در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

محلول ضدعفونی کننده هوا و سطوح نیپکونکس HP2

محلول ضدعفونی کننده هوا و سطوح نیپکونکس HP2

آگهی رایگان

محلول ضدعفونی کننده هوا سطوح و تجهیزات نیپکونکس مدل HP2 گالن4 لیتری

قابل استفاده در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و اماکن عمومی ( مانند منازل، ادارات، سازمان ها، مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی و ...)

موارد و روش مصرف:

ضدعفونی سطوح بیمارستانی:

محلول را بصورت آماده به مصرف بر روی سطوح مورد نظر با روش دستمال کشی ، تی کشی، یا اسپری نمودن ، استفاده نمایید. جهت اثر گذاری کامل و از بین بردن میکروارگانیزم ها 15 دقیقه زمان لازم است.

ضدعفونی هوا در بیمارستان ها:

محلول آماده به مصرف ( محتوی گالن) را درون مخزن دستگاه اسپری کننده (مه پاش، دستگاه بخور صنعتی و ... ) ریخته و آن را در هوا اسپری نمایید. پس از اتمام فرآیند اسپری، دستگاه، کلیه سطوح، تجهیزات و هوا حداکثر پس از 15 دقیقه بطور کامل ضدعفونی میگردد.

ضدعفونی سطوح اماکن عمومی (مانند مترو، ادارات، معابر و ... ) :

به ازای هر لیتر آب 100 سی سی از محلول را درون سطل مخصوص تی کشی ریخته و تی را از تمیزترین نقطه تا کثیف ترین نقطه سطخ با حرکات مارپیچی بکشید. همچنین محلول رقیق شده را می توان در دستگاه های پاشنده( مانند پمپ های سمپاش و ... ) استفاده نمود.

طیف اثر:

ضد اسپور، ضد باسیل، ضد قارچ، ضد باکتری، ضد ویروس( مانند کرونا، آنفولاتزا و ...)

ترکیبات:

پراکسید هیدروژن 5%، AgNO3 50ppm ، ارتوفسفریک اسید

موارد ایمنی:

از بلع فرآورده و تماس آن با پوست، چشم و منسوجات اجتناب گردد.

در هنگام کار با محلول از دستکش استفاده نمایید. دور از دسترس اطفال قرار گیرد.

در صورت تماس محلول با چشم، پلک ها را باز نگه داشته و با مقدار زیادی آب برای مدت 10 الی 15 دقیقه شستشو دهید. در صورت بلع، از القا تهوع خودداری نموده و مقدار زیادی آب بنوشید. از تخلیه محلول به آب های زیر زمینی خودداری گردد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار