در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

معرفی انواع روش های درج آگهی های تبلیغاتی

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره معرفی انواع روش های درج آگهی های تبلیغاتی

با توجه به تفاوتی که میان تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی وجود دارد، در این بخش قصد داریم شما را با امکان دسترسی درج انواع  آگهی برای تبلیغات آشنا کنیم. انواع آگهی از اشکال بسیار پیچیده ی ارتباطات با هزاران روش برای تبلیغات کسب وکارها و رساندن پیغام شما به مشتریان پدید آمده است. به طوری که امروزه آگهی دهندگان مجموعه گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار دارند.  اما اگر قصد دارید انواع مختلف آگهی برای تبلیغات کسب و کار خود را بیشتر بشناسید، می توانید در ادامه با ما همراه شوید.

انواع آگهی های تبلغاتی قابل استفاده برای شما

درج آگهی برای تبلیغات مدرن و اینترنتی

امروزه اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم می کند، مانند پادکست ها و ویدیوهای مختلف یا وایرال ویدیو) Viral Video  از آن دسته ویدئوهای کوتاهی که در فضای مجازی، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند.)، بنرهای تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی، وب سایت های اسپانسردار، اتاق های گفت و گو و بسیاری موارد دیگر که علاوه بر ارائه یک تبلیغات ارزان قیمت، به عنوان بهترین فضا برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش فروش در نظر گرفته می شوند. به جرات می توان گفت تبلیغات اینترنتی در وبسایت های مختلف یکی از راحت ترین، ارزان ترین و البته پربازده ترین روش ها برای تبلیغات است که در برخی موارد می توانید با کمترین هزینه  آگهی خود را به صورت رایگان در این وبسایت درج کرده و محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده ای از مشتریان و مخاطبان خود معرفی کنید.

در این جا مثال هایی را برای نشان دادن امکان درج انواع آگهی در رسانه های مختلف برایتان آورده ایم:

آگهی های آنلاین ( Aka digital )

اگر شما اگهی را از طریق اینترنت ببینید پس این آگهی، به عنوان تبلیغات آنلاین دسته بندی می شود. در حقیقت، آگهی های بسیاری در صفحات اینترنتی هستند و بسیاری از وب سایت هایی که شما از آن ها دیدن می کنید یک درآمد اصلی برای اینترنت هستند. برای درج انواع آگهی آنلاین، سیاست های بازاریابی دیجیتال بسیاری وجود دارد که شامل قرار دادن تبلیغات در وب سایت های محبوب و پربازدید از جمله وبسایت https://ilikebazaar.com/  و همچنین صفحات پربازدید در رسانه های اجتماعی می شود.

Adsense و Adwords در گوگل

Adwords در گوگل به شرکت ها این اجازه را می دهد تا آگهی های شان را در موتور جست و جوی آن قرار دهند. با استفاده از کلمات کلیدی یا شرایط جستجوی رایج، جستجوهایی که مرتبط با کسب و کار و محصولات و خدمات آنها هستند در نتایج جستجو نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، شرکتی که بیمه را تبلیغ می کند در هر عبارت جستجو برای محصولات بیمه، نشان داده خواهد شد. اگر بر آن آگهی کلیک شود، کسب و کارها وجهی را به گوگل می پردازند و این دلیلی است که به آن "پرداخت به اضای هر کلیک" نیز می گویند.

AdSense در گوگل نیز به یک شرکت اجازه می دهد تا تبلیغاتش را از طریق سایتش برای تولید درآمد آن در گوگل قرار دهد. بنابراین کسب و کارهایی که به دنبال آگهی های تبلیغانی هستند می توانند در Adsense و گوگل عضو شوند و از طریق الگوریتم های آن آگهی ها را به وب سایت های مختلف با محتوای مرتبط یا پارامترهای جست و جو متصل کنند. گوگل، آگهی ها را در وب سایت های دیگر برای تولید کلیک و افزایش بازدید آن وب سایت قرار می دهد.

