در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

استراتژی پیش فروش محصولات و فروش بیشتر

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره استراتژی پیش فروش محصولات و فروش بیشتر

اگر تازه کسب و کارتان را شروع کرده اید یا به دنبال معرفی یک محصول جدید در کسب و کار فعلی خود هستید، پیش فروش می تواند راهی عالی برای ارزیابی علاقه مشتریان به کسب و کار شما، تأمین بودجه امور اولیه کسب و کار و همچنین به حداقل رساندن یک آغاز پر استرس باشد.

پیش فروش چیست؟

پیش فروش به معنای فروش یک محصول یا خدمت قبل از عرضه آن به بازار می باشد. این بدان معناست که شما به طور بالقوه محصولاتی را می فروشید که هنوز تولید نشده اند.

در حالی که پیش فروش می تواند برای برخی از مشاغل کوچک یک وضعیت پرخطر باشد، اما اگر اخلاق مدار باشید و پیش فروش خود را به درستی انجام دهید، می توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید. یک پیش فروش خوب می تواند به عنوان ابزاری برای مشاغل جدید و موجود مورد استفاده قرار بگیرد. در این صورت شما می توانید پیش بینی کنید و در عین حال نیز به وعده های خود وفا کنید (تا حدی).

مزایای پیش فروش محصولات

بزرگترین مزیت پیش فروش محصولات در آغاز یک کسب و کار، آن است که به شما یک مبنای ثابت مشتری می دهد و در عین حال نیز به شما امکان می دهد تا هرگونه مسائل بالقوه مربوط به محصول یا خدمات خود را رفع کنید. اگر شما زمان کافی برای توزیع محصول داشته باشید و بدانید که مشتریان محصول شما را خرید می کنند، می توانید بر اطمینان از اینکه محصول مطابق با استانداردهای مناسب است تمرکز کنید.

طبق اظهارات شیتی: "پیش فروش این امکان را به شما می دهد تا تعیین کنید که آیا تمام تلاش و سرمایه گذاری شما برای مخاطب هدف ارزشمند است و همچنین به نقاط ضعف مربوط به محصول یا خدمت شما اشاره می کند. هرگونه مسائل و نقاط ضعف مربوطه را می توان بلافاصله قبل از ایجاد معضل عظیم در صورت عرضه کامل محصول به بازار، حل و فصل نمود."

داشتن انعطاف پذیری به این معنی است که می توانید بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر روی محصول خود کنید و زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد فروش محصولات خود کنید. پیش فروش محصولات همچنین دارای مزیت دریافت بازخورد اولیه مشتری است.

پیش فروش برای کسب و کارهای کوچک

بنا به گفته اولی اسمیت، مدیر عامل شرکت Expert Sure: "پیش فروش یک راه خارق العاده برای مشاغل کوچک است که برای به دست آوردن، بازخورد یک گروه کوچک از مشتریان قابل اعتماد از طریق فروش هدفمند و قبل از توزیع مستقیم محصولات صورت می گیرد. با استفاده از این روش، مشاغل کوچک می توانند برنامه خود را تنظیم و کیفیت را بهبود ببخشند."

اگرچه پیش فروش محصولات مزایایی دارد، اما دارای چالش های خاصی نیز است که باید این چالش ها را نیز مد نظر گرفت.

چالش های پیش فروش محصولات و کالاهای مختلف

بزرگترین چالش پیش فروش محصولات، زمان لازم برای مونتاژ و جمع بندی محصول است. در حالی که باید از نظر فنی زمان بیشتری را صرف رفع مسائل موجود کنید، با مشکلات تاخیر و مسائل کیفیت نیز مواجه می شوید. مدیریت صحیح زمان و تولید یک محصول یا خدمت مناسب تا زمان توزیع، بزرگترین چالش انجام یک پیش فروش موفق است.

شما می توانید تاخیر، نقص و مشکلات کیفیت را در زمینه پیش فروش محصولات تجربه کنید."

استراتژی پیش فروش : نحوه انجام یک پیش فروش موفق

برای اینکه پیش فروش به درستی انجام شود باید اخلاق مدار و اصولی باشد. اگر نتوانید به وعده خود درخصوص تحویل محصولات عمل کنید، پیش فروش برای شهرت شما فاجعه آمیز خواهد بود.

بنا به گفته مایک شیتی ، مدیر شرکت  ThatShirt: "پیش فروش به شما این امکان را می دهد تا قبل از توزیع محصولات در بازار، بازخورد مربوط به آنان را دریافت کنید. این کار به شما فرصت می دهد تا موانع موجود را از سر راه بردارید و به طور دقیق وضعیت محصولات یا خدمات خود را ارزیابی کنید."

پیش فروش محصولات در شروع کسب و کار

پیش فروش می تواند ابزاری جالب برای صاحبان مشاغل کوچک باشد؛ به ویژه اگر تازه کار خود را آغاز کرده باشید و بخواهید امتحان کنید که آیا محصول شما در بین مخاطبان مورد نظر خوب عمل می کند یا خیر.پیش فروش  می تواند به عنوان زمینه آزمایش محصولات، ایده ها و مفاهیم جدید برای کسب و کار شما عمل کند. همچنین می تواند یک راه عالی برای پیش بینی مواردی پیرامون یک محصول یا خدمتی جدید باشد که آنها را در یک مبنای مشتریان وفادار توزیع می کنید.

اجرای یک پیش فروش خوب به معنای سازماندهی تلاش ها و بازاریابی موفق کمپین شما است. پس با در نظر گرفتن جوانب کار خود، می توانید خود را برای یک پیش فروش موفق آماده کنید.

  ثبت کسب و کار