در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین راهکارهای جذب فالوور در اینستاگرام چیست

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ کسب و کار
  • تصویر شماره بهترین راهکارهای جذب فالوور در اینستاگرام چیست

اینستاگرام یک برنامه پرطرفدار و محبوب میان مردم جهان است که امروزه استفاده های زیادی از آن می توان کرد. به طوری که امروزه تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام رونق بسیار خوبی به خود دیده است. به همین دلیل جذب فالوور در اینستاگرام برای بیشتر کاربرانی که صفحه کاری دارند یا می خواهند سلبریتی شوند بسیار مهم است. برای جلب کردن توجه کاربران اینستاگرامی باید کار هایی انجام دهید تا شما را ببینند و دنبال کنند. پس به هیچ وجه به دنبال فالوور فیک نباشید چرا که از شما انتظار می رود حداقل به اندازه نصف فاوور هایتان پست های شما لایک شوند و وقتی که این اتفاق نیافتد به این معنی است که پیج شما معتبر نیست. اما چگونه تعداد فالوور واقعی را افزایش بدهیم؟

موضوع صفحه برای جذب فالوور در اینستاگرام

اگر در کاری مهارت دارید می توانید از مهارت خود برای مشهور شدن استفاده کنید. یا اگر دارای یک صفحه کاری هستید خوب است که از محصولات بهتر خود در صفحه رونمایی کنید تا کاربران را جذب کنند. جذب فالوور در اینستاگرام صبر می خواهد و پس از گذشت یک الی دو ماه نباید انتظار داشته باشید که تعداد فاوور های شما صد هزار تایی شوند. می توانید از هر هنر کوچکی که دارید یک قسمتش را به اشتراک بگذارید و یک صفحه خاص و دوست داشتنی بسازید.

شناختن کسانی که موضوع صفحه آن ها با شما یکی است

پس از آنکه موضوع صفحه اینستاگرام خود را پیدا کردید به دنبال صفحه های رقبای خود بروید و به خوبی توجه کنید که چه کارهایی انجام می دهند تا تعداد فالوور هایشان بیشتر شود. سعی کنید از نوع خودتان بهترین باشید و از رقیبان پیشی بگیرید. به پست های رقبای خود توجه کنید که چه مدل پست هایی برای فالوور ها جذاب بوده و لایک بیشتری گرفته است. به هیچ عنوان مطالب رقبای خود را کپی نکنید اما از آن ها ایده بگیرید و نوآوری هایی را در ارائه مظالب جدید به مخاطبان خود داشته باشید.

برگزاری مسابقه برای جذب فالوور در اینستاگرام

برای جذب فالوور در اینستاگرام می توانید مسابقات جذابی برگزار کنید تا تعداد فالوور هایتان افزایش پیدا کند. برگزاری مسابقه قوانینی دارد که باید آن ها را رعایت کنید. مثلا داشتن یک موضوع جذاب به جذب بازدید کنندگان و فالوور های شما اضافه می کند. یا اینکه برای مسابقه خود جایزه ای جذاب انتخاب کنید تا تعداد افراد بیشتری جذب مسابقه شوند. در طول مسابقه شرکت کنندگان را کنترل کنید و پاسخ گوی سوالات آنها باشید. این نکته را فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار مسابقه بگذارید تا فالوور هایتان ریزش نداشته باشند. توجه داشته باشید هر گونه دروغ و کلک زدن باعث می شود تا تعداد بسیار زیادی از فالوورهایتان را از دست بدهید.

فعالیت زیاد و مفید در اینستاگرام

به طور منظم باید فعالیت داشته باشید و پست های معینی به اشتراک بگذارید. اگر به مدت طولانی فعالیت نداشته باشید به عنوان یک پیج سرگردان کسی شما را فالوو نمی کند. همیشه سعی کنید به طور متوسط روزانه یک استوری بزارید چرا که تحقیقات نشان داده اند صفحه هایی که استوری می گذارند بازدید زیادی دارند. اگر استوری های شما جذاب باشد و مخاطب را به خود جلب کند تعداد فالوور هایتان افزایش پیدا م کنند. کپشن های جذاب و متنوع در زیر پست های خود قرار دهید که مخاطب را جذب خود کند.

تبلیغات برای جذب فالوور در اینستاگرام

یکی از متعدد ترین کار هایی که باعث می شود بازدید کنندگان و فالوور های صفحه اینستاگرام شما افزایش پیدا کند این است که به صفحه افراد مشهور در اینستاگرام که تبلیغات انجام می دهند مراجعه کنید و به آنها مبلغی پول بدهید تا آنها صفحه شما را تبلیغ کنند. در این صورت کسانی که تبلیغ صفحه شما را می بینند اگر موضوع صفحه ها را دوست داشته باشند شما را دنبال می کنند. اما شاید احتیاج باشد که شما برای جذب فالوور در اینستاگرام مجبور شوید چندین بار از این راه استفاده کنید که هزینه هایی میلیونی برای شما خواهد داشت. به همین دلیل می توانید از روش های دیگری از قبیل تبلیغات در وب سایت های معتبر و دایرکتوری مشاغل استفاده کنید. در این راستا برخی از وبسایت ها امکان درج آگهی رایگان و تبلیغات و بازاریابی را با کمترین هزینه برای شما فراهم نموده اند و با توجه به بازدید بالایی که این وبسایت ها دارند شما نیز می توانید کسب و کار خود و صفحه اینستاگرامتان را به طیف گسترده ای از مخاطبانتان معرفی کنید.

  ثبت کسب و کار