در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین غذاها برای شام عروسی کدامند

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۹ آشپزی و شیرینی پزی
  • تصویر شماره بهترین غذاها برای شام عروسی کدامند

یکی از اصلی ترین آیتم های هر مراسمی خصوصا جشن عروسی، بخش پذیرایی آن می باشد و چیزی که در پذیرایی عروسی اهمیت بسیاری دارد شام عروسی است. بیشتر مهمانان کیفیت خوب پذیرایی یک جشن عروسی را اصلی ترین معیار یک مراسم تمام عیار می دانند، بنابراین منوی غذا باید طوری انتخاب شود که مهمانان با هر گروه سنی و با هر سلیقه و ذائقه ای از خوردن غذای عروسی لذت ببرند. پس بهتر است قبل از انتخاب دیس پرس و یا در نظر گرفتن سلف سرویس ابتدا منوی غذا و تنوع آن را مورد توجه خود قرار دهید.

بهترین غذاها برای شام عروسی کدامند؟

اغلب تالارها سعی می کنند در منوی اصلی کترینگ مجالس عروسی غذایی را انتخاب کنند که بیشتر مهمانان به خوردن آن علاقه نشان می دهند. مانند جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ و کباب کوبیده همراه با پلوی ساده، اما در این میان غذاها و دسرهای متنوعی وجود دارد که می توانند به عنوان کترینگ مراسم عروسی انتخاب شوند. مانند:

- انواع کباب (جوجه کباب، کوبیده، کباب بختیاری، کباب سلطانی، کباب برگ و....)
- انواع پلو(ته چین مرغ، زرشک پلو، آلبالو پلو، شیرین پلو به همراه برخی پلوهای معروف مثل باقلا پلو، پلوی زعفران و همچنین پلوهای مکزیکی، یونانی و...)
- انواع خورشت( فسنجان، قیمه، قورمه سبزی، خلال و...)
- انواع خوراک( شنیسل، خوراک مرغ، استیک، خوراک گوشت و...)
- غذاهای دریایی(میگو، سوشی، قلیه ماهی، شوریده و دیگر ماهی ها)

بهترین غذاها برای عروسی

امروزه تعداد زیادی از تالارها و موسسه های خدمات تشریفات عروسی سعی می کنند تا با بالا بردن تنوع غذاها کترینگ مطلوب تری را به مهمانان ارائه دهند. در صورتی که در تهیه شام عروسی باید علاوه بر بودجه میزبان، ذائقه قومیت های مختلف را هم در نظر گرفت و با ایجاد نوآری بتوان رضایت جمع کثیری از مهمانان را به دست آورد. مثلا اگر چه خوراک بره و همچنین خوراک گردن و بوقلمون جزو غذاهای تجملاتی عروسی هستند اما  تعداد کمی از افراد توان پرداخت هزینه های چنین کترینگ مراسم عروسی را دارند. پس در تهیه غذای عروسی توجه داشته باشید که در اغلب موارد، مجلل ترین غذاهای مجلسی در ایران با گوشت ماهیچه، گوشت مرغ و از همه مهم تر با گوشت گوسفند طبخ می شوند و بیشتر عروس خانم ها و آقا دامادها قبل از انتخاب شام عروسی هزینه های شام را مورد بررسی قرار می دهند.

انواع اردورها و سالادها در کنار شام عروسی

همیشه شام جشن عروسی در کنار خوردنی های دیگری مانند :

  • انواع اردورها مثل( کشک بادمجان، میرزا قاسمی، نمونه هایی از دلمه ها ، انواع کوفته و حتی فینگر فودها )
  • انواع سالادها( سالاد فصل، سزار، سالادهای اندونزی، پاستا و...)
  • انواع دسرها(ژله، موس شکلاتی، خوردنی های لذید دیگری مثل پلمبیر، میوه، شیرینی و...)
  • انواع نوشیدنی ها ( نوشابه، انواع آبمیوه، دوغ، آب معدنی و...)

و بسیاری دسرها و پیش غذاهای دیگر می تواند غذای دلچسب تری باشد. بنابراین علاوه بر انتخاب منوی اصلی غذا انتخاب دسر و پیش غذای متناسب با غذا می تواند کترینگ ایده الی را در مراسم عروسی ارائه دهد.

نحوه پذیرایی غذای جشن عروسی

بسیاری از میزبانان تمایل دارند در کنار غذای اصلی عروسی حتما پیش غذاهای لذیذی مانند سوپ، فینگر فودها و... را داشته باشند که باید گفت زمانی شام عروسی می تواند چنین تعلقاتی را به همراه داشته باشد که به صورت سلف سرویس ارائه شود. زیرا تنها چیدمان و دیزاین میز شام عروسی، میز اردور و میز دسرها است که امکان اجرای چنین تصمیمی را برای میزبان فراهم می آورد. پس اگر قرار است غذای عروسی به صورت دیس پرس در اختیار مهمانان قرار بگیرد مطمئنا قرار دادن پیش غذاها ی متنوع، انواع دسرها و بسیاری نوشیدنی ها همراه با غذای اصلی دردسرهای زیادی را  پیش خواهد آورد.

  ثبت کسب و کار