در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

سرمایه گذاران فرشته چه مواردی را مهم میدانند؟

پنجشنبه ۱ تیر ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره سرمایه گذاران فرشته چه مواردی را مهم میدانند؟

سرمایه گذاران فرشته (به آن دسته از سرمایه گذارانی می گویند که تمایل به سرمایه‌ گذاری در شرکت‌ های استارت آپ یا در شرف تاسیس را دارند. این سرمایه‌ گذاری می‌ تواند بصورت تزریق یکباره و یا چندباره باشد.) اگر شما نیز به سرمایه گذاران برای سرمایه گذارای در کسب و کارتان نیاز دارید، باید بدانید که آن ها چه چیزهایی مد نظرشان است؟

سرمایه گذاران فرشته یا آنجل به دنبال هفت موضوع در یک کسب و کار هستند

سرمایه گذاران فرشته معمولاً سه چهارم موارد سرمایه گذاری در طرح های کشف نشده را نمی پذیرند، اگر چه این دسته از سرمایه گذاری ها یکی از معروف ترین مدل های سرمایه گذاری در کسب و کارها هستند. اما سرمایه گذاران آنجل همیشه به دنبال فرصت هایی برای سرمایه گذاری در شرکت های صاحب مدیریت و سبک هستند. چگونه می توانید این سرمایه گذاران را برای کسب و کارتان داشته باشید؟ آن ها به دنبال چه چیزهایی هستند؟

1. پتانسیل بازگشت سرمایه در سرمایه گذاری فرشته

سرمایه گذاران فرشته با ریسک بسیار بالایی مواجه هستند. بنابراین زمانی که آن ها در یک پروژه یا شرکت سرمایه گذاری می کنند انتظار انجام کار بیشتری را برای پس گرفتن پول شان دارند. آن ها به دنبال سود بیشتری از سرمایه خودشان  نسبت به زمانی که در بورس سرمایه گذاری می کنند، هستند. به طور مثال، الن رایدینگ  یک متخصص برجسته در سرمایه گذاری فرشته و استاد دانشگاه کارلتون می گوید: به ازای هر دلاری که یک سرمایه گذار فرشته در شرکتی سرمایه گذاری می کند بعد از پرداخت مالیات ها انتظار هفت دلار سود در هفت سال را دارد.

2. دلیلی خوب و موجه برای سرمایه گذاری فرشته

به یاد داشته باشید که بیشتر سرمایه گذاران فرشته، کارآفرینان موفقی بوده و یا هستند. آنها از کمک برای ایجاد و ساخت یک شرکت پر رونق هیجان زده می شوند. اگرچه سه دسته سرمایه گذار فرشته از جمله سرمایه گذار اقتصادی، لذت گرا و نوع دوست وجود دارد و هر کدام از آن ها دلایل خودشان را برای سرمایه گذاری دارند. اما سرمایه گذاران فرشته لذت گرا در برابر ساخت چیزی جدید از خود جذابیت و هیجان بسیاری نشان می دهند. یک سرمایه گذار فرشته نوع دوست درمورد کمک به جامعه نگران است و با توانایی پیشرفت دنیای تکنولوژی جذاب می شود. سرمایه گذار فرشته اقتصادی نیز با دید خود در کسب و کار شما سرمایه گذاری خواهند کرد. در مورد این که در حال  تلاش به جذب کدام دسته از سرمایه گذاران بر اساس نیازهای خود و مشتریان تان هستید، تصمیم بگیرید.

3. اهمیت تیم مدیریتی قدرتمند و باتجربه برای سرمایه گذاران فرشته

یک تیم مدیریتی کامل و قوی با رهبری توانا از موارد اجباری است. در اصل یک سرمایه گذار فرشته برای مردم سرمایه گذاری می کند. بنابراین او نیاز دارد که انجام کار را در دست افرادی ببیند که ملاک هایی چون هوش، تجربه، شایستگی و قابل اعتماد بودن را دارند. علاوه بر این انتظار دارد این افراد مهارت بردن کسب و کار را در مرحله ای دیگر و سود بیشتر داشته باشند. برای بسیاری از کسب و کارها یک تیم مدیریتی کامل شامل افرادی باهوش و با تجربه است که در زمینه ی بازاریابی و فروش محصولات، خدمات، مدیریت افراد و حسابداری فعالیت دارند.

4. برنامه مدیریتی قوی در جذب سرمایه گذاران فرشته

سرمایه گذاران فرشته می خواهند یک تیم مدیریتی کامل و متقاعد کننده ای را ببینند. همچنین آن ها می خواهند پیشرفت قابل رویتی را در شرکت شما و جزئیاتی که به آن در کار توجه کرده اید؛ ببینند. آن ها به دنبال دیدن مواردی مانند تصاویر دقیق مالی از برنامه های بازاریابی و ویژگی هایی در کسب و کاری ساخته شده برای سرمایه گذاری هستند. درحالی که بعضی از سرمایه گذاران فرشته به کسب و کارها وام می دهند، بیش از نیمی از آن ها به دنبال اقلیت برابری موقعیت مالکان هستند. این به آن معنی است که کسب و کار شما باید به گونه ای ساختاربندی شود که اجازه سرمایه گذاری در آن را بدهد (اگر شما در کسب و کارتان تنها باشید، باید آماده از بین رفتن آن باشید.). بنابراین لازم است بدانید اکثر سرمایه گذاران فرشته انتظار قراردادهای سهام داری برای بازگشت سرمایه و سودشان را دارند.

سرمایه گذار فرشته

5. فرصت فعال شدن در کسب و کار

برای بسیاری از سرمایه گذاران فرشته، سرمایه گذاری صرفاً برای پول نیست بلکه آن ها به دنبال شرکت هایی هستند که در توسعه و پیشرفت کسب و کارتان بسیار فعال می باشند. همچنین آن ها می خواهند به عنوان یک راهنما عمل کنند و حتی گاهی به دنبال داشتن حضوری فعال در مدیریت شرکت شما نیز هستند؛ که اغلب این امر اینگونه معنی و برداشت می شود که سرمایه گذاران فرشته به عنوان هیئت مدیره حضور خواهند داشت.

6. استراتژی پایانی قوی و مناسب

قبل از این که این سرمایه گذاران در کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند انتظار دارند از استراتژی پایانی کسب و کار شما آگاهی داشته باشند.

اگرچه سرمایه گذاران فرشته برای سرمایه گذاری راغب و صبور هستند. اما نیاز دارند که از به دست آوردن سود و بازگشت سرمایه شان آگاه باشند. فروش سهام عمده به شرکت ها یک استراتژی پایانی رایج برای سرمایه گذاران در موقعیت های مالکی برابر محسوب می شود. فروش و ادغام یک شرکت رایج ترین نمونه برای موجودی قروض سرمایه گذاران است. و اما از اینکه سرمایه گذار فرشته شما انتظار چهارچوب زمانی مشخصی را داشته باشد؛ اصلا متعجب نشوید.

آیا شما نیز برای رونق بهتر کسب و کارتان سرمایه گذار فرشته می خواهید؟ بنابراین لازم است مواردی که به آن ها نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید. در نتیجه، اگر به سرمایه گذاری یکی از سرمایه گذاران فرشته در کسب و کارتان تمایل دارید، باید آمادگی سرمایه گذاری کارتان را اعلام و تضمین کنید. اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، بهترین راه برای شروع آمادگی و جذب سرمایه گذاران فرشته آن است که برنامه ی تجاری خود را آماده، ملزومات کسب و کارتان را فراهم کرده و تیم مدیریتی تان را نیز کامل کنید. ابتدا باید این موارد را آماده و کامل کنید سپس آماده ی سرمایه گذاری بالا و درخوری باشید تا با کنار هم گذاشتن تمام این موارد سرمایه گذاران فرشته به دنبال طرح ریزی برای شما نیز باشند.

  ثبت کسب و کار