در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آسانبر کارامتر

آسانبر کارامتر

آگهی رایگان

اجسام متنوعی در محیط های مختلف از جمله داخل منزل وجود دارند که برخی مواقع برای تمیز کردن سطح زیر آنها ، دسترسی به وسایلی که در زیر آنها قرار گرفته اند و یا تغییر جایگاه می بایست جابه جا شوند ، وسایلی که وزن زیادی دارند و همین امر بزرگترین مانع این کار به شمار می رود به طوری که گاهی مواقع می بایست به کمک چند نفر این جابه جایی صورت پذیرد .

در نهایت صرف زمان و انرژی زیاد به همراه احتمال افتادن و آسیب دیدن اجسام و یا حتی در برخی مواقع به وجود آمدن خطراتی برای خود فرد از جمله مشکلاتی است که با آن در هنگام جابه جایی اجسم سنگین نظیر کمد ، یخچال و مبل مواجه خواهید بود . اما راه حل ساده تری نیز وجود دارد و آن استفاده از گجت حجم اجسام سنگین می باشد که نمونه های متنوعی دارند . آسان بر کارامتر یکی از جدیدترین نوع این ابزار است که توان بالایی در جابه جایی آسان لوازم سنگین دارد .

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار