در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

شرایط مشاغل ایرانیان هندوستان چیست

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره شرایط مشاغل ایرانیان هندوستان چیست

هندوستان یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که در زمینه کاری خیلی شرایط مناسبی ندارد اما در برخی صنایع بسیار قوی است. اگر موقعیت مناسبی دارید و می دانید مهارت شما با مشاغل مورد نیاز هندوستان یکسان است برای مهاجرت کاری به هندوستان اقدام کنید. اما قبل از هر چیزی لازم است بدانید این کشور وسیع به چه مشاغلی احتیاج دارد و روش اقدام برای ورود به مشاغل ایرانیان هندوستان چگونه است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات را در خصوص کار در هندوستان به شما ارائه دهیم و آگاهی شما را در این زمینه افزایش دهیم.

با شرایط کاریابی در هندوستان بیشتر آشنا شوید

مشاغل ایرانیان هندوستان چگونه است؟

در سال های اخیر اقتصاد هندوستان پیشرفت عظیمی داشته و به سرعت رشد کرده است. افراد متخصص و با تحصیلات بالا را بکار گرفته و هر کسی در بخش های متنوع در حال فعالیت هستند که ایرانیان زیادی جزء آنها به شمار می آیند. لازم است بدانید ساعت کاری در هندوستان بیشتر از ایران است و برای کار در این کشور باید مقررات آن را بپذیرید. در اصل در هفته باید 48 ساعت کار را پر کنید تا حقوق کافی به شما تعلق بگیرد. اما خبر خوب این است که کشور هندوستان با شرکت های بین المللی زیادی به ویژه در صنعت کشاورزی در ارتباط است که همین موضوع دلیل خوبی برای مهاجرت به هندوستان است.

اما باید این را در نظر داشت که بدون تخصص و بدون تحصیلات عالی نمی توانید برای کار در هندوستان یا ورود به مشاغل ایرانیان هندوستان اقدام کنید. مگر اینکه تحصیلات را در این کشور بگذرانید و بعد در هندوستان مشغول به کار شوید. کشور هندوستان تا حدودی نرخ بیکاری رو به بالایی دارد و در نتیجه سعی دارد نیروی کاری هندی را استخدام کند. بنابراین شهروندان هندی در اولویت هستند مگر شما تخصص یا حرفه ای متمایز داشته باشید و به اقتصاد کشور آنها کمک کنید.

مشاغل مورد نیاز هندوستان

برای اینکه بخواهید وارد مشاغل ایرانیان هندوستان شوید باید بدانید، این کشور در چه حوزه هایی کارمند می پذیرد. اینکه قبل از تعیین اهدافتان، برنامه ریزی داشته باشید و هوشمندانه جلو بروید به احتمال فراوان راحت تر می توانید به مهاجرت دست پیدا کنید.

صنعت کشاورزی یکی از حرفه های دیرینه هندی ها است. آنها در تولید ادویه جات و دیگر گیاهان بسیار قوی عمل کرده و نصف بازار بین المللی را در دست دارند. اگر می خواهید کار کشاورزی را در کشور دیگری شروع کنید، یا به کسب و کار در هندوستان فکر میکنید صنعت کشاورزی انتخابی هوشمندانه و سودآور است. دیگر حوزه هایی که کشور نیروی کار را با کمال میل می پذیرد، ساخت و ساز، فرآوری مواد غذایی، آی تی یا همان فناوری اطلاعات، مدیریت، خلبان، وکیل، حسابداری، نفت، فولاد و منسوجات است. فراموش نکنید، هر کدام از این رشته ها دارای شاخه های متنوعی است که اگر جزء تخصص شما است می توانید برای درخواست استخدام اقدام کنید.

راه های پیدا کردن شغل در هندوستان

راه و روش متعددی برای پیدا کردن کار در هندوستان و راه یافتن به مشاغل ایرانیان هندوستان وجود دارد. اما یکی از رایج ترین و بهترین روش های پیدا کردن کار، مراجعه به سایت های کاریابی این کشور است. خبر خوب این است که چه در داخل هندوستان باشید چه در خارج هندوستان می توانید از این سایت ها استفاده کنید. از طریق این سایت های می توانید به طور مستقیم با کارفرما در ارتباط باشید و رزومه و Cover Letter خود را برای آنها بفرستید. برای دریافت ویزای کاری هندوستان باید از طریق یک کارفرما هندی، دعوت نامه داشته باشید یا از سوی شرکت برای مصاحبه دعوت بشوید. این در صورتی است که در خارج از هندوستان هستید و می خواهید به این کشور مهاجرت کنید. اما اگر در داخل هندوستان زندگی می کنید و می خواهید بعد از تحصیل مشغول به کار شوید، مراحل رسیدن به مشاغل ایرانیان هندوستان برایتان آسان تر خواهد بود.

سایت های کاریابی هندوستان :

  • Adzuna
  • Indeed – Jobs in India
  • Clickindia
  • Monster India
  • Randstad India
  • Naukri.com – Jobs in India
  • Placement India
  • Shine.com

معایب و مزایای کار در هندوستان

اگر قصد دارید وارد مشاغل ایرانیان هندوستان شوید، خبر خوب این است که آنها کاملا به زبان انگلیسی مسلط بوده و نیازی نیست زبان هندی را یاد بگیرید. البته ناگفته نماند که به هر کشوری مهاجرت کنید، بهد از مدتی به زبان آنها مسلط می شوید و ارتباط گرفتن برایتان راحت تر خواهد بود. اما قبل از پیدا کردن کار در هند زبان انگلیسی را جدی بگیرید.

یکی دیگر از مزایای کشور هندوستان هزینه های زندگی است. در این کشور هزینه های خورد و خوراک پایین بوده و نسبت به کشورهایی مانند سنگاپور و کشورهای اروپایی راحت تر است.

مزیت ویزای هندوستان کم هزینه بودن آن است و به همین دلیل است که موج عظیمی از مهاجران به این کشور هجوم می برند.

کشور هند در حال توسعه است ولی به طور کامل به مرحله توسعه نرسیده است. در نتیجه سرمایه گذاری و صرف انرژی در آن مقداری چالش برانگیز خواهد بود. پیشنهاد ما این است که قبل از تصمیم گیری در خصوص هند تحقیق کنید و مطمئن شوید کدام شهر آن برای پیشرفت و رشد مناسب است.

نتیجه گیری

در این مطلب شما را با مشاغل ایرانیان هندوستان آشنا کردیم. قبل از هر مسئله ای باید بدانید آیا تخصص شما در این کشور پردرآمد بوده و ارزش بالایی دارد یا خیر. زیرا این دسته کشورها اولویت را روی شهروندان خود گذاشته و ترجیح می دهند از نیروی کار خود بهره ببرند. بنابراین با کمک یک مشاور مهاجرتی از تصمیم خود مطمئن شوید و سپس در این مسیر قدم بگذارید.

  ثبت کسب و کار