در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

روش های ساده برای مراقبت از پوست قبل از عروسی

جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره روش های ساده برای مراقبت از پوست قبل از عروسی

یکی از مهم ترین دغدغه های عروس خانم ها برای شب عروسی، داشتن یک آرایش عروس جذاب و زیباست. اما فراموش نکنید که برای داشتن آرایشی زیبا، علاوه بر اینکه لازم است تا به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید؛ باید از چند هفته قبل از عروسی اقدامات مهمی را برای مراقبت از پوست خود انجام بدهید. بنابراین باید گفت مراقبت از پوست قبل از عروسی یکی از برنامه های مهمی است که عروس خانم ها باید حتما جایی را برایش در برنامه ریزی عروسی شان خالی کنند. اگر شما هم قصد دارید تا در شب عروسی تان پوستی شفاف و در عین حال آرایشی جذاب تر داشته باشید در ادامه با ما همراه شوید تا با روش هایی بسیار ساده اما کارآمد، با بهترین روش های مراقبت از پوست قبل از عروسی آشنا شوید.

غذای مناسب برای مراقبت از پوست قبل از عروسی

تغذیه یکی از مهم ترین موارد برای داشتن پوستی شاداب و شفاف است. پس حتما یک برنامه غذایی مناسب قبل از عروسی تان بچینید و سعی کنید غذاهای سرخ کردنی و پرچرب را از رژیم غذایی تان قبل از عروسی حذف کنید و به جایش میوه، سبزیجات و غذاهای مقوی و پروتئینی زیاد بخورید. سعی کنید تنقلات چرب و شور و تند کمتر بخورید یا اصلا چند هفته قبل از عروسی، خودتان را از خوردنشان منع کنید؛ چرا که ممکن است صورتتان جوش بزند. خورد چای سبز تاثیر خوبی بر پوست صورت دارد و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد مانع ایجاد التهاب و آکنه روی پوست می شود. پس برای مراقبت از پوست خود قبل از عروسی تان، می توانید روزانه 2 الی 3 فنجان چای سبز بنوشید. مصرف انواع ویتامین ها و مکمل های غذایی هم در شفافیت پوست بی تاثیر نیستند.

تا می توانید آب بنوشید

آبرسانی پوست قبل از عروسی یکی دیگر از مهم ترین اقداماتی است که می توانید انجام بدهید. اما ساده ترین راهکار خوردن آب زیاد حداقل یکماه قبل از عروسی است . پس بهتر است روزانه 8 لیوان آب بنوشید تا پوستتان روشن تر و شفاف تر شود. از طرفی آبرسانی به پوست قبل از عروسی باعث می شود تا پوستتان مرطوب بماند و آرایش بهتر روی آن بخوابد. بنابراین اگر پوست خشک دارید خوردن آب فراوان را قبل از عروسی فراموش نکنید.

برای زیبایی پوست خود قبل از عروسی به موقع بخوابید

تنظیم ساعت خواب و داشتن برنامه منظم برای خواب تاثیر بسیاری بر شفاف بودن پوست و سلامت آن دارد. پس اگر قصد مراقبت از پوست خود را قبل از عروسی تان دارید بهتر است شب ها را زود بخوابید و صبح ها هم زود بیدار شوید. بهترین زمان برای خواب سالم و پوست شفاف 10 شب تا 6 صبح است. بنابراین، حداقل یکماه قبل از جشن عروسی تان، علی رغم مشغله هایی که برای شب عروسی دارید، سعی کنید ساعات خواب و بیداری تان را نظم بیشتری بدهید.

ورزش کنید تا زیباتر شوید

ورزش و بالابردن ضربان خون باعث افزایش خونرسانی و اکسیژن در سلول های پوستی می شود. پس برای مراقبت از پوستتان قبل از عروسی و جلوگیری از کرختی آن، حتما روزانه زمانی را به ورزش اختصاص بدهید تا پوستی سالم تر و شفاف تر داشته باشید.

برای مراقبت از پوستتان قبل از عروسی ریلکس باشید

قطعا هر چه به مراسم عروسی نزدیک می شوید، میزان استرس تان بیشتر شده و نمی توانید ریلکس باشید. اما خوب است بدانید در بسیاری از موارد همین استرس ها باعث می شود پوستتان جوش بزند یا حتی تبخال بزنید. پس بهتر است از چند ماه قبل تر، تمامی کارهای عروسی را با یک برنامه ریزی دقیق و با کمک یک مشاور خوب و باتجربه در زمینه خدمات و تشریفات عروسی، پیش ببرید و در روزهای نزدیک به جشنتان آرام و بدون استرس باشید تا زیباترین عروس در شب رویایی تان باشید.

لایه برداری، پاکسازی پوست و ماسک صورت

از یکماه قبل از عروسی می توانید لایه برداری پوستتان را شروع کنید برای این کار، هم می توانید از روش های خانگی لایه برداری پوست استفاه کنید و هم می توانید تحت نظر یک پزشک متخصص برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید. در این میان می توانید روزانه دو بار برای پاکسازی پوستتان اقدام کنید و با کمک یک اسکراب لایه بردار که از مقداری نمک دریا و آبلیمو تهیه شده پوستتان را عمیقا پاکسازی و جوانتر کنید. استفاده از ماسک صورت هم حداقل دو هفته قبل از جشن عروسی، می تواند راهکار خوبی برای مراقبت از پوست قبل از عروسی باشد. بخور دادن صورت و ماساژ صورت نیز از دیگر روش هایی است که تاثیر بسیاری در شفاف شدن، روشن شدن و سفت شدن پوست صوت دارد.

به پوست تمام بدنتان اهمیت بدهید

علاوه بر پوست صورت، مراقبت از دیگر قسمت های بدن نیز برای عروس خانم ها اهمیت دارد. پوست گردن، آرنج، سینه و دست ها از مهم ترین قسمت هایی هستند که باید از آن ها نیز مراقبت کنید. پس بهتر است یک اسکراب لایه بردار از مخلوط شکر و مقدار کمی روغن زیتون تهیه کنید و روزانه روی پوست خود قرار بدهید. سپس هر روز با روغن بادام سطح پوست بدنتان را ماساژ بدهید تا لطافت خود را از دست ندهد. یک هفته قبل از عروسی نیز لب هایتان را مرطوب نگه دارید تا در روز جشن آرایش زیباتری داشته باشید. در نهایت نیز سعی کنید اپیلاسیون و وکس صورت و بدن و اقدامات موزدایی را در زمان زودتر انجام دهید و از روش هایی استفاده کنید که کمتر پوستتان را ملتهب می کند.

  ثبت کسب و کار