در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

راحت ترین راه برای کاریابی در کانادا

شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره راحت ترین راه برای کاریابی در کانادا

راه های زیادی برای کاریابی در کانادا موجود است. اما این روزها تکنولوژی و اینترنت باعث شده برخی از افراد از راه دور مشاغل خود را پیدا کنند و بعد به کشور مقصد مهاجرت کنند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و می خواهید از طریق کار به کانادا بروید، باید کاریابی از طریق سایت های کاریابی کانادا را بدانید و حتما آن را امتحان کنید. این روزها کارفرماها شرایطی را مهیا کرده اند تا از راه دور با شما مصاحبه کنند و سریع تر در شرکت استخدام شوید. همانطور که میدانید، داشتن شغل احساس امنیت بیشتری داده و با خیال راحت می توانید کارهای مهاجرت خود را انجام دهید. در ادامه این مقاله شما را با کاریابی از طریق سایت های کاریابی کانادا آشنا خواهیم کرد.

کاریابی در کانادا از سایت های شغلی آنلاین

1. کار در کانادا به روش های مختلف

قبل از کاریابی در کانادا به روش حضوری و پیمودن این مسیر سخت، از سکوهای جستجوی شغلی آنلاین استفاده کنید. کانادا دارای چندین بستر جستجوی شغلی است که می توانید متناسب با نیازها و ترجیحات اشتغال خود آن را پیدا کنید. البته هر شرکتی از سیستم ها مجزا به نام سیستم عامل های متداول و سیستم های محلی استفاده می کنند و شما باید بر اساس خواسته خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای مثال فرض کنید فریلنسر هستید یا قصد دارید تمام وقت در یک شرکت کار کنید. خوب واضح است پلتفرم های این مشاغل کاملا با یکدیگر فرق داشته بر اساس نیاز خود باید سراغ سایت مشاغل بروید.

2. پیدا کردن شغل در منطقه مورد نظر

به هر کدام از سایت های کاریابی آنلاین در کانادا مراجعه کنید، دو قسمت خالی برای شما نمایان می شود. یکی از آنها مختص به حرفه شما و دیگری مختص به منطقه ای که در آنجا زندگی می کنید. برای مثال اکنون خانه ای در تورنتو اجازه کرده اید و قصد دارید قبل از مستقر شدن، شغل دلخواهتان را پیدا کنید. در قسمت شهر تورنتو را انتخاب کنید و در بخش شغل، تخصص خود را بنویسید تا شغل های این شهر را برای شما نشان دهد.

به یاد داشته باشید، در حوزه کاریابی در کانادا به هیچ عنوان به دنبال شغل خارج از محدوده زندگی خود نباشید. زیرا کانادا در حوزه مشاغل و استخدام بسیار سخت گیر بوده و شما باید سر ساعت در محل کار حضور داشته باشید. تا حد امکان آدرس شرکت هایی که انتخاب می کنید را نگاه کنید یا سعی کنید با کارفرما در ارتباط باشید و قبل از استخدام مسیر رفت و آمد را بررسی کنید.

3. شرکت های مد نظرتان را جستجو کنید

یکی از راه هایی که به کاریابی در کانادا کمک می کند، جستجوی شرکت های خاص و مورد علاقه تان است. شانس خود را امتحان کنید و به شرکت هایی که از پیش تعیین کرده اید رزومه خود را ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر یک سرآشپز هستید، وب سایت های رستوران ها، هتل ها و شرکت های پذیرایی در منطقه را بررسی کنید. ببینید که آیا آنها در جستجوی کارمند هستند و آیا استخدام می کنند یا خیر.

جالب است بدانید برخی از شرکت های نوپا همچنین دارای حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هستند. بنابراین حتماً آنها را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها استخدام می کنند.

4. فرستادن رزومه

برای کاریابی در کانادا یک رزومه بدون نقض و حرفه ای آماده داشته باشید. رزومه شما باید تمام تخصص و تمام تجربیات شما را پوشش دهد و نصفه نیمه نباشد. این رزومه را برای شرکت هایی که مد نظر دارید بفرستید و محترمانه درخواست بررسی بدهید. نحوه نوشتن رزومه را جدی بگیرید و از افرادی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید. رزومه نشان دهنده تخصص و شخصیت شماست در نتیجه در تهیه آن وسواس به خرج دهید.

5. مشورت با دفاتر مهاجرتی

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر به یک سازمان مهاجرتی مراجعه کنید. اگر به کانادا مهاجرت می کنید، یک سازمان با خدمت به مهاجرت می تواند به شما کمک کند تا رزومه خود را تصحیح کرده و برای کاریابی در کانادا جستجو کنید. آنها همچنین می توانند به شما در یافتن مکانی برای زندگی، پر کردن برنامه ها و فرم های مهاجرت و ساکنان کانادا کمک کنند. بهره بردن از تجربیات افراد حرفه ای و کارآمد باعث خواهد شد بدون نقض و بدون مانع در پیدا کردن کار در کانادا موفق شوید.

کلام آخر

در این مقاله در خصوص راحت ترین راه برای کاریابی در کانادا صحبت کردیم. کاریابی به روش جستجو در سایت های مشاغل بهترین راه بوده و اکنون به دلیل پیشرفت اینترنت و تکنولوژی اکثر مهاجران از این روش استفاده می کنند. زیرا کانادا در صورت مشاهده دعوت نامه از یک کارفرما کانادایی زودتر به شما ویزا داده و سریع تر می توانید مهاجرت کنید. مسیرهای دیگری برای پیدا کردن شغل در کانادا وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که نخست از این راهکار آسان استفاده کنید و اگر جواب نگرفتید، مسیرهای دیگر را امتحان کنید.

  ثبت کسب و کار