در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

لیفت و لمینت ابرو چیست و چه تفاوتی با هم دارند

یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره لیفت و لمینت ابرو چیست و چه تفاوتی با هم دارند

لمینت ابرو و لیفت یک نوع تکنیک آرایشی است که توسط آن تارهای ابرو ضخیم و پر حجم تر می شوند و تا مدت مشخص شده ای در حدود 30_45 روز ابروها خوش حالت تر خواهند شد. بنابراین خانم ها نیازی به آرایش ابرو ندارند؛ زیرا در این مدت ابروها حتی در زمان حمام رفتن و یا شنا کردن به طور مداوم آرایش داشته و مرتب خواهند بود و هیچ تغییری در حالت ابرو به وجود نخواهد آمد. البته توجه داشته باشید لیفت ابرو و لمینت با یکدیگر تفاوت هایی دارند که بسته به انتخاب شما می توانند حالت های خاصی را برای ابرو به وجود آورند.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

 امروزه بیشتر خانم ها تمایل دارند مانند سبلریتی ها ابروهایی پهن، پرپشت، هاشوری و دخترانه داشته باشند به همین دلیل برای رسیدن به چنین هدفی از روش های زیادی نظیر:

  • تزریق ژل ابرو
  • جراحی لیفت ابرو
  • تاتو ابرو
  • هاشور ابرو
  • کاشت ابرو

و بسیاری راهکارهای دیگر استفاده می کنند که از میان آنها لیفت و لمینت ابرو جدیدترین و کم هزینه ترین و البته بی ضررترین تکنیک به شمار می آید. این روش علاوه بر زیبایی ابرو هیچ آسیبی را به ریشه ابرو وارد نمی کند و حتی باعث تقویت تارهای ابرو نیز می شود. البته فراموش نکنید که خوش حالت بودن ابرو دائمی نخواهد بود، بلکه بسته به کیفیت کار لیفت و یا لمینت ابرو ممکن است پس از گذشت بازه زمانی 30_45 روز ابرو به حالت اولیه خود بازگردد.

لیفت و لمینت ابرو چه تفاوتی دارند؟

کسانی که تارهای ابروی آنها حالت افتاده دارد یعنی کرکی شکل هستند می توانند با استفاده از روش لیفت، ابروها را در حالتی مرتب به سمت بالا نگه دارند. اما لمینت ابرو تکنیکی است که تنها با استفاده از برخی مواد، تارهای ابرو را رنگ کرده و تقویت می کند و باعث می شود تا  ابروها پر حجم و ضخیم تر دیده شوند. بنابراین افرادی که تمایل دارند ضمن بالا بردن ابروهای خود همچنان آنها را پرپشت همراه با تارهایی ضخیم جلوه دهند این امکان را در اختیار دارند تا به طور همزمان  لیفت ابرو و لمینت ابرو را با یکدیگر انجام دهند؛ زیرا روش انجام این دو کار ابرو شباهت زیادی به یکدیگر دارند و تنها در استفاده از موادشان کمی تفاوت خواهند داشت. از طرفی دیگر لمینت ابرو تنها به یک روش آن هم به کمک مواد انجام می شود اما لیفت ابرو علاوه بر چسب لاتکس در انواع مختلف دیگر قابل انجام شدن می باشد مانند:

- لیفت ابرو با بوتاکس
- لیفت ابرو با نخ
- لیفت ابرو با هایفو
- لیفت ابرو با آر اف

نحوه انجام لیفت و لمینت ابرو در خانه

یکی از تکنیک هایی که جدیدا سالن های آرایشی به انجام آن پرداخته اند، کار لیفت ابرو و لمینت می باشد. این کار که تنها با استفاده از برخی مواد صورت می گیرد علاوه بر مراکز آرایش و زیبایی در منزل هم قابل اجرا شدن است. تنها کافیست برای انجام لیفت ابرو یا لمینت آن در خانه مرحله به مرحله این کار آرایشی را پیش ببرید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. در شروع کار ابروها را به هر حالتی که تمایل دارید شانه بزنید، سپس مواد شماره یک را روی ابروها بمالید، البته از ریشه تا نیمه ی تارهای ابرو این کار را انجام دهید و سعی کنید با استفاده از یک نایلون پلاستیکی مواد را روی ابرو قرار داده و روی آن را کاور کنید. بعد از گذشت چند دقیقه مواد را پاک کرده و دومین مواد را به مدت 15 دقیقه به طور کامل روی تارهای ابرو بگذارید و آن را هم کاور کنید. در مرحله بعد کل موارد را از روی ابرو برداشته و ماده فیکس به همراه رنگ ابرو را به مدت 7_8 دقیقه استفاده کنید و بعد از آن مواد شماره سه که ماده ای کراتینه است را مواد گذاری کنید و سعی کنید حدود 3_4 ساعت هیچ نوع آب و یا ماده دیگری با ابروها برخورد نداشته باشد بعد از انجام این مراحل کار زیبا سازی ابروهای شما به پایان خواهد رسید.

ماندگاری لیفت ابرو بیشتر است یا لمینت؟

 غالبا در انجام کار لیفت و لمینت ابرو تمام آرایشگران سعی می کنند از مرغوب ترین چسب لاتکس و بهترین مواد آرایشی استفاده کنند. پس اینکه دقیقا ماندگاری کدام یک از این روش ها بیشتر خواهد بود تنها به کیفیت مواد، رشد ابروها، مهارت آرایشگر در انجام این کار  بستگی خواهد داشت. اما معمولا کمترین زمان ماندگاری لیفت ابرو و لمینت حدودا یک ماه و بیشترین ماندگاری دو ماه خواهد بود.

مزایای لیفت ابرو به همراه لمینت تار ابرو

چنانچه کسی کار لیفت را به تنهایی انجام دهد ممکن است بر اثر شیمیایی بودن چسب لاتکس، بی کیفیت بودن مواد و یا ناشی بودن آرایشگر خود پس از مدتی با ریزش ابرو رو به رو شود. اما اگر کار لیفت همراه با کار لمینت ابرو باشد بدون شک استفاده از مواد کراتینه و تقویتی اثرات مفیدی را بر روی تارهای ابرو باقی خواهند گذاشت و حتی پس از پایان دو ماه ممکن است ابروها از حالت طبیعی خود زیباتر نشان داده شوند.

نکته بسیار مهم قبل از لیفت و لمینت کردن ابرو

 از آنجایی که ابرو نزدیک ترین ناحیه به چشم می باشد، بنابراین ممکن است بر اثر استفاده از مواد لیفت و لمینت ابرو حساسیت ها و آلرژی هایی در بخش های اطراف چشم فرد ایجاد شود. پس بهتر است قبل از هر اقدامی در سالن آرایش و زیبایی مورد نظر، حتما تست ضد حساسیت را در نقطه دیگری از پوست بدن انجام دهید. سعی کنید از مواد گیاهی برای لمینت استفاده کنید تا عوارض کمتری از خود نشان دهید. از طرفی دیگر می توانید کار لیفت ابرو را زیر نظر افراد متخصص و باتجربه انجام دهید و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید سپس کار لمینت ابرو را در  یک سالن آرایشی به پایان رسانید.

  ثبت کسب و کار