در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین و پردرآمدترین مشاغل آنلاین و اینترنتی در ایران

پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره بهترین و پردرآمدترین مشاغل آنلاین و اینترنتی در ایران

آشنایی با بهترین مشاغل آنلاین ایران به شما کمک می کند که اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی و پردرآمد را داشته باشید؛ از همین الان شروع به کار کنید. زیرا در حال حاضر با فراگیر شدن اینترنت تقریباً بسیاری از افراد ساعات زیادی از وقت شان را در اینترنت سپری کرده و تمایل دارند از این فرصت طلایی برای کسب درآمد استفاده کنند.

معرفی بهترین مشاغل اینترنتی در خانه

ساخت اپلیکیشن کاربردی یکی از مشاغل آنلاین ایران

از جمله مشاغل اینترنتی که در حال حاضر به آسانی می توان با استفاده از آن کسب درآمد کرد، طراحی برنامه های کاربردی و نوآورانه برای گوشی های آیفون و اندروید است. به طوری که اگر شما تنها یک ایده خلاق و جذاب داشته باشید، می توانید درآمد فوق العاده ای به دست آورده که برای این امر نیاز است تا به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه داشته و در این خصوص اطلاعات کافی داشته باشید.

طراحی سایت دیگر شغل آنلاین

از دیگر مشاغل آنلاین ایران که می توان گفت جزو پر درآمدترین مشاغل آنلاین نیز به شمار می رود و در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد، طراحی سایت است. برای این امر شما به اطلاعات زیادی درباره برنامه نویسی وب نیاز ندارید بلکه می توانید از سایت سازهای رایگان استفاده کنید. افرادی که به طراحی سایت علاقه دارند می توانند به راحتی از این راه کسب درآمد کرده و نیاز نیست که مهارت زیادی به علم برنامه نویسی داشته بلکه می توانند پروژه های طراحی سایت بدون کدنویسی را انتخاب کنند.

نویسندگی و ترجمه در خانه

یکی دیگر از مشاغل آنلاین ایران، نویسندگی و ترجمه است که درآمد زیادی دارد و افرادی که به هر زبانی آشنا هستند می توانند از این طریق کسب درآمد خوبی داشته باشند. زیرا در حال حاضر استخدام مترجم و نویسنده دورکار در شرکت ها و وب سایت های بسیاری صورت می گیرد. همچنین شما با تبحر در ترجمه می توانید از سایت های معتبر مطالب جالبی را ترجمه کرده و در سایت شخصی خود قرار دهید و سپس با پذیرش تبلیغات به درآمد برسید.

کسب درآمد با فروش فالوور اینستاگرام

یکی دیگر از پرطرفدارترین مشاغل آنلاین ایران که درآمد خوبی نیز دارد فروش فالوور اینستاگرام است. در حال حاضر برنامه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که روزانه افراد زیادی در آن عضو شده و فعالیت می ‌کنند. برای اینکه شما بتوانید یک سیستم فروش فالوور اینستاگرام راه اندازی کنید به هیچگونه سرمایه خاصی نیاز نداشته و به سادگی می توانید با روزی ۲ الی ۳ ساعت کار در منزل درآمد خوبی داشته باشید. به طوری که باید بدانید درآمدزایی از این سیستم ۱۰۰ درصدی بوده و اگر به آموزش ها عمل کنید نتیجه خوبی به دست خواهید آورد.

بازاریابی، فروش آنلاین محصولات و همکاری در فروش

فراگیر شدن اینترنت به گونه ای است که در حال حاضر بسیاری از افراد فروشگاه‌ های آنلاین طراحی کرده و با فروش خدمات و محصولات خود کسب درآمد می‌کنند. ممکن است شما جزو کسانی باشید که بتوانید با خلاقیت زیادی که دارید اقدام به ساخت محصولات خاص و هنری نمایید که در این صورت واقعاً شانس با شما یار بوده و به راحتی می توانید از طریق مشاغل آنلاین ایران کسب درآمد کنید و یا محصولات خود را در یک وبسایت معتبر با تعداد بازدید بالا قرار بدهید. با وجود اینکه در حال حاضر فروشندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کند لازم است حتماً دلیل قانع کننده برای خرید مشتریان داشته باشید. بازاریابی و همکاری در فروش نیز از دیگر مشاغل آنلاین در ایران است که در حال حاضر افراد زیادی به آن مشغول هستند. به طوری که در این روش شما می توانید از طریق فروش محصولات دیگران درآمدزایی کنید.

