در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بازار تولید و صادرات پوشاک ایران

دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ تجارت
  • تصویر شماره بازار تولید و صادرات پوشاک ایران

سال هاست که تولید پوشاک در ایران جایگاه مناسبی را برای خود پیدا کرده است و حتی ایران در حوزه صادرات پوشاک مانند صادرات پیراهن به استرالیا توانسته سیری صعودی را در پیش داشته باشد. اما متاسفانه به دلیل علاقمندی ایرانیان به پوشاک خارجی بارها پیش آمده است که تولیدات داخلی با برندهای خارجی خصوصا اجناس ترک در بازارهای ایران عرضه می شوند. در واقع تولید پوشاک ایران تقریبا چیزی در راستای کشورهای برجسته ای نظیر چین می باشد. پس ایران با توجه به شناخت بازارهای هدف و تبلیغات مناسب می تواند سهم عمده ی از صادرات پوشاک جهان را در اختیار خود قرار دهد.

چه کشورهایی خریدار پوشاک ایرانی هستند؟

 با توجه به گزارشات انجام شده در حوزه صادرات نمونه های مختلفی از پوشاک مانند البسه زنانه، البسه مردانه و همچنین انواع لباس های بچگانه و....دیده می شود که پوشاک ایران در کیفیت های مختلف همراه با  قیمت پوشاک در نرخ های متعددی توانسته به کشورهای زیادی از جهان صادر شود که از جمله این کشورها عبارتند از:

  • افغانستان
  • عراق
  • کویت
  • سوریه
  • آذربایجان
  • بحرین
  • ترکمنستان
  • امارت
  • ارمنستان
  • قزاقستان
  • قطر
  • لبنان
  • عمان

صادرات لباس ورزشی به بیست کشور جهان

بسیاری از واحدهای تولید کننده پوشاک در اقصی نقاط کشور ایران با تولید بهترین لباس های ورزشی مانند:

- سویشرت زنانه و مردانه
- تیشرت تنفس دار
- لگ سابلی 
- لگ ورزشی

و... این امکان را برای صادرات پوشاک فراهم آورده اند تا ایران بتواند در بازارهای بسیاری از کشورهای آسیایی و دیگر بازارهای بین المللی مانند ترکمنستان، امارت متحده عربی، قطر و.....سهم بزرگی را به خود اختصاص دهد. بنابراین تجار و بازرگانان با انتخاب درستی از پوشاک مخصوص صادرات توانسته سودآوری بالایی را متوجه خود سازند.

چه لباس هایی از ایران صادر می شود؟

 با توجه به واردات پوشاک از کشورهایی نظیر ترکیه، امارت و چین به بازارهای مصرف ایران اما باز هم  تولید کنندگان ایرانی با صادرات انواع پیراهن مردانه و لباس های زنانه اعم از یقه اسکی و مدل های مختلفی از جلیقه های رنگارنگ به کشورهایی مانند انگلستان، آلمان و کشور استرالیا و... سبب ارزآوری هایی به کشور شده اند. طبق آمار ثبت شده در گمرک ایران صادرات انواع شلوارهای لی، نخی، استریج و بسیاری شلوارهای دیگر  و همچنین نمونه های متنوعی از جوراب به هفت کشور از جهان به چشم می خورد.  جالب است بدانید 21 کشور از جهان جزو مشتریان اصلی لباس نوزاد، لباس های سنتی و محلی، انواع لباس هایی که در کادر پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری لباس های زنانه و مردانه و البته البسه های صنعتی دیگر هستند.

بازار تولید و صادرات پوشاک ایران

در سال های اخیر کشورهایی مانند اسپانیا، ایالت متحده آمریکا، ترکیه، ایتالیا، هند، ویتنام، بنگلادش، آلمان و چین جزو بزرگترین تولید کنندگان پوشاک در جهان بوده اند و با صادرات  البسه هایی با نام پلیور بافت، پیرهن های یقه دار، لباس هایی به صورت کش بافت و قلاب بافت در جنس هایی نظیر پنبه ای، پشمی و دیگر الیاف مصنوعی و نساجی بیشترین سهم صادرات پوشاک را به خود اختصاص داده اند. اما امروزه یکی از مهمترین صنایعی که در ایران بر پایه صنعت نساجی این کشور رونق یافته است صنعت پوشاک می باشد که نه تنها مخاطراتی را برای محیط زیست به وجود نمی آورد بلکه سبب اشتغال زایی افراد بسیاری در بخش نساجی، تولید پوشاک و ریسندگی شده است. اگر چه شهرهایی در ایران مانند تهران، مازندران، شهر اصفهان و بسیاری مناطق توریستی قسمت شمال و البته خراسان رضوی بزرگترین مصرف کنندگان پوشاک در داخل کشور به حساب می آیند اما باز هم با راه اندازی یک کارگاه تولید پوشاک می توان علاوه بر تامین نیاز داخل کشور سهم عمده ای از صادرات پوشاک را در اختیار گرفت.

  ثبت کسب و کار