در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین مشاغل کانادا در سال 2020 کدامند

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره بهترین مشاغل کانادا در سال 2020 کدامند

یافتن شغل که متناسب با تخصص و حرفه شما باشد در اروپا به ویژه در کانادا سخت و چالشی است. اما خبر خوب این است که اگر تخصص دلخواه کانادا را داشته باشید و تجربه کاری موفقیت آمیزی در روزمه کاری خود ثبت کرده باشید، بدون شک مورد پذیرش قرار می گیرید. اما قبل از اینکه به دنبال بهترین مشاغل کانادا باشید باید بدانید این کشور به کدام مشاغل احتیاج دارد و در سال 2020 بر روی کدام حرفه ها سرمایه گذاری می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مشاغل کشور کانادا را ارائه دهیم.

با بهترین مشاغل کانادا آشنا شوید

1. استخدام برقکار صنعتی در کانادا

کشور کانادا هر ساله برای برقکارهای صنعتی برنامه ویژه ای داشته و این کارمندان را جذب می کند. ناگفته نماند که هر سال با کمبود نیروی کار برقکار مواجه شده و در بخش صنعتی کارمندانی نظیر نصاب، آزمایشگر، نگهداری و تعمیرکار ماشین آلات و تجهیزات صنعتی می پذیرد. اگر در این حرفه های چند سال فعالیت کرده اید یا تحصیلات عالی دارید، به راحتی می توانید برای Skill Worker اقدام کنید و شانس خود را امتحان کنید.

2. استخدام مهندس هوافضا در کانادا

مهندس هوافضا یکی دیگر از بهترین مشاغل کانادا است که تعداد زیادی کارمند را قبول می کند. اما از آنجایی که این شغل دردسر و چالش های زیادی دارد، تعداد کمی در مصاحبه آن قبول می شوند و به مرحله استخدام می رسند. لازم به تذکر است که برای ورود به این کار باید تحصیلات عالی داشته باشید و چیزی برای ارائه دادن داشته باشید. ناگفته نماند که مهندس هوافضا یکی از سخترین شغل هایی است که هر کسی نمی تواند به مرحله استخدام برسد. در نتیجه حتما تجربه و مدارک تحصیلی خود را در نظر داشته باشید.

3. استخدام مهندس نرم افزار یا طراح در کانادا

این روزها افراد عادی برای انجام بسیاری از کارهای خود از نرم افزار استفاده می کنند. در نتیجه تولید و ساخت یک نرم افزار کارآمد و کاربردی در کشورهای توسعه یافته بسیار مهم است. مهندس نرم افزار یکی دیگر از بهترین مشاغل کانادا است که طی سال های متوالی در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا بوده است. شاید دسترسی به این شغل نسبت به شغل هوافضا راحت تر باشد اما تجربه شما بسیار مهم است. لازم است برای این شغل که نسبتا عملی هست رزومه خوبی را تهیه کنید و برای کارفرما در کانادا بفرستید. افراد زیادی برای این شغل در نظر گرفته می شوند و رقابت سختی در پیش دارید. خبر خوب این است که نرم افزار جز شغل های پردرآمد در کانادا بوده و می توان با این کار زندگی خوبی برای خود در این کشور مهیا کنید.

4. استخدام دستیار حرفه ای یا فیزیوتراپی در کانادا

کشور کانادا فیزیوتراپی را جز بهترین مشاغل کانادا قرار داده که در سال 2020 افراد زیادی را در این جایگاه می پذیرد. هر کشوری برای رشد و پرورش کادر درمانی به تعدادی درمانگر و دستیار احتیاج دارد. در نتیجه کشور کانادا برای پیشبرد این هدف، متخصصان بین المللی در این حوزه کاری را جذب می کند. اگر در این حوزه کاری تجربه کافی دارید، حتما اقدام کنید و شانس خود را امتحان کنید.

5. استخدام پرستار در کانادا

پرستاری نیز مانند مهندس نرم افزار یکی از بهترین مشاغل کانادا است که هر سال در لیست مشاغل کانادا قرار دارد. جمعیت سالمندان کانادا بسیار بالا است و به مراقبت های بهداشتی و ویژه ای احتیاج دارند. در نتیجه کشور کانادا از اقسی نقاط جهان دانشجویان عالی رتبه و پرستاران خبره را به همکاری دعوت می کند. اگر در این زمینه تجربه کاری خاصی ندارید لازم است بدانید رشته تحصیلی و مدرک شما بسیار اهمیت داشته و نباید فقط به تخصص خود بسنده کنید. زیرا کشورهای توسعه یافته روی جان انسان تاکید بسیاری داشته و برایشان در اولویت است. بنابراین انسان ها را دست هر فردی نمی سپارند.

6. استخدام جوشکار در کانادا

جوشکاری نیز یکی دیگر از بهترین مشاغل کانادا است که افراد جوان را بیشتر از افراد مسن جذب می کند. همچنین در این شغل با درآمد بالا مواجه می شوید و می توانید روی درآمد آن حساب کنید. از آنجایی که این شغل عملی بوده، بهتر است روی تخصص و تجربه خود کار کنید و اگر از تجربه خوبی برخوردار هستید برای مصاحبه اقدام کنید.

7. استخدام مشاور مدیریت کسب و کار در کانادا

کشورهای توسعه یافته ای مثل کانادا به دنبال افرادی هستند که بتوانند پروژه و کسب و کارهای بین المللی را مدیریت کنند. اگر تحصیلات عالی در زمینه MBA دارید و چند سال در این زمینه فعالیت کرده اید، فرصت خوبی است که شانس خود را محک بزنید و برای مشاور یا مدیریت کسب و کار در کانادا اقدام کنید.

8. استخدام معلم و استاد حرفه ای در کانادا

معلمی و استاد دانشگاه جز بهترین مشاغل کانادا است که سالانه افراد زیادی برای آن پذیرش می شوند. اما در این شغل زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حتما قبل از اقدام باید آیلتس نمره بالا را داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله شما را با 8 مورد از مهمترین مشاغل کانادا آشنا کردیم لازم است بدانید بعد از معلمی، راننده کامیون دیگر شغلی است که کانادا روی آن سرمایه گذاری کرده و اگر در این زمینه تجربه دارید شما را قبول می کند. فراموش نکنید شرط پذیرش در این شغل ها و پیدا کردن کار در کانادا سطح تحصیلات، تخصص و دانش زبان انگلیسی است که بدون این موارد ورود به کسب و کار کانادا ممکن نخواهد بود.

  ثبت کسب و کار