در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

موثرترین و ارزان ترین تبلیغات در کسب و کارها کدامند

یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره موثرترین و ارزان ترین تبلیغات در کسب و کارها کدامند

آیا می دانید دلیل تبلیغات درکسب و کار چیست؟ آیا می دانید تبلیغات با آگهی چه تفاوتی دارد؟ اگر شما نیز به دنبال ارزان ترین و بهترین تبلیغات هستید؛ می توانید در این مقاله با ما همراه شوید تا پس از آشنایی با این دو مورد هر یک را با کاربردی صحیح در کسب و کارتان مورد استفاده قرار دهید.

معرفی رایج ترین و ارزان ترین روش های تبلیغات

تعریف تبلیغات در کسب و کار

تبلیغات در کسب و کار به معنی ارتباط برقرار کردن با عموم مردم و تلاش برای  تاثیر گذاشتن بر آن ها برای خرید کالا یا خدمات تان است. به طور کلی ما برای کسب و کار، محصولات یا خدمات مان تبلیغ نموده و در جهت قرار دادن آن ها در اولویت مشتریان برای خرید تلاش می کنیم. به طور مثال کاری می کنیم تا آن ها محصولات را ببیند و آن ها را بخرند. شما ممکن است کسب و کار، محصول یا خدمات تان را با فروشی مستقیم در یک خرده فروشی تبلیغ کنید. هر چند که روش های بسیار دیگری از قبیل وب سایت و برنامه شبکه های اجتماعی، ایمیل، پیامک های تبلیغاتی و همچنین کانال های ارتباطی نیز برای تبلیغات در کسب و کار وجود دارند. لازم است بدانید تبلیغات در کسب و کار به منظور تاثیرگذاری بر مصرف کنندگان، جدای از ارتباطات دیگر با مشتریان و مصرف کنندگان صورت می گیرد.

تفاوت تبلیغات و آگهی چیست؟

در برخی موارد می بینیم که تبلیغات و آگهی اغلب جا به جا استفاده می شوند اما آن ها یکی نیستند. آگهی یکی از عوامل فعالی است که شما می توانید برای تبلیغ محصول یا خدمات تان از آن استفاده کنید. تبلیغات، به عنوان یک اصطلاح کلی شامل همه ی راه های ممکن برای شناخته شدن و در دسترس قرار دادن محصول یا خدمات است. افرادی که کسب و کار جدیدی را شروع می کنند؛ ممکن است از خودشان بپرسند چگونه محصول یا خدمات شان را تبلیغ کنند. اما آگهی ها یکی از این روش ها هستند البته راه های بسیار دیگری نیز وجود دارد. به طور مثال یک آگهی بر بدنه ی اتوبوس تبلیغ است که در واقع این امر یک بازاریابی با قیمت پایین برای زمانی مشخص است.

تبلیغات موثر در کسب و کارها

تبلیغات و بازاریابی کلامی : از نظر بسیاری از افراد بازاریابی کلامی یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ یک کسب و کار است و بهترین نکته آن رایگان بودنش می باشد. مطالعات نشان داده که بیش از 90 درصد مصرف کنندگان پیشنهادات دوستان و خانواده را در انتخاب محصول یا خدمات استفاده می کنند. کسب و کارهایی که به طور مداوم در حال تهیه خدمات بهتری هستند که بیشتر وابسته به بازاریابی کلامی است، همیشه به دنبال راهی برای سرعت بخشیدن به بازاریابی دهانی نیز خواهند بود.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی : طراحی حرفه ای یک وب سایت، می تواند یک ابزار عالی برای تبلیغات باشد که به کسب و کارها این اجازه را می دهد تا به صورت ارزان اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را به روز کند. بسیاری از کسب و کارهایی که از این طریق تبلیغ می کنند، وب سایت های حرفه ای دارند که حاوی اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار (اطلاعات تماس، معرفی کالاها، خدمات و غیره) هستند. در عین حال برخی دیگر از کسب و کارها هستند که از طریق وبسایت های معتبر، با تجربه و پربازدید از جمله https://ilikebazaar.com/ به تبلیغات کسب و کار خود پرداخته و روزانه مشتریان بسیاری را جذب می کنند.

تبلیغات روی بسته بندی : زیبایی محصولات ( بسته بندی) برای تبلیغات در کسب و کارها بسیار معروف است. تقریباً زیبایی محصولات در بیلبورهای جاده ها با طراحی حرفه ای لوگوی کسب و کار و یک جمله جذاب برای تبلیغات می تواند در افزایش فروش شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. انجمن تبلیغات در فضای باز آمریکا تخمین می زند که زیبا سازی ظاهری یک کالا قابلیت 30000 تا 70000 نمایش در روز را دارد که البته این عدد به موقعیت، میزان جمعیت، و غیره بستگی دارد و این امر را به یکی از راه های ارزان برای تبلیغات کسب و کار تبدیل کرده است.

تبلبغات در رسانه های اجتماعی : رسانه های اجتماعی معروف نوعی دیگر از تبلیغات آنلاین برای کسب و کار به شمار می روند که این در زمره تبلیغات ارزان قرار می گیرند. امروزه شبکه های اجتماعی بسیاری از قبیل تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توییترو یوتیوب می توانند در جذب مشتری موثر باشند. اگر شما در ضبط ویدئو مهارت دارید ( یا کسی که این کار را انجام می دهد می شناسید) می توانید تبلیغات ویدئویی از محصولات و خدمات تان ضبط کنید و آن ها را در یوتیوب قرار دهید. بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ هم یکی دیگر از روش های معروف تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. چرا که معرفی سی ثانیه ای توسط کسانی که دارای کسب و کار هستند نیز برای ارائه توصیف دو یا سه خطی از این که کسب و کارشان چیست و چقدر خدمات و محصولات شان برای مصرف کنندگان مفید هستند، ارائه می شود. این امر کاری بسیار آسان اما موثر است.

کارت ویزیت : یا همان کارت های تبلیغات در کسب و کار هنوز یکی از روش های بسیار رایج تبلیغات کسب و کار حتی در عصردیجیتال امروز است. در حقیقت، در کشورهای آسیایی تبادل کارت ویزیت به یک رسم تبدیل شده است. به طوری که حتی از اسناد کسب و کارها برای اهداف تبلیغاتی نیز استفاده می شود. سربرگ ها و امضای ایمیل ها نیز معمولاً حاوی لوگو شرکت بوده و جمله پایانی اکثراً تبلیغات هستند.

تراکت های تبلیغاتی : آگهی روی کاغذهای کوچک یا فلایرها شاید قدیمی باشند اما هنوز هم از ابزارهای موثر تبلیغات هستند. امروزه شرکتی خدماتی بسیاری هستند که می توانند به راحتی این فلایرها را در صندوق پستی همسایگان بگذارد. برای مثال یک نقاش، گچ کار یا باغبان که خدماتی را در این حوزه ها ارائه می دهند؛ می توانند تراکت ها  یا فلایرهای تبلیغاتی خود را در دسترس علاقمندان قرار دهند.

کلام آخر

در این بخش برخی از روش های ارزان و موثر را برای تبلیغات در کسب و کارها معرفی کردیم. علاوه بر این روش ها، میزبانی یا حمایت از یک مراسم خیریه یک راه عالی برای کسب و کارتان و شناساندن آن به جامعه می باشد. از طرفی مسابقات و تبلیغات در آن ها نیز از دیگر فعالیت های تبلیغی محبوب نیز به شمار می روند که می توانید با توجه به موقعیت کسب و کار خود و شرایط مالی تان یکی از روش ها را انتخاب کنید.

  ثبت کسب و کار