در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

اجاره تیوب لایت 120 نانلایت Nanlite PavoTube

 

اجاره تیوب لایت 120 نانلایت Nanlite PavoTube

آگهی رایگان

اجاره نانلایت 120سانت مدل NANLITE PAVOTUBE II 30X

لوکیشن سیماسبز

قیمت اجاره پاووتیوب نانلایت Nanlite PavoTube II 30X RGBWW LED را از مرکز اجاره تجهیزات نورپردازی سیماسبز بخواهید

نورپردازی منحصر به فرد و با کیفیت استودیویی را در هر کجا دریافت کنید - با محدوده دمای رنگ گسترده و دقیق تر از 2700K-12000K با تنظیم سبز تا سرخابی، نورپردازی با کیفیت استودیویی و قابل استفاده در هر مکانی قرار می‌دهد.
بدون نیاز به سیم - با باتری داخلی لیتیوم یونی 4400 میلی آمپر ساعتی، PavoTube II 30X می تواند به مدت 1 ساعت و 36 دقیقه با روشنایی کامل کار کند. شارژ کامل باتری در 3 ساعت و 30 دقیقه از طریق آداپتور AC موجود انجام می شود، که همچنین می تواند Pavotube II 30X را در طول عکاسی طولانی تر تغذیه کند.
جلوه های ویژه مبتنی بر پیکسل - علاوه بر پانزده جلوه ویژه عملی قابل تنظیم، PavoTube II 15X دارای ده جلوه جدید مبتنی بر پیکسل است که امکانات خلاقانه را بیش از هر زمان دیگری گسترش می دهد. افکت های مبتنی بر پیکسل عبارتند از Hue Loop، CCT Loop، INT Loop، Multi-color، Gradient، Scrolling، Marching، Flame، Rainbow و Driving.

قابلیت اتسال به DMX و کنترل کامل توسط اپلیکیشن از دیگر امکانات بهبود یافته است

لوکیشن سیماسبز

آدرس مشاهده آگهی :

https://ilikebazaar.com/ads/12676/اجاره-تیوب-لایت-120-نانلایت-nanlite-pavotube.html
  ثبت کسب و کار