروشی

- متخصص آی تی

- صنعت تغذیه

- رستوران داری

- مشاغل دولتی

-  آژانس املاک

- مربی گری و معلم

- ساخت و ساز ساختمانی

- مدیر فروش

- نرم افزار و سخت افزار

-  متخصص تدارک، خدمتکار، پیشخدمت و بازاریاب


معایب و مزایای کار در فرانسه

اگر می خواهید وارد مشاغل ایرانیان فرانسه شوید، لازم است بدانید این کشور به نوبه خود معایب و مزایای به خصوصی دارد. در نتیجه بهتر است قبل از رفتن به این کشور خوبی ها و بدی های آن را بدانید. اولین مزایای کار در فرانسه به خصوص برای بانوان این است که امنیت شغلی بسیار بالایی دارد و خارجی ها در هر شغلی حمایت خواهند شد. همچنین باید اضافه کرد که به محض اینکه برای کار وارد فرانسه شوید حقوق شما با حقوق شهروندان هیچ تفاوتی نداشته به همان اندازه محترمانه با شما برخورد خواهد شد.

یکی از معایب مشاغل ایرانیان فرانسه این است که هزینه زندگی در فرانسه بالا است و شاید برای برخی کار و زندگی در فرانسه مناسب نباشد. در نتیجه قبل از مهاجرت به فرانسه، هزینه ها را در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مطلب در خصوص مشاغل ایرانیان فرانسه صحبت کردیم و نکات مهمی را ارائه دادیم. اگر می خواهیم به جمع ایرانیان مقیم فرانسه بپیوندید باید مراحل بالا را جدی بگیرید و اگر متخصص و حرفه ای هستید برای مشاغل مورد نیاز فرانسه اقدام کنید.

  ثبت کسب و کار