در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

10 راه برای کاهش هزینه های کسب و کارهای کوچک

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره 10 راه برای کاهش هزینه های کسب و کارهای کوچک

کاهش هزینه ها در کسب و کار کوچک شما و ایجاد فرآیندهایی که سبب شود تا شما پول کمتری در طول زمان خرج کنید نباید زمان یا حتی انرژی زیادی را از شما بگیرد. در بسیاری از موارد، این امر برای مواقعی ضرورت دارد که شما تصمیم می گیرید در کدام یک از بخش های کسب و کار کوچک خود چه میزان سرمایه گذاری داشته باشید. با توجه به اهمیتی که کاهش هزینه ها در کسب و کار کوچک دارد، در اینجا به 10 روش برای کاهش هزینه های کسب و کارها و ایجاد نتیجه دلخواه در این زمینه خواهیم پرداخت. پس با ما همراه شوید.

1. استفاده از فناوری برای کاهش هزینه های کسب و کار

فن آوری به ما اجازه می دهد که از پول و کسب و کار خود در راه هایی که حتی پنج سال پیش امکان پذیر نبود، صرفه جویی کنیم. از خدمات تلکنفرانس و خدمات پرداخت آنلاین گرفته تا استفاده از نرم افزار منبع باز و برنامه های کنترل از راه دور و بسیاری راه های دیگر که با استفاده از تکنولوژی انجام پذیر می باشند و موجب کاهش هزینه های کسب و کار خواهند بود. بنابراین می توان گفت استفاده از فناروی و تکنولوژی راه های بسیاری را برای کاهش هزینه های کسب و کار برای صاحبان مشاغل فراهم خواهد نمود.

2. کاهش هزینه های کسب و کار با حذف خط تلفن ثابت

خطوط تلفن سنتی می توانند هزینه های گران قیمت و گاهی اوقات غیر ضروری برای کسب و کار شما باشند. بنابراین صاحبان کسب و کار کوچک می توانند با استفاده از تلفن های همراه، VoIP و خطوط تلفن مجازی به جای خط ثابت سنتی، هزینه های کسب و کار خود را تا حد چشمگیری نیز کاهش دهند.

3. نگهداری و انتقال اطلاعات بدون استفاده از کاغذ

هزینه های کاغذ، جوهر، لوازم پستی و پست ممکن است بسیار ناچیز و کم به نظر برسد، اما می تواند به هزینه های بزرگ کسب و کار اضافه شود. بنابراین استفاده نکردن از چاپ اطلاعات بر روی کاغذ، مگر اینکه مطلقا لازم باشد، انتقال اطلاعات به یک فاکتور دیجیتال و سیستم پرداخت قبض و همچنین ثبت تمام کارهای مهم در رایانه شما به جای کابینت فایل، می تواند به کاهش برخی از رایج ترین هزینه های تجاری کمک کند.

4. شروع فعالیت های بازاریابی به صورت آنلاین

اگر هنوز هم نمی خواهید در زمینه بازاریابی اینترنتی بازاریابی بکنید، لازم است بدانید پتانسیل بازاریابی سریع، با ارزش بالا و کم هزینه را از دست می دهید. بنابراین شما می توانید با استفاده از یک وبلاگ کسب و کار، بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا سایر تبلیغات آنلاین کار خود را شروع کنید و امکان کسب نتیجه ای نسبتاً سریع با هزینه بسیار کم را در کسب و کار خود خواهید داشت. حتی در برخی از وبسایت های معتبر مانند https://ilikebazaar.com/ می توانید با درج آگهی رایگان بدون هیچ هزینه ای کسب و کار خود را تبلیغ نموده و از پرداخت هزینه های اولیه کسب و کار برای تبلیغات صرفه جویی کنید.

5. پرداخت بدهی ها با استفاده از کارت اعتباری

ممکن است بخواهید بدهی های کسب و کار خود را فوری و از طریق کارت اعتباری تان پرداخت کنید، اما این کار با نرخ بهره و هزینه های احتمالی همراه است. بنابراین می توان گفت، این یک راه موثر برای کاهش هزینه های کسب و کار شما در درازمدت نیست. پرداخت بدهی با استفاده از کارت اعتباری شما یک راه سریع و آسان برای کاهش هزینه های کسب و کار شما نیست، بلکه راهی هوشمندانه است که جوانب مالی کسب و کار شما را در طولانی مدت و به طور مؤثر سالم نگه می دارد.

6. ایجاد و حفظ بودجه کسب و کار

قطعاً بودجه بندی با توجه به هزینه های کسب و کار به دست می آید، زیرا تصمیم گیری هوشمندانه مالی بدون درک روشنی از پولی که در هر ماه از کسب و کار شما به دست می آید و هزینه هایی که در این راه خرج می شود، غیرممکن است. بنابراین می توان گفت بودجه کسب و کار خود را به صورت روزانه در نظر بگیرید تا بتوانید از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کاهش هزینه های کسب و کارتان استفاده کنید.

7. انتخاب محلی جایگزین برای کسب و کار خود

هزینه هایی که برای داشتن محل فیزیکی کسب و کار صرف می شو،د بسیار زیاد و اجتناب ناپذیر خواهد بود. اما اگر شما در شرایطی هستید که می توانید مکان تجاری خود را تغییر دهید، می توانید هزینه های کسب و کار خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید. به طور مثال با کاهش اماکن خرده فروشی خود، گرفتن مکانی شراکتی برای تجارت و یا حتی تبدیل کسب و کار خود به یک کسب و کار مبتنی بر خانه و داشتن کارمندان از راه دور می توانید از پرداخت هزینه های گزاف و سنگین برای کسب و کارتان خودداری کنید.

8. استفاده از نرم افزارهای ضروری

شما روزانه از چند برنامه کاربردی استفاده می کنید؟ در حال حاضر احتمالاً تعدادی برنامه در رایانه شما وجود دارد که هرگز استفاده نکرده اید و یا به ندرت استفاده می کنید. شما می توانید هزینه های کسب و کار خود را تنها با خرید نرم افزاری که واقعاً به آن نیاز دارید؛ کاهش دهید. علاوه بر این در هزینه های خرید برنامه های دیگر و همچنین هزینه های ارتقاء لازم برای حفظ نرم افزارهای فعلی نیز تا حد چشمگیری صرفه جویی داشته باشید. از طرفی دیگر جایگزین کردن اپلیکیشن های اوپن سورس یا همان منبع باز با برنامه های برند نیز یک راه موثر برای کاهش هزینه های کسب و کار شما محسوب خواهد شد.

9. خرید تجهیزات دست دوم

خرید تجهیزات برند، جدید و حتی به اصطلاح ارزان قیمت یک هزینه بزرگ برای کسب و کار شما خواهد بود. از این رو شما می توانید با خرید مبلمان و تجهیزات دست دوم که اغلب به اندازه همان تجهیزات نو و برند، خوب هستند اما با قیمت بسیار مناسب تری به شما فروخته می شوند؛ هزینه های کسب و کار خود را کاهش دهید.

10. نگاهی به معمامله پایاپای

معامله پایاپای، مبادله کالاها و خدمات شما با کالا یا خدمات خوب دیگری است که بدون رد و بدل شدن پول نقد صورت می گیرد. در واقع هنگامی که شما یک معامله پایاپای خوب و موفقیت آمیز را انجام می دهید، می توانید هزینه های کسب و کار خود را با اجتناب از پرداخت سرمایه اولیه تان برای تهیه هر آنچه که در کسب و کارتان نیاز مبرم دارید؛ کاهش دهید.

هر یک از این 10 راه برای کاهش هزینه های کسب و کار به منظور ایجاد یک تصمیم جدی و بکارگیری متناوب این راهکارها ارائه شده است. اگر شما بتوانید از نظر ذهنی درباره کاهش "هزینه ی کسب و کار" فکر کنید و تصمیم بگیرید، بسیاری از این تصمیمات هوشمند شما تبدیل به ماهیت دوم می شوند و در نهایت به تصمیمات کسب و کار شما کمک می کنند و از این طریق می توانید هر روز هزینه های کسب و کار خود را کاهش بدهید.

  ثبت کسب و کار