آگهی های تبلیغاتی در لینکدین

شرکت ها می توانند یک صفحه کسب و کار ایجاد کرده سپس مطلب، فیلم و محصولات ارائه شده را برای به دست آوردن میلیون ها کاربر در آن قرار دهند. یک صفحه لینکدین می تواند به گسترش وب سایت یک شرکت و افزایش بازدید از آن از طریق لینک های موجود در متن نیز کمک کند. همچنین، کارمندان یک شرکت می توانند صفحات لینکدینی را با محتوای مشابه که شامل لینک هایی است که به وب سایت شرکت و محصولات ارائه شده می انجامد، ایجاد کنند.

به علاوه اینکه شرکت ها می توانند آگهی ها را در صفحات لینکدین که به صفحات خاص یا کاربران آن متصل می شوند، قرار دهند. برای مثال، اگر صاحب یک کسب و کار بخواهد برای کسانی که در حوزه حسابداری کار می کنند، آگهی دهد، می تواند آن را فقط در دسترس کسانی که در صنعت حسابداری فعالیت می کنند یا مدرک حسابداری دارند، قرار دهد. در لینکدین بسیاری از اعضا به گروه ها وابسته هستند. آگهی های تبلیغاتی در لینکدین می توانند گروه خاصی مانند گروه ارز دیجیتال یا تکنولوژی را مورد هدف قرار دهند. برای این کار می توان از دیگر سایت های رسانه های اجتماعی، مانند فیس بوک و توییتر و برنامه های مشابهی که از گوگل و لینکدین ارائه می شوند، انجام داد. در انواع آگهی دیجیتال، مورد هدف قرار دادن مخاطبینی که شاید محصول و خدمات شما را خریداری می کنند، اهمیت دارد.

آگهی های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

امروزه اغلب تبلیغات دیجیتال از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه هوشمند، iPads، Kindles و سایر وسایل الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت انجام می شود. روند فعلی در تبلیغات با تلفن همراه شامل استفاده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر، تلگرام، اینستاگرم، Snapchat، LinkedIn و فیس بوک است. درج آگهی در شبکه های اجتماعی شبیه به آگهی های آنلاین است و به طور فزاینده ای به عنوان یک روش دستیابی به مشتریان جدید برای کاربران  اهمیت دارد. 

آگهی های تبلیغاتی چاپی

زمانی که فروش بسیار زیادی به دست می آید، آگهی چاپی به جای بسیاری از تبلیغات دیجیتالی که اکنون برای بازاریابان در دسترس است، جایی برای خود می یابد. با این حال، اگر یک چیز در مورد انواع آگهی ها صادق است، این است که متفاوت بودن خوب است. در واقع زمانی که مصرف کنندگان از آگهی های دیجیتال خسته می شوند، بازگشت به نسخه های چاپی و احساس پایداری و راحتی آن ها به طور قطع در این نوع آگهی وجود دارد. به طور معمول، چاپ را می توان به سه زیر شاخه تقسیم کرد:

آگهی های دوره ای

اگر این در یک مجله، روزنامه و یا هر چیز دیگر در فواصل منظم چاپ شود به آن آگهی تبلیغاتی دوره ای می گویند. در طی دهه ها، انواع آگهی های چاپی استاندارد طلایی برای آگهی دهنده ها و مشتریانشان بسیار موثر بوده است. به دست آوردن مرکز یک مجله بزرگ یا پشت جلد یک روزنامه به این معنا بود که میلیون ها نفر پیام را دیده اند.

 بروشورها، جزوه ها، فليرس ها، جزوه ها و آگهي هاي فروشي

اگر چه برخی از این رسانه ها را می توان در صفحات روزنامه ها و مجلات قرار داد، اما به آن ها بخشی جدا تعلق می گیرد، به این دلیل که معمولا آن ها شانس کم تری دارند تا دیده شوند. از چیزی که بر پیشخوان یا میز مشتری قرار می گیرد تا یک بروشور براق ماشین، رسانه های چاپی کوچک همگی یک روش ماندگار صمیمی تر و طولانی تر برای جذب مشتری ارائه می دهند. زمانی که اطلاعات تان بیشتر از توانایی تان است می توانید از این روش استفاده کنید.

آگهی های تبلیغاتی مستقیم پستی

هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا می توانند با آگهی های تبلیغاتی پستی مستقیم ترکیب شوند. به این معنی است که قطعات چاپ شده شما مستقیماً به مصرف کننده ارسال شود. این تکنیکی ادامه دار است که توسط سازمان های بازاریابی پایین رتبه برای تبدیل مهارت ها به نامه هایی ناخواسته استفاده می شود. اگر به صورت خلاق و هوشمندانه ای درک و اجرا شود، نامه مستقیم می تواند راهی عالی برای تعامل با مشتری باشد.

آگهی یا بازاریابی در مکان های عمومی

جالب است بدانید درج آگهی ها یا بازاریابی در مکان های عمومی در طول 20 سال گذشته بسیار برجسته شده است. این نوع آگهی های تبلیغاتی به طور گسترده برای هر کسب و کاری استفاده می شود و معمولاً مشتری را به جذب شدن، مشارکت یا تعامل با کسب و کارهای مختلف در زمینه های گوناگون دعوت می کند. مکان درج این نوع آگهی های تبلیغاتی به اندازه زمانش بسیار مهم است، استفاده از ماشین های تبلیغاتی یا آگهی دهنده در مکان های عمومی  ایده ای خلاقانه است که به بودجه زیادی هم نیاز ندارند.

درج آگهی های تلویزیونی

شکل گیری ارتباطاتی گسترده که شامل ارتباطات تلویزیونی، رادیویی و همچنین پخش برنامه های تلویزیونی است، اخیراً به عنوان مهم ترین راه برای رسیدن به تعداد زیادی از مصرف کنندگان تبدیل شده اند. با این حال، هنوز هم تبلیغات تلویزیونی یک راه موثر برای رسیدن به میلیون ها نفر است، به ویژه هنگامی که برنامه های محبوب و پرطرفدار در حال پخش هستند.

آگهی های بیرون از خانه

این آگهی ها با عنوان آگهی های تبلیغاتی پرطرفداری است که هر نوع تبلیغات و پیام را زمانی که مصرف کنندگان در خارج از خانه هستند به دست آن ها می رساند. این نوع آگهی شامل بیلبورد ها، پوستر های بدنه اتوبوس ها، کاغذهای کوچک آگهی و حتی آن دسته از تابلوهای بزرگ دیجیتال در میدان ها را شامل می شود که البته هزینه های بالایی دارد.

انواع آگهی خدمات عمومی

بر خلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات عمومی خدمات (PSA) در درجه اول برای اطلاع رسانی و آموزش، تا فروش یک محصول یا ارائه خدمات طراحی شده اند. آن ها به طور سنتی در تلویزیون و رادیو پخش می شوند، اما به شدت به صورت آنلاین نیز ترویج می شوند.

آگهی های تبلیغاتی نامحسوس

آگهی های تبلیغاتی نامحسوس از دیگر روش های انواع تبلیغات است که شامل تبلبغ کالاهای مارکدار و یا برخی خدمات در قالب یک نمایش یا فیلم  می شود که البته به عنوان یک آگهی صریح نخواهد بود. احتمالاً تا به حال هنگام تماشای یک فیلم با تعجب گفته اید که " چرا آن ها بسیاری از سکانس ها را در این صحنه رانندگی می کنند"، و یا "آیا همه کسانی که در این تلویزیون برنامه اجرا می کنند پپسی می نوشند؟" سپس شما متوجه آگهی نامحسوس می شوید.  این روش در واقع راهی است که از طریق آن  فیلم ها و برنامه ها کسب درآمد می کنند و یک راه عالی برای تبلیغ کنندگان برای رسیدن به جمعیت مفیدی از مصرف کنندگان است.

  ثبت کسب و کار