در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

معرفی مشاغل ایرانیان ارمنستان

شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره معرفی مشاغل ایرانیان ارمنستان

معرفی مشاغل ایرانیان ارمنستان

برخی افراد هستند که از کار در ایران راضی نیستند و در تلاشند تا در کشورهای دیگر مشغول به کار شوند. در همین راستا آنها کشورهای همسایه مانند ارمنستان را انتخاب کرده و شرایط کار و زندگی در این کشور را مهیا می کنند. کشور ارمنستان نیز از آن دسته کشورهایی است که فضای خوبی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی دارد و در نتیجه مشاغل ایرانیان ارمنستان در جایگاه مناسبی قرار خواهد گرفت. در ادامه این مقاله قصد داریم در خصوص مشاغل مورد نیاز ارمنستان صحبت کنیم و راه های شروع به کار در این کشور را بیان کنیم.

مشاغل ایرانیان ارمنستان به چه گونه است؟

هر کشوری برای اینکه در مسیر شغلی صحیحی قرار بگیرد، قوانین و مقرراتی وضع می کند که مردم داخل و خارج باید آنها را رعایت کنند. بنابراین برای داشتن مجوز کار و قرار گرفتن جزو مشاغل ایرانیان ارمنستان، باید تمام خواسته های مقامات این کشور را برآورد کنید. برای نمونه اگر در رشته ایی که ارمنستان متقاضی می گیرد مهارت و تجربه بالایی داشته باشید به سرعت به شما مجوز کار داده شده و می توانید از طریق مهاجرت کاری به ارمنستان زندگی کنید.

فقط این مسئله را باید در نظر داشته باشید، زمانی می توانید در این کشور مشغول به کار شوید که از سوی یک کارفرمای ارمنی دعوت نامه معتبر داشته باشید. در نتیجه با ارائه دعوت نامه خود به سفارت این کشور مجوز ورود کاری به ارمنستان را خواهید داشت.

یکی دیگر از قوانینی که باید قبل از ورود به ارمنستان بدانید این است که ارمنستان مانند کشورهای اروپایی مالیات دارد. اما از آنجایی که سیستم مالیاتی این کشور تغییراتی زیادی کرده، باید بر اساس تعداد روزهایی که در ارمنستان بوده اید و اینکه حقوقتان چقدر است مالیات را پرداخت کنید. در اصل مالیات کمتر و به صرفه تر از گذشته شده و مشکلی برای مشاغل ایرانیان ارمنستان پیش نمی آید.

مشاغل مورد نیاز ارمنستان

مشاغل ایرانیان ارمنستان بسیار متنوع و دارای شاخه های مختلفی است. اما لازم است بدانید اگر می خواهید در این مسیر برد داشته باشید باید در کار خود متخصص و با تجربه باشید تا بتوانید حقوق خوبی را کسب کنید. شاید کار در ارمنستان راحت تر از کار در ترکیه باشد اما از لحاظ تجربه و تخصص هیچ تفاوتی ندارند و باید به همان میزان حرفه ای باشید. در ادامه این بخش شما را با پردرآمدترین بهترین شغل های مورد نیاز ارمنستان آشنا خواهیم کرد.

  • حسابداری
  • مراقبت و  پرستاری
  • مددکاری اجتماعی
  • مهندسی کامپیوتر
  • بخش نگهداری از افراد سالمند
  • فناوری اطلاعات و آیتی
  • عمران و ساخت ساختمان
  • تهیه و نصب تجهیزات ساختمان
  • برق کار
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی و کنترل خطوط تولید
  • مدیریت پروژه
  •  

وضعیت اقتصادی کشور ارمنستان

کشور ارمنستان مانند تاجیکستان زمانی که از سلطه روسیه سابق درآمد، در تلاش بود از لحاظ اقتصادی به رشد عظیمی برسد. بعد از سال 1995 ارمنستان به موفقیت های زیادی دست یافت و اکنون بعد از ترکیه به مقصد توریستی ایرانیان تبدیل شده است. تمام تلاش ارمنستان بر این بود که از طریق صنایع و منابعی مانند ماشین آلات صنعتی، نساجی، تولید مواد شیمیایی، فرآوری مواد غذایی و دیگر صنایع به خودکفایی برسد و رونق را وارد سرزمین خود کند. این استقلال به نفع این کشور تمام شد و اکنون دارای بهترین شغل ها بوده و قسمتی از آن را مشاغل ایرانیان ارمنستان تشکیل می دهند.

مزایای کار در ارمنستان

اگر بخواهیم در خصوص مزایای مشاغل ایرانیان ارمنستان صحبت کنیم لازم است بدانید این مشاغل برای هر فردی مناسب نبوده و قبل از اینکه وارد دنیای کار ارمنستان شوید باید شرایط خود را بسنجید. ناگفته نماند که یکی از مهمترین مزایای کار در کشور ارمنستان این است که بسیار امن بوده و در هر ساعتی از شب مشکلی برای شما پیش نمی آید. در اصل امنیت کشور ارمنستان از کشور ترکیه بالاتر است.

برای اخذ مجوز مارکت ایرانیان در ارمنستان مسیری بسیار راحت را پیش رو دارید و به آسانی می توانند کسب و کار در ارمنستان را راه اندازی کنید. در اصل ارمنستان با کشور ایرانی مشکلی نداشته و اگر از تخصص شما مطمئن باشند به راحتی مجوز ورود را صادر می کنند.

از طرفی دیگر کشور ارمنستان در حال توسعه است و به خاطر جذب توریست و گردشگران خارجی شرایط اقتصادی بهتری خواهد داشت. در نتیجه مشاغل ایرانیان ارمنستان به خوبی پیش رفته و حتی شرایط سرمایه گذاری در ارمنستان نیز مهیا خواهد شد.

هزینه زندگی در کشور ارمنستان بسیار به صرفه بوده و به علت کم بودن هزینه کالا در این کشور مکانی مناسب برای زندگی نیز خواهد بود.

آخرین موضوعی که قصد داریم در این بخش به شما عزیزان ارائه دهیم زبان ارمنی است. کشور ارمنستان در حوزه زبان انگلیسی نسبت به ترکیه بهتر عمل می کند اما برای اینکه بخواهید بین شهروندان ارمنستان زندگی کنید و به کار مشغول شوید به یادگیری زبان ارمنی احتیاج خواهید داشت.

نتیجه گیری

در این مطلب در خصوص مشاغل ایرانیان ارمنستان بحث کردیم. اگر برای کار به مهاجرت به ارمنستان فکر می کنید مسیر سخت و طولانی پیش روی ندارید. اما تخصص و حرفه شما بسیار مهم خواهد بود و اگر در مشاغلی که کشور ارمنستان نیاز دارد خبره نیستید بهتر است کمی صبر کنید تا تجربه کاری کافی کسب کنید و بعد مهاجرت کنید.

  ثبت کسب و کار