در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین مشاغل ایرانیان تورنتو

شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره بهترین مشاغل ایرانیان تورنتو

بهترین مشاغل ایرانیان تورنتو

تورنتو یکی از بزرگترین شهرهای کانادا است که پایتخت اقتصادی کانادا محسوب می شود و مشاغل متعددی را در خود جای داده است. سالانه افراد متعددی به ویژه ایرانیان به کانادا مهاجرت کرده و زندگی و کار خود را در این شهر زیبا و پر رونق از سر می گیرند. تورنتو شهری است که بیشتر از ونکوور مورد پسند ایرانیان بوده و به همین علت مهاجران بیشتر آن از طرف کشورمان ایران است. اما مشاغل ایرانیان تورنتو مقداری با شهروندان آنجا متفاوت بوده و برای پذیرش کار باید قوانین و مقررات کشور را به درستی انجام دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص کار در تورنتو و شرایط کار برای ایرانیان صحبت کنیم و نکات مهمی را ارائه دهیم.

شرایط مشاغل ایرانیان تورنتو چگونه است؟

افرادی که جویای کار هستند و می خواهند از طریق Work skill یا مهارت شغلی وارد بازار کار کانادا شوند باید بدانند که مراحل سخت اما ارزشمندی در انتظارشان است. اگر بتوانید قوانینی که کشور کانادا برای مشاغل ایرانیان تورنتو در نظر گرفته است را با موفقیت پشت سر بگذارید، آینده ای روشن را تجربه خواهید کرد. اما قبل از هر چیزی باید بدانید که اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید، برای شما یک مانع بزرگ بوده و باید در هر شرایطی به زبان انگلیسی مسلط باشید. مورد بعدی که می خواهیم در خصوص آن صحبت کنیم؛ تخصص شما است. اگر تازه کار هستید و می خواهید برای مشاغل ایرانیان تورنتو اقدام کنید، مسیر را اشتباه انتخاب کرده اید. زیرا تجربه کاری شما بسیار اهمیت داشته و کشور کانادا و شهرهای آن افراد حرفه ای و خبره را می پذیرد.

چالش بعدی مشاغل ایرانیان تورنتو، که با آن رو به رو خواهید بود این است که کانادا مدارک تحصیلی ایران را به رسمیت شناخته نشده و در اصل هیچ تاثیری در استخدام شما ندارد. بنابراین اینکه تلاش کنید در دانشگاه ایران مدرک دکترا را بگیرید و بعد مهاجرت کنید تا حدودی وقت خود را تلف کرده اید. مگر اطلاعاتی در خصوص دانشگاه هایی که مورد پذیرش شهر تورنتو و فضای کاری آنجا است را پرس و جو کنید. اگر در شرایطی هستید که اسرار دارید در هر صورتی به کار در تورنتو مشغول شوید، تنها مورد انتخابی شما کار در شرکت یا مراکزی است که ایرانی ها آنجا را اداره می کنند. به قول گفتنی باید در مارکت ایرانی در کانادا فعالیت کنید.

موارد ضروری برای استخدام در مشاغل ایرانیان تورنتو

- زبان را جدی بگیرید و قبل از اخذ ویزای کاری کانادا به زبان مسلط شوید.

- رزومه ای قوی و حرفه ای از تخصص خود و شرکت هایی که تا کنون کار کرده اید تهیه کنید.

- سایت های کاریابی کانادا و تورنتو یا موسسه های کاریابی را بررسی کنید و از مشاغل یا مشاغل ایرانیان تورنتو اطلاعات کسب کنید.

- اگر از تخصص خود مطمئن هستید، رزومه خود را برای شرکت ها بفرستید و منتظر پاسخ آنها باشید.

- برای کسب و کار در تورنتو باید از یک کارفرما کانادایی دعوتنامه داشته باشید تا بتوانید وارد کشور شوید.

- بعد از دریافت دعوتنامه کارفرما، آن را نزد خود به خوبی نگه دارید.

نکته مهم: هر چقدر متخصص باشید و در کار خود خبره باشید اما نتوانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید، از رقیب های که به زبان مسلط هستند عقب می مانید و آنها به جای شما استخدام می شوند.

نکته مهم کار در کانادا برای ایرانیان مقیم کانادا

فرض کنید مراحل اخذ اقامت کاری کانادا با موفقیت پیش رفت و اکنون در تورنتو مستقر شده اید. به یاد داشته باشید، شغل ایرانیان مقیم کانادا با کشورهای دیگر فرق دارد و شرکت از همان روز اول به شما پست و مقام مدیریتی یا متخصص را نمی دهد. در قدم های اول استخدام، آنها شما را می سنجند و با آزمون و خطا کردن اطلاعاتی از شما کسب می کنند. بعد از اینکه در پست کارشناسی یا هر سمتی که هستید موفق شدید، بعد از مدتی نام متخصص را روی شما می گذارند. در نتیجه اگر در ایران مدیر، متخصص، معلم، رئیس یا به طور کلی والا مقام هستید انتظار نداشته باشید در تورنتو نیز در همین سمت استخدام شوید.

لیست مشاغل مورد نیاز تورنتو

اگر قصد دارید برای مشاغل ایرانیان تورنتو استخدام شوید و در کنار هموطنان خود کار کنید، باید بدانید تورنتو اکنون به چه شغل هایی نیازمند است. در این صورت است که می توانید قدم های هوشمندانه بردارید و در مسیر انتخاب شغل موفق شوید. خبر خوب این است که به دلیل گستردگی کشور کانادا و شهرهای آن، حوزه های شغلی بسیار زیاد بوده و می توانید برای برای تخصص خود اقدام کنید.

  • وکیل (وکیل در هر حوزه ای)
  • پزشک متخصص
  • دندانپزشک
  • دامپزشک
  • پزشک خانوادگی
  • قاضی فدرال
  • مدیران ارشد تولید کالا
  • مشاغل مربوط به آب و برق، حمل و نقل و ساخت و ساز
  • حسابدار
  • معمار
نکته مهم: لازم است بدانید شغل ایرانیان مقیم کانادا به رشته و تخصص های متعددی تقسیم می شود که اگر حوزه تخصص شما به آنها مربوط می شود، می توانید برای کار در تورنتو اقدام کنید.

معایب و مزایای کسب و کار در تورنتو

یکی از مهمترین معایب کار در تورنتو این است که شرایط کاری برای ایرانیان سخت بوده و باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارند تا به سمتی که می خواهند برسند.

هزینه زندگی نیز در کانادا متغیر است و کاملا به منطقه ای که در آن زندگی می کنید بستگی دارد. هزینه خورد و خوراک نیز به سبک زندگی شما وابسته است و هر چقدر لاکچری تر باشید، هزینه ها بالاتر می رود.

کلام آخر

در این مطلب در خصوص مشاغل ایرانیان تورنتو صحبت کردیم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص کانادا بدانید می توانید از ایرانیان مقیم کانادا سوال کنید و با آنها در ارتباط باشید. فراموش نکنید زبان انگلیسی مهمترین فرایندی است که در استخدام شما تاثیر داشته و باید آن را جدی بگیرید.

  ثبت کسب و کار