در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه در اینستاگرام مسابقه برگزار کنیم

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره چگونه در اینستاگرام مسابقه برگزار کنیم

وجود چهارصد میلیون کاربر فعال در اینستاگرام باعث شده تا جایگاه خوبی در زندگی روزمره بیشتر مردم دنیا داشته باشد. برگزاری مسابقه در اینستاگرام باعث جذب فالوور واقعی در اینستاگرام می شود و از این طریق صفحه شما بازدید کنندگان زیادی پیدا می کند و رونق بیشتری می یابد. مسابقه در اینستاگرام باید طبق قوانینی پیش برود تا نتایج مثبت داشته باشد. یک مسابقه اینستاگرامی ایده آل باید طراحی و اجرای مطمئنی داشته باشد تا هنگام برگزاری با مشکل مواجه نشوید. در ادامه با یک فهرست رو به رو خواهید شد که به طور کامل به شما آموزش می دهد چگونه یک مسابقه در اینستاگرام برگزار کنید.

هدف از برگزاری مسابقه در اینستاگرام 

در ابتدای برنامه ریزی به اولین چیزی که باید توجه کنید این است که به چه علت می خواهید مسابقه برگزار کنید. خیلی فرقی ندارید که می خواهید یک صفحه کاری بزرگ و معتبر داشته باشید یا اینکه تنها می خولهید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. بلکه باید توجه کنید که مخاطب شما جذب چه نوع موضوعاتی می شوند و پس از آن برای نوع مسابقه برنامه ریزی کنید. هدف شما از این مسابقه سلبریتی شدن است یا درآمد داشتن فرقی نمی کند و تنها موضوعی که اهمیت دارد این است که از راه درست به سراغ هدف خود بروید تا نتایج خوبی از مسابقه در اینستاگرام دریافت کنید.

استفاده از کلمات کلیدی یا هشتگ

بعد از اینکه یک برنامه ریزی مرتب و مطمئن طراحی کردید برای اینکه شرکت کنندگان مسابقه شما افزایش یابند بهتر است از هشتگ استفاده کنید. به دو روش می توان با استفاده از هشتگ ها شرکت کنندگان را افزایش داد ابتدایی ترین راه این است که از هشتگ های متفاوت با تعداد خیلی زیاد استفاده کنید و راه دیگر آن است که از تعداد محدودی هشتگ با کلمات کلیدی خاص و پر طرفدار استفاده کنید و در هر صورت مسابقه شما بین کاربران اینستا فراخوان می شود. اگر قصد انجام مسابقات دائمی دارید بهتر است یک هشتگ خاص برای خود بسازید. ساخت یک هشتگ تک و خاص برای مسابقه در اینستاگرام کار دشواری است چرا که هر روزه هزاران هشتگ ساخته می شوند.

چگونگی انتخاب برندگان برای مسابقه در اینستاگرام

هنگامی که فراخوان یک مسابقه را می دهید باید ذکر کنید که برندگان مسابقه چگونه و به چه روشی انتخاب می شوند. بعضی مسابقه ها رای گیری می شوند و شرکت کنندگان و دنبال کننده های شما برنده را انتخاب می کنند. برای مسابقه هایی که یک پیج خاص اسپانسر مسابقه است معمولا اسپانسر تعیین می کند که شخص برنده چه کسی است.

جایزه مناسب و جذاب

یکی از راه های ترغیب افراد برای شرکت کنندگان در یک مسابقه داشتن یک جایزه جذاب است. قبل از هر چیز به توان مالی خود توجه کنید تا بعدا برای تامین جایزه به مشکل بر نخورید. هیچ وقت وعده دروغ برای اهدای جایزه ندید چون علاوه بر اینکه بازدید کنندگان صفحه تان کاهش می یابند شما یه فرد دروغ گو و بد نام معرفی می شوید. داشتن یک اسپانسر برای اهدای جوایز می تواند به شما کمک کند. اگر مسابقه برای صفحه کاری شما انجام می شود می توانید از محصولات پیج خودتان برای اهداء جایزه انتخاب کنید. جایزه نفر برنده باید به مسابقه هم مربوط باشد تا جذابیت مسابقه برای شرکت کنندگان بیشتر شود.

تبلیغات بسیار زیاد برای مسابقه اینستاگرامی

بعد از انتشار فراخوان از هر اپلیکیشن یا هر چیزی که در اختیار دارید استفاده کنید تا مسابقه را به افراد معرفی کنید. قرار دادن فراخوان در دیگر پیج های پر مخاطب کمک بسیار زیادی به پخش شدن فراخوان مسابقه در اینستاگرام می شود. از شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام و واتساپ استفاده کنید و مسابقه خود را در گروه ها و کانال ها در اختیار مردم قرار دهید تا دست به دست بچرخد و افراد علاقه من در مسابقه شرکت کنند. منشن کردن افراد در زیر پست مسابقه شما یکی از ساده ترین راه هایی است که بازدهی بسیار زیادی به همراه دارد، از فالوور هایتان بخواهید که دوستان علاقه مند خودشان را در زیر پست مسابقه تان منشن کنند.

  ثبت کسب و کار