در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

شرایط مشاغل ایرانیان پاکستان چیست

پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره شرایط مشاغل ایرانیان پاکستان چیست

پیدا کردن شغل در کشور پاکستان مانند کشوری نظیر تاجیکستان مقداری سخت خواهد بود. زیرا این کشورها شرایط مناسبی برای زندگی ندارند و پیدا کردن کار در آنجا دشوار است. اگر به دنبال مشاغل ایرانیان پاکستان هستید لازم است بدانید، این کشور شرایط سخت و به خصوصی ندارد و نسبت به کشورهای دیگر راحت تر است اما به شرطی که کار شما در آنجا پردرآمد و چالش برانگیز باشد. در ادامه این مقاله شما را با مشاغل مورد نیاز پاکستان و شرایط ایرانیان در پاکستان آشنا خواهیم کرد و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بهترین مشاغل ایرانیان پاکستان کدامند؟

شرایط کار و زندگی در پاکستان

کشور پاکستان نسبت به کشورهای دیگر ارزان قیمت بوده و به همین دلیل موج عظیمی از مهاجران به سمت این کشور هجوم می آورند. اما در زمینه مشاغل ایرانیان پاکستان، تخصص و حرفه ای بودن شما بسیار اهمیت داشته و با توجه به سطح متوسط زندگی در این کشور، خبره بودن شما در جایگاه ویژه ای قرار دارد. در نتیجه تصور اینکه، کشور پاکستان در رده پایین قرار دارد و نیروی کار معمولی و متوسط می پذیرد بسیار اشتباه است. لازم به تذکر است که اگر در رده سنی 20 تا 30 سال هستید و از تخصص خاص و مهمی برخودراید، پاکستان به سرعت شما را برای مشاغل ایرانیان پاکستان پذیرفته و می توانید در این کشور به کار و زندگی مشغول شوید.

مهاجرت کاری به پاکستان

کسب و کار پاکستان مانند تمام کشورهای دیگر شرایط به خصوصی داشته و این کشور در زمینه شغلی تخصص های خاصی را می پذیرد. همان طور که در مقالات قبلی گفتیم کشورهایی که هنوز توسعه نیافتند و در حال رشد هستند، بستر خوبی برای سرمایه گذاران و کسانی است که می خواهند روی کالا یا شغل خاصی سرمایه گذاری کنند. اما فراموش نکنید اگر شغل دلخواه یا تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز پاکستان نیست هرگز اقدام نکنید و برای مهاجرت کشور دیگری را انتخاب کنید.

پیدا کردن شغال در پاکستان آسان نیست و به احتمال فراوان با ناکامی روبرو خواهید شد.

نحوه پیدا کردن شغل در پاکستان

حال بیایید خوشبین باشیم و فرض را بر این بگذاریم که شغل شما مورد تایید کشور پاکستان بوده و برای مشاغل ایرانیان پاکستان جایی برای شما هست. فرد پاکستانی یا کارفرمای پاکستانی شما باید یک دعوت نامه برایتان بفرستد و اعلام کند حقوق شما چقدر است و از شما حمایت خواهد کرد. در واقع کارفرما باید امنیت شغلی شما را تعیین و تایید کند.

دیگر موردی که باید به آن اشاره کرد، کسب و کار در پاکستان است. اگر می خواهید کاری در این کشور راه اندازی کنید، باید به اصول و قوانین آن پایبند باشید. اگر تحصیلات بالایی دارید، شرایط بهتری برای کسب و کار خواهید داشت و همچنین می توانید به راحتی وارد مشاغل ایرانیان پاکستان شوید.

ویزای کاری پاکستان هم یکساله بوده و باید برای تمدید آن هزینه جداگانه در نظر بگیرید.

ویزای کاری کشور پاکستان یک ساله صادر میشود و هر سال نیاز به تمدید دارد هزینه تمدید جداگانه در نظر گرفته می شود. اگر 4 سال متوالی در این کشور به کار و زندگی مشغول بودید و مقررات مهاجرت را دور نزنید؛ اقامت دائم پاکستان به شما تعلق خواهد گرفت.

ناگفته نماند که برای اخذ ویزای کاری پاکستان و برای ورود به مشاغل ایرانیان پاکستان باید دو ماه کامل را در نظر بگیرید. دریافت این ویزا کاملا به مدارک و تخصص شما وابسته است و اگر مدارک معتبر و کافی ارائه ندهید، اجازه کار در این کشور را نخواهید داشت. برای مثال اگر فردی گردش مالی مناسبی در طی فعالیت های خود نداشته باشد و حقوق استانداردی دریافت نکرده باشد، امکان این که در اخذ ویزا موفق شود بسیار کم است.

مشاغل مورد نیاز کشور پاکستان

زنان در پاکستان نقش ویژه ای در حوزه های کاری متنوع دارند و در کنار مردان به کار مشغول هستند. اما اگر می خواهید وارد مشاغل ایرانیان پاکستان شوید، مقداری تخصص ها فرق دارد. در وهله اول اگر نسبت به شغل و درآمد خود حساس هستید، کشور پاکستان را برای ورود به مشاغل ایرانیان پاکستان انتخاب نکنید. زیرا کشورهای بسیاری هستند که موقعیت و بستر رشد بیشتری را برای شما فراهم کرده و سریع تر به اهداف خود می رسید. چون اقتصاد پاکستان به اندازه کافی رشد نکرده و به کندی پیش می رود، به احتمال فراوان سختی زیادی متحمل خواهید شد.

بهترین مشاغل ایرانیان پاکستان کدامند؟

  • ساخت و ساز و معماری
  • فیزیوتراپی
  • طراحی داخلی
  • آرایشگر زنان و مردان
  • معلمی
  • خیاطی
  • کشاورزی
  • هنر و صنایع دستی

ناگفته نماند که این شغل های حوزه های متنوعی داشته و اگر در زمینه های دیگری تخصص دارید شانس خود را امتحان کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب در خصوص مشاغل ایرانیان پاکستان و شرایط اخذ ویزای کاری پاکستان صحبت کردیم. لازم به یادآوری است که اگر تخصص خاصی ندارید و در مدت فعالیت خود گردش مالی مناسبی نداشته اید، برای کار در پاکستان اقدام نکنید.

  ثبت کسب و کار