در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چطور یک جشن عروسی خاص برگزار کنیم

پنجشنبه ۱ تیر ۲ سبک زندگی
  • تصویر شماره چطور یک جشن عروسی خاص برگزار کنیم

عروسی یکی از جذاب ترین شب های زندگی هر دختر و پسری است.

خاص تر بودن در این شب معضل و نگرانی هر عروس و دامادی بوده و در تلاش هستند بهترین ها را برای یکدیگر رقم بزنند. اما تا به حال فکر کرده اید چه شرایطی را می توان مهیا کرد که عروسی شما نسبت به دیگران منحصر به فرد و خاص تر شود؟ در این مطلب شما را با برگزاری عروسی خاص آشنا خواهیم کرد.

عروسی خاص چه ویژگی هایی دارد؟

1. عکس های ناب و تک بگیرید

عکاسی عروسی یکی از بهترین آیتم هایی است که می توان روی آن مانور داد و بهترین صحنه ها را ثبت کرد. می توانید از استعداد یا ابزارهای جالبی که دارید برای عکاسی عروسی استفاده کنید. حتی می توان با در نظر گرفتن آب و هوا، غروب و طلوع خورشید عکس هایی منحصر به فرد بگیرید و شب عروسی به نمایش بگذارید.

2. استایل خاص عروس

اگر می خواهید مانند  یک عروس یونیک و خاص در مجلس عروسی بدرخشید، می توانید آیتم هایی را به لباس عروسی یا استایل خود اضافه کنید. کیف یکی از بهترین گزینه ها برای استایل شماست. با این کیف های کوچک و ساده می توانید در مراسم عروسی حضور داشته باشید یا عکس های حرفه ای بگیرید.

3. دکوراسیون خاص

حتما لازم نیست از آپشن های قدیمی و تکراری برای دکوراسیون عروسی استفاده کنید. با کمی سرچ در اینترنت می توانید بهترین طرح ها را برای جایگاه عروس و داماد یا میز مهمانان پیدا کنید. سعی کنید در این طراحی ها از مواردی که برای شما مهم است استفاده کنید. برای مثال گل سفید شما را یاد دوران کودکی می اندازد یا تابلوهای رنگی یادآور دوران مجردی تان است. این آپشن ها عروسی را برای شما دلنشین و برای مهمانان جذاب تر می کند. 

4. مکان عروسی

مکان عروسی را در جایی برگزار کنید که بعدها هر موقع از کنار آن عبور کردید؛ شما را یاد دوران خوش عروسی اندازد. باغ تالار، سالن عروسی و تالار عروسی هیچ فرقی ندارد. فقط سعی کنید شبی خاطره انگیز و عروسی خاص را برای خود رقم بزنید.

5. ساقدوش عروسی

ساقدوش ها لحظات ناب تری را برای شما رقم می زنند. از بین دوستان و آشنایان خود، کسانی که خاطرات شیرینی با آنها دارید را به عنوان ساقدوش انتخاب کنید و در کنارشان عکس های زیبا بگیرید. می توانید برای لباس ساقدوش ها آستم های خاص در نظر بگیرید و آنها را در عکس بولد کنید. با این روش ها قطعا عروسی ویژه ای برگزار می کنید و خاطرات هیجان انگیزی خواهید داشت.

 

  ثبت کسب و کار