در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

صابون شترمرغ آندونیک

صابون شترمرغ آندونیک

آگهی رایگان

ضدجوش - جوان کننده - روشن کننده - لایه بردار پوست - پیلینگ و پاکسازی
حاوی عصاره ی شترمرغ و عصاره ی خیار

صابون شترمرغ آندونیک تهیه شده از عصاره ی شترمرغ و عصاره ی خیار و ویتامین های C و A می باشد. این محصول بی نظیر از بهترین درمان کننده های جوش صورت ، آکنه و کک و مک می باشد. از بین برنده ی جوش های جوانی و سر سیاه و چرکی و همچنین لک های قهوه ای و تیره ی پوست می باشد. این صابون ، براق و درخشنده کننده و روشن کننده ی انواع پوست می باشد و حذف کننده ی سلول های مرده از روی پوست بوده و طراوت بخشی و نرمی و لطافت را در کمترین زمان ممکن به پوست شما بازمیگرداند. این صابون جدید حاوی ویتامین های طبیعی C و A میباشد که پوست صورت و بدن را پلینگ و بازسازی می کند.

عصاره ی روغن شترمرغ:
این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی حاوی مقادیر بالایی از امگا 3 ، 6 و 9 می باشد که بهترین درمان کننده و ترمیم کننده ی پوست صورت و بدن می باشد.

روش استفاده :
مقداری از صابون را خیس نموده ، به پوست صورت یا بدن بزنید و ماساژ دهید و بعد از یک الی 3 دقیقه بسته به میزان خشکی یا چربی پوستتان آبکشی نمایید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار