در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

جدیدترین مدل های طراحی ناخن عروس

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره جدیدترین مدل های طراحی ناخن عروس

طراحی ناخن عروس از جمله کارهایی است که بسیاری از عروس خانم ها بنا به سلیقه خود انجام آن را در مراسم های عروسی انتخاب می کنند و همیشه به دنبال جدیدترین و لوکس ترین طراحی ناخن برای شب عروسی خود هستند. برخی از عروس ها طرح های نگین دار و شلوغ را می پسندند و برخی دیگر ترجیح می دهند طراحی ناخن آنها تنها در حد یک فرنچ ساده باشد تا از زیبایی حلقه و اکسسوری های دیگری مانند دستبند و ساعت آنها گرفته نشود. اما ببینیم چه طراحی ناخنی می تواند برای شب عروسی شما مناسب باشد.

معرفی تخصصی ترین و جدیدترین مدل های طراحی ناخن عروس

بهترین طراحی ناخن عروس

ست کردن ناخن با رنگ لباس عروس جزو مهمترین نکته ای است که یک طراح ناخن یا همان ناخن کار بر روی آن تمرکز دارد و سعی می کند با استفاده از سوهان ناخن، مانیکور و پدیکور و المان های دیگری مانند لاک ناخن و گرفتن کوتیکول آن را بدون هیچ آسیب رسیدنی به ناخن،ضمن رعایت نظافت و بهداشت با استفاده از خلاقیت و ایده های جذاب بتواند طرح های مورد پسندی را بر روی ناخن ها اجرا کند.

جدیدترین طراحی ناخن عروس

یکی از مهم ترین کارها برای برنامه ریزی عروسی، انتخاب یک سالن زیبایی باتجربه در زمینه میکاپ تخصصی عروس است. چرا که آرایش عروس یکی از مهم ترین بخش های این شب به یادماندنی است و در صورت عدم رضایت عروس خانم خاطره تلخ آن همیشه به جا خواهند ماند. امروزه در برخی از سالن های حرفه ای زیبایی، به صورت تخصصی کار اجرای طرح ناخن را برای عروس خانم ها انجام می دهند و سعی می کنند با در نظر گرفتن فرم ناخن، رنگ لباس عروس و بسیاری موارد دیگر طرح و رنگ مناسبی را با استفاده از انواع لاک مانند لاک ساده، لاک مخملی، لاک آینه ای، لاک ترک، لاک اکلیلی و ده ها نوع لاک دیگر طرح هایی از قبیل :

طراحی ناخن هولوگرام، شاتر کروم
دیزاین ناخن کروم، امبره با ژل 
طراحی ناخن شوگر افکت
طراحی ناخن سرامیکی، خیس در خیس
شبنم سازی روی ناخن
سنگ سازی روی ناخن
طراحی ناخن کروکدیلی، یونی کورن
طراحی ناخن شاتر گلس، گل برجسته، نصب نگین روی ناخن
استیکر روی ناخن، طراحی با ژل
دیزاین ناخن واتر ماربل

و... را انجام دهند.

مدل های طراحی ناخن برای عروس

 این روزها بسیاری از عروس خانم ها تمایل دارند طراحی ناخن دست و طراحی ناخن پا را به صورت طراحی ناخن ژورنالی انجام دهند. بنابراین با انتخاب نمونه ای از انواع سبک طراحی ناخن عروس از قبیل:

 طراحی ناخن به سبک مرمریت، گل خشک، لمه 
سبک طلاکوب، فرنچ دائم ، بلک لایت، تور
سبک دود، شویدی، شب تاب

و... سعی می کنند تا جذاب ترین نمای ناخن را در شب عروسی داشته باشند. اما همیشه دخالت دادن سلیقه فردی در طراحی ناخن نمی تواند محصول زیبایی را به ارمغان آورد؛ چرا که برخی طراحی ناخن عروس باعث می شود تا ناخن زمخت نشان داده شود و دستان عروس خصوصا در عکس های آتلیه ای نمای زیبایی نداشته باشد و بر عکس برخی طراحی های ناخن سبب می شود تا حلقه ازدواج عروس به همراه تعلقات دیگری مانند دستبند و ساعت جلوه ی بیشتری را از خود نشان دهند و نمای بسیار زیبا و ظریفی را به دستان عروس می دهد.

زیباترین طراحی ناخن

گاهی اوقات یک ناخن کار برای خلق زیباترین طراحی بر روی ناخن در نظر می گیرد که در کنار ایده های خاص گروه خدمات و تشریفات عروسی برای خلق یک شب رویایی و زیبا، از ایده های نو کمک گرفته و طرحی از گل های لباس فرد را بر روی ناخن پیاده سازد و تعدادی نگین را مشابه نگین زیورآلات عروس و یا نگین لباس های آن  را بر روی ناخن کار بگذارد تا حالتی ست به خود بگیرد و نمایی بی نظیر را در یک شب رویایی از خود نشان دهد و یا اینکه با کشیدن اشکال هندسی بر روی ناخن متناسب با لباس حنا بندان می تواند یک هارمونی خوبی را ایجاد کند.

  ثبت کسب و کار