در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین کشورها برای کشاورزی کدامند

دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ کشاورزی و باغداری
  • تصویر شماره بهترین کشورها برای کشاورزی کدامند

آیا تاکنون فکر کرده اید که کدام کشورها، بهترین زمین کشاورزی را دارند؟ کاملا واضح است کسانی که قصد دارند صنعت کشاورزی را شروع کنند و به این عرصه وارد شوند، بهترین کشورها برای کشاورزی را در نظر گرفته و تحقیقاتی را انجام می دهند. قبل از شروع هر کاری لازم است بدانید در سطح بین الملل چگونه بوده و بهترین راه برای تولید و راه اندازی محصولات کشاورزی کدام است. در ادامه این مقاله شما را با بهترین کشورهایی که در صنعت کشاورزی موفق هستند آشنا می کند، پس با ما همراه شوید.

5 مورد از بهترین کشورها برای کشاورزی

1. کشاورزی در چین

چین اولین و بهترین کشوری است که محصولات گسترده ای را تولید می کند. در واقع این کشور با به کارگیری یک سوم نیروی کاری خود در صنعت کشاورزی، محصولاتی مانند گندم، برنج، سیب زمینی ، ذرت و نیشکر را تولید می کند. صنعت کشاورزی در کشور چین بسیار پیشرفته و سازماندهی شده است و این صنعت تاکنون در چین هرگز توقف نداشته است.

2. کشاورزی در هند

هند با کمی اختلاف در رده دوم قرار می گیرد. در واقع هند یکی از بهترین کشورها برای کشاورزی بوده و به خاطر جمعیت زیادی که دارد، به عنوان دومین تولید کننده بزرگ محصولات کشاورزی شناخته شده است. کشاورزی در هند 18٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. در فهرست کالاها هند دومین تولید کننده نیشکر، ذرت و برنج است و ششمین کشور بزرگ تولیدکننده سیب زمینی در جهان به شمار می رود.

3. کشاورزی در ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده سومین و جزء بهترین کشورها برای کشاورزی است. ایالات متحده آمریکا برای کل محصولات کشاورزی و کالاها در هر دو لیست قرار دارد. و این در حالی است که این کشور هم در تولید عمومی و هم در کالاها در رده سوم است. صنعت کشاورزی ایالات متحده تنها 1 درصد از تولید ناخالص داخلی و جمعیت کارکنان آن را تشکیل می دهد. برای کشاورزی محصول این کشور بزرگترین تولید کننده ذرت، سوم برای گندم، پنجم برای سیب زمینی، دهم برای نیشکر و دوازدهم برای برنج است.

4. کشاورزی در برزیل

با اینکه برزیل زمین های خیلی مناسبی برای کشاورزی ندارد اما رده چهارم بهترین کشورها برای کشاورزی را به خود اختصاص داده است. تقریباً 31٪ از زمین های کشور به تولید محصولات زراعی و کاشت مربوط به نیشکر، قهوه، سویا، ذرت و میوه اختصاص می یابد. کشاورزی، 6 درصد از تولید ناخالص داخلی برزیل را تشکیل می دهد و 15 درصد از نیروی کار را شامل می شود.

5. کشاورزی در روسیه

آخرین و بهترین کشور برای کشاورزی قطعا روسیه است. از نظر فنی این کشور پنجمین رده را برای زمین های زراعی عالی به خود اختصاص داده است. اما وقتی به کل بازده کشاورزی روسیه نگاه می کنیم، این کشور از لیست خارج می شود. زیرا تنها 13 درصد از زمین ها برای کشاورزی استفاده می شود و مابقی آن تولیدات دامی را نشان می دهد. پس روسیه هم در زمینه محصولات کشاورزی و هم محصولات دامی فعالیت دارد. با این حال، عناوین سومین تولیدکننده سیب زمینی، چهارمین تولید گندم و دوازدهمین تولیدکننده ذرت را به خود اختصاص داده است.

نتیجه گیری

اینکه بدانید بهترین کشورها برای کشاورزی کدامند، به سود شما خواهد بود. زیرا کشاورزی فقط به ایران و اطراف ایران محدود نمی شود. لازم است صنعت کشاورزی در سطح بین الملل را بسنجید، اطلاعات زیادی به دست آورید و قطعا در این مسیر موفق تر خواهید بود.

  ثبت کسب و کار