تدریس اینترنتی

تدریس اینترنتی از دیگر مشاغل آنلاین در ایران است که در حال حاضر افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند. اما برای انجام این کار شما نیاز دارید که تخصصی و مهارتی داشته تا بتوانید آن را به دیگران آموزش دهید. برای انجام این کسب و کار اینترنتی و آنلاین شما می توانید به دو روش عمل کنید؛ در روش اول، زمانی را به افرادی که تمایل دارند مهارت ‌های شما را یاد بگیرند؛ اختصاص بدهید تا در آن زمان هم شما و هم این افراد آنلاین شده و آنچه را که می خواهید به آن ها آموزش دهید. اما در روش دوم شما می توانید فیلم آموزشی را ثبت و ضبط کرده و برای افرادی که متقاضی هستند ارسال نمایید.

وبلاگ نویسی از دیگر مشاغل آنلاین ایران

 وبلاگ نویسی تخصصی از دیگر مشاغل خانگی آنلاین بوده که برای آن دسته از افراد که به نوشتن خیلی علاقه دارند گزینه خوبی می باشد. به طوری که شما می توانید با داشتن یک وبلاگ تخصصی و با نوشتن مطالبی ویژه، درآمد بالایی داشته باشید. این کار می تواند به عنوان یک شغل فریلنسرینگ و دورکاری انجام شود و افراد با تایپ کردن درآمد خوبی به دست آورند.

طراحی گرافیک

افرادی که می ‌توانند با نرم افزارهایی همچون فتوشاپ کار کنند و خلاقیت زیادی نیز در خصوص طراحی لوگو، کارت ویزیت، سربرگ و غیره دارند می توانند به عنوان طراح گرافیک اینترنتی برای خود یک شغل آنلاین دست و پا کنند. همچنین افراد می توانند طرح های اینترنتی خلاقانه شان را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته و به نوعی تولید محتوا کنند.

خرید و فروش دامنه

از دیگر شغل های اینترنتی می توان به خرید و فروش دامنه اشاره کرد که نه تنها سرمایه زیادی نمی خواد بلکه در مدت زمان بسیار کوتاهی به بازدهی می رسد. برای این کار شما باید ابتدا یک دامنه را بخرید و سپس آن را به فروش برسانید. مهمترین دلیل محبوبیت این شغل اینترنتی، درآمد قابل توجه و دردرسر کم آن می باشد.

طراحی قالب و افزونه ورد پرس

و اما اگر شما جزو برنامه نویسان وب هستید و در خصوص این امر اطلاعات کافی دارید می توانید یکی دیگر از کسب و کارهای اینترنتی پر درآمد یعنی طراحی قالب و افزونه وردپرس را انتخاب کنید. افرادی که با زبان های برنامه نویسی وب آشنا هستند خیلی راحت می توانند از این طریق به درآمد رسیده و قالبی را که طراحی می‌کنند را در مارکت های خارجی و ایرانی قرار داده و آن را به فروش برسانند.

معرفی دیگر مشاغل آنلاین در خانه

علاوه بر موارد بالا، شما می توانید کسب و کار خود را در زمینه های دیگری از قبیل تولید محتوا، دستیار مجازی، مدیریت سوشال مدیا، رزومه نویسی، بهبود سئو در وبسایت های مختلف و بسیاری کسب و کارهای اینترنتی دیگر آغاز نموده و رونق بدهید.

کلام پایانی

در دنیای گسترده و بزرگ اینترنت کسب و کارهای بسیاری وجود دارد که می تواند برای شما در کوتاه ترین زمان و با کمترین سرمایه در آمد زایی کند. اما فراموش نکنید که برای انجام مشاغل اینترنتی در خانه باید با نظم، خلاقیت و ارائه بهترین کارها همراه باشد تا بتوانید به درآمد خوبی برسید.

  ثبت کسب و کار