در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نیترات آمونیوم مایع

نیترات آمونیوم مایع

آگهی رایگان

۱- حمل و نقل ایمن و عدم نیاز به وسیله ای خاص برای کاربرد این کود در مزرعه
۲- مایع بودن این کود سبب مي شود که بتوان این کود را به راحتي، به صورت کود آبیاری در اختیار محصول قرار داد و به سهولت وارد محلول خاک شده و در دسترس ریشه گیاه قرار بگیرد و تلفات ناشی از تصعید نیتروژن به صورت آمونیاک (NH3) را به حداقل برساند.
۳- به دلیل مایع بودن این کود می تواند با عناصر ریزمغذی مانند (بر، کلسیم ، گوگرد) غنی شده و با انواع علف کش ها و سموم ترکیب شود و همزمان مورد استفاده قرار بگیرد.
۴- این کود هر دو فرم نیتروژن قابل جذب توسط گیاه یعنی آمونیوم (NH4+) و نیترات (NO3-) را دارد، بنابراین منبع عالی از کود نیتروژن به حساب می آید.
۵- آمونیوم (NH4+) موجود در کود UAN در بین لایه های رسی تثبیت می شود و در زمان نیاز گیاه به تدریج طی یک دوره چند هفته ای در اختیار ریشه گیاه قرار می گیرد و باعث کاهش هدر روی نیتروژن به صورت آبشویی می شود و این امر باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان نیز می شود.
۶- از انجا که خاک های ایران آهکی و دارای pH بالا هستند استفاده از کود (UAN) توصیه می شود، زیرا منجر به کاهش pH و اسیدی شدن خاک اطراف ریشه شده و درنتیجه جذب سایر عناصر دیگر توسط گیاه افزایش پیدا می کند.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار