در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آبنما موزیکال میدان رباط کریم

آبنما موزیکال میدان رباط کریم

آگهی رایگان

آبنمای هارمونیک موزیکال رباط کریم تهران از چهار افکت چشم نواز که شامل افکت مرکزی، شیربرقی، جمع شونده و جت لاین استفاده شده است تشکیل شده است که هرکدام گروه فرکانسی و رنگی مجزا می باشد.

در این آبنمای میدانی زیبا از چهارگروه چراغ بهره گرفته شده است سه گروه به شکل قرمز-سبز و آبی و یک گروه بارنگهای سفید و زرد و آبی می باشد که در شب جلوه بسیار زیبایی با ترکیب این رنگها به خود می گیرند.
این آبنما هارمونیک موزیکال به چهار روش قابل استفاده می باشد:
1- حالت موزیکال : در این حالت ما با سرعت فوق العاده فرکانس موزیک را به پمپ ها انتقال داده که آب به صورت اکولایزری با آهنگ به رقص در آمده و شما میتوانید بی نهایت آهنگ را با آبنما امتحان کنید و از حالت موزیکال سیستم لذت ببرید یعنی زمانی که صداهایی با فرکانس بالا داریم ارتفاع آب بیشتری داریم و این حالت که همراه با اجرای آبنما موسیقی در محیط پخش میشود.
2- حالت هارمونیک : در این حالت آبنما تا بی نهایت مرحله قابل ادیت می باشد و شما در هر مرحله ای ادیت میتوانید دستور دهید که کدام گروه با چه ارتفاعی و چه رنگی کار کند و پس از اجرای آخرین مرحله به مرحله ای اول برگشته و این روند به صورت هارمونیک ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که دستور توقف داده شود. چراغها در تمامی مراحل اجرای آبنما به صورت هوشمند در شب روشن خواهند شد که دارای دو مزیت می باشد که یکی سیوینگ انرژی و یکی کارکرد چراغ در هوای سرد و خوب شب می باشد که باعث افزایش طول عمر چراغها می شود.
3- حالت ریتمینگ : در این حالت به هر افکتی می توان ارتفاع آب داد و پس از گذشت زمانی که توسط اپراتور تعیین می شود افکت ها در ارتفاع ثابت قطع و وصل شوند.
4- حالت دستی : در این حالت اپراتور میتواند اجرای هارمونیک موزیکال و ریتمینگ را متوقف کند و در قسمت تنظیمات سیستم از حالت دستی افکت ها را روشن کند و در هر ارتفاعی که خواست آنها را با هر رنگی تنظیم کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.Abonoor.ir مراجعه نمایید